Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jaki olej po 230.000 km ?


Agrzesiek4

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj :good:

Jesli wczesniej miales zalany conajmniej jakis semisyntetic to zalej go wlasnie semisyntetykiem.

Polecam Ci "srebrnego" Lotosa 10w-40 (ja zalewam wlasnie takim i zmieniam go co jakies 8000-9000 km- kosztuje jakies 62 zlote).

Natomiast jesli nie wiesz co bylo wczesniej zalane zrob plukanke jakims specyfikiem (np LM flush engine czy cos w tym stylu) i zalewaj bez kata 10w-40.

Nigdy mineralnego!

pozdro :cool1:

YaBoLeK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 230tys semi syntetic .....za duzo na pełny syntetyk......ja przy takim przebiegu jezdze na Mobil semi i jest git

a ja przy około 200 dalej leję syntetyka i też jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie co chcecie, ale ja tam nie widzę związku rodzaju oleju z przebiegiem na liczniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie co chcecie, ale ja tam nie widzę związku rodzaju oleju z przebiegiem na liczniku...

mój post właśnie miał to sugerować :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 230tys semi syntetic .....za duzo na pełny syntetyk......ja przy takim przebiegu jezdze na Mobil semi i jest git

a ja przy około 200 dalej leję syntetyka i też jest git

U mnie też zapewne ponad 200 i ja również syntetyk :good: castrol, motul :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 230tys semi syntetic .....za duzo na pełny syntetyk......ja przy takim przebiegu jezdze na Mobil semi i jest git

a ja przy około 200 dalej leję syntetyka i też jest git

U mnie też zapewne ponad 200 i ja również syntetyk :good: castrol, motul :good: :good:

Ponad 240 i syntetyk .... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno bym nie zalał mineralnym, a przebieg tez duży na pełen syntetyk.

Wybór to półsyntetyk - MOTUL 100 SYNERGIE 10W-40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie co chcecie, ale ja tam nie widzę związku rodzaju oleju z przebiegiem na liczniku...

Cisnienie oleju w silniku z dużym przebiegiem latem na syntetyku spada-zle smarowanie za rzadki

syntetyk do silnika z dużym przbiegiem na zimę -ok

Chodzi mi o zurzyte panewki i pompę olejową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o zurzyte panewki i pompę olejową

Czyli mówisz o stanie silnika, a nie o przebiegu jeżeli dobrze rozumiem. Swoją drogą uważasz, że 10w40 bedzie na lato lepszy od 5w40 czy choćby jakiego kolwiek Xw50?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...