Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chcę obniżyć swoje autko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy tez moze skusiłbym sie na obnizenie ale potrzebuje porady bo juz raz wsadzilem sie na mine :kwasny: kupilem same sprezyny uzywane niby -30/-30 a wyszlo po zalozeniu ze przód strasznie mi zanurkował do dołu a tył był duzo wyzej.I teraz pytanie do was.jakie informacje mam znac zeby dobrze dobrac same sprezyny??

Opublikowano

@Dawid-Kna: Obniżone sprężynkami Eibach - 30 mm ;)

Opublikowano
Koledzy tez moze skusiłbym sie na obnizenie ale potrzebuje porady bo juz raz wsadzilem sie na mine :kwasny: kupilem same sprezyny uzywane niby -30/-30 a wyszlo po zalozeniu ze przód strasznie mi zanurkował do dołu a tył był duzo wyzej.I teraz pytanie do was.jakie informacje mam znac zeby dobrze dobrac same sprezyny??

Najlepiej kup po prostu nowe sprężyny dopasowane konkretnie pod Twoje auto. Też właśnie kupiłem eibachy, ale jak piszecie o tych problemach z zapiekaniem wybiorę się chyba jednak na montaż do mechanika. Ceny za wymianę jak pytałem między 150 a 200 zł.

Opublikowano
mam takie fotki jutro postaram Ci sie wyslac dla porownania

Maniek, wrzuć tutaj fotke, sam jestem ciekaw jak przy 19-stce wygląda -30 :wink: Ja sie wlasnie zastanawiam nad springami, mam 1BV w tej chwili i przy 19" troche za duża ta luka w nadkolu jest :decayed: Myślałem wrzucić -40mm i wtedy auto by usiadło o 2 cm jeszcze i powinno być ok :wink:

Opublikowano

ladnie, ladnie:) na 18-tki ta wysokosc jest optymalna:) optycznie miodzio;) moje jeszcze nie gotowe nie mam czasu zeby je wrzucic :kwasny: dalej koza...pozdro

Opublikowano

ja dzisiaj zamówiłem H&R -35mm, w tygodniu mam nadzieje, że znajdą się już na aucie :banan: Chciałem na początku -40, ale bardzo cieżko je dostać :kwasny:

Myśle,że będzie to optymalne obniżenie, i pod względem wizualnym i w miare jako takiego komfortu :decayed:

Jak założe, to wrzuce fote :wink:

co do zapiekania tej śruby, da coś psikanie tego za wczasu...?? :whistling:

Opublikowano

Czasami tak, czasami niestety nie :kwasny:

Opublikowano

Hehe, w w sumie to jest za nisko, bo wyjeżdżając z garażu (mam podjazd) lekko obcieram spodem zderzaka :P Wiem, że da niektórych tak jak ejst jest nadal wysoko, ale ja nawet nie chciałem takiej totalnej gleby ;) Dla mnie tak, jak jest optymalnie :)

Opublikowano

O f*ck !! Ale chyba z tyłem miałem coś nie tak, bo strasznie wysoko stała. Teraz jest ok. Sprężynki dają efekt :wink:

Opublikowano

bez sprezyn na 16" bylo ok. ale na 18 sam widzisz.. ..koza gorska:facepalm: ale teraz miodzik:decayed: pozdro i dzieki za porady:hi:

Opublikowano

Koledzy widze ze wy obcykani w watkach ze sprezynami i obnizaniem auta:) Ja odwrotnie potrzebuje podniesc auto bo mam za nisko do tego 1 pęknieta sprezyne:) mam amortyzatory bil Stein sport i sprezyny weitec cos takiego:) chccialbym podneisc auto zeby wogole od standardu byl nizszy - 20mm bo te chyba sa -40mm obnizane co mam teraz:/ co proponujecie?? zmeinic amory i sprezyny? co powiedzie na AUDI A4 B6 B7 AMORTYZATORY ZAWIESZENIE S-LINE 1BE (3318112443) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. s-line sa obnizane ja ksie orientuje??? czy sie myle? co polecacie mzoe do tych amorow jakies sprezyny polecacie zeby sie nadawaly:)) czekam na odp:)

Opublikowano

Z tym zawieszeniem od s-line może być ciężko, jest cały wątek temu poświęcony, w dziale Zawieszenie, poczytaj tam. Też na początku chciałem wstawić zawieszenie od s-line (-20 mm w stosunku do 1 Ba), ale mogą być problemy z doborem kategorii wagowych i nierówno może usiąść. Tak jak mówię, poczytaj tamten wątek

Opublikowano

Panowie ktorzy kupili te eibachy prokity -30mm jak wam sie sprawdza ? Interesuje mnie obcieranie przy 18" 225 lac i dobijanie zawieszenie. Bo avanty sa troche ciezkie... Bo tez mam zamiar kupic.

Opublikowano

Dołączę się do tematu bo mam już amorki do wymiany a przy okazji chce obniżyć. doradźcie jakie amory kupić i sprężyny żeby niżej siedział i jaki koszt tego będzie.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Panowie ktorzy kupili te eibachy prokity -30mm jak wam sie sprawdza ? Interesuje mnie obcieranie przy 18" 225 lac i dobijanie zawieszenie. Bo avanty sa troche ciezkie... Bo tez mam zamiar kupic.

Nic ci nie będzie obcierać przy 18-tkach,ja założyłem Eibachy -30 na standardowe amory koła mam 17 i 225 profil a jeszcze jest dużo tam luzu sprawdzają się wzorowo :hi:

Opublikowano
Panowie ktorzy kupili te eibachy prokity -30mm jak wam sie sprawdza ? Interesuje mnie obcieranie przy 18" 225 lac i dobijanie zawieszenie. Bo avanty sa troche ciezkie... Bo tez mam zamiar kupic.

Przy -30 to chyba żadne koło nie bedzie obcierało.... :wink:

Ja mam jeszcze 1bv w tej chwili przy 19" (przód 225/ tył 235) i jest jeszcze spooorooo miejsca :wink:

Jak coś, to niebawem będe miał obecne springi do sprzedania :whistling::wink:

Opublikowano

Ktos z forumowiczy jezdzi na takim setupie ze przy seryjnym zawieszeniu zmienil tylko sprezyny na te eibacha -30mm i zostal na seryjnych dlugich amorkach? I moze sie wypowiedziec na temat jak to sie sprawdza? Najlepiej na 18stkach 225/40 :) Chodzi o dobijanie zawieszenia przy wiekszych predkosciach i z obciazeniem. Czy obciera i jak maksymalnie zawieszenie dobije to przyciera czy zostaje zapas?

---------- Post dopisany 17-06-2013 at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 16:09 ----------

Zamowilem sprezyny eibacha pro kit -30mm zaloze do seryjnego zawieszenia zdam relacje:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...