Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] sedan pospolity antygolas, mój "Dragon" ZDJĘCIA


seves

Rekomendowane odpowiedzi

Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.

Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym aucie o ile dobrze pamietam był zamontowany Eibach pro kit, jeszcze jak Patrox nim jeździł i chyba źle nie było:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i chyba źle nie było:wink:

zależy do czego, do wyglądu czy przemieszczania :wink: jeśli tak jak piszesz był już eibach to ciekawe czemu został zdjęty :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, a wszystkiego nie wiem :decayed: to Patrox wkładał sprężyny obniżające (prawdopodobnie eibach) ale potem je zmienił na coś (chyba na ori) przed sprzedażą snajperowi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, a wszystkiego nie wiem :decayed: to Patrox wkładał sprężyny obniżające (prawdopodobnie eibach) ale potem je zmienił na coś (chyba na ori) przed sprzedażą snajperowi :wink:

zamiast eibacha zostal wsadzony zawias s-line ktory nie pamietam dokladnie, Patryk sie mnie zapytal czy chce abym zostawil ten zawias czy wsadzic oryginalny s-line a jako ze na tym eibachu stal wg mnie nisko a ja mialem juz przejscia z gubieniem zderzakow i innych w zimie na lubelskich drogach to chcialem troche wyzej czego nie zaluje bo ta dokladka z cupry i tak byla ze dwa razy dokrecana , jakby zostal eibach to by jej juz nie bylo :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.

Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.

powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.

Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.

powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie

Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie też zbyt miekko lata ten sedan.....jak porównywałem z mironowym to bardzo podobna charakterystyka.....dla mnie za miękko....

a co do piórkowej wagi to pewnie lepiej się prowadzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.

Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.

powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie

Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna.

no moze i tak i może sie nie znam ale jakos niechce mi sie wierzyc żeby eibachy siadły zamiast 30mm to 50mm tym bardziej że to cały zestaw dedykowany pod dany silnik i niema tu znaczenia jaki silnik.przeciez nie załozy kita z 1.8t do 3.0 tylko dedykowany do 3.0..no a te obracajace sie spręzyny to juz wogóle dla mnie kosmos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.

Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.

powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie

Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna.

no moze i tak i może sie nie znam ale jakos niechce mi sie wierzyc żeby eibachy siadły zamiast 30mm to 50mm tym bardziej że to cały zestaw dedykowany pod dany silnik i niema tu znaczenia jaki silnik.przeciez nie załozy kita z 1.8t do 3.0 tylko dedykowany do 3.0..no a te obracajace sie spręzyny to juz wogóle dla mnie kosmos

Nie piszę z teorii i nie odnoszę się do innych silników tylko do swojego konkretnego auta i do tego co miałem w nim założone. Może Ty jesteś zadowolony, fajnie - nie neguję, ale ja nie byłem. Nie miałem zestawu amory + sprężyny od eibacha (sorki za wprowadzenie w błąd w poprzednim poście) tylko sprężyny eibach dedykowane do avanta z 3.0 na amorach Bilstein B6. Na takim setupie jak piszę siadło tyle ile pisałem. Przy dużej prędkości na drogach z gwałtownymi zagłębieniami dobijało amory i przy wyjeździe z takiej hopki podbijało mocno do góry. Nie miałem na myśli, że sprężyna obkręciła się o 360 w koło ale przekręciła na gumie dolnego łoża co dawało efekt, że albo jedna albo druga strona układała się o 4-5mm wyżej/niżej względem drugiej strony. Nie byłem zadowolony z tego, więc dobierałem następne amory do tych sprężyn i jak kupiłem Koni FSD to przy montażu się okazało, że sprężyna jest za krótka do tych amorów i po skręceniu całej kolumny a przed włożeniem do auta sprężyna wogóle nie zostaje ściśnięta w łożach i można nią było obkręcać o 360 wokół osi amora koni FSD. Po mailu serwis Koni mi odpisał, że sprężyny się nie nadają do ich amorów, choć jeszcze dwa lata wcześniej taki zestaw (amory FSD + springi eibacha) sprzedawali na rynku usa, a finalnie wycofali ze względu na reklamacje.

Teraz mam Koni na springach 1BE i jest perfekto, ale oczywiściem kosztem wyglądu bo na eibachał prezentował się zdecydowanie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce obniżyć i zachować komfort to tylko gwint... ja już się tego nauczyłem. Weitec ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny. H&R to już ponad 5 kafli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj wymiary jakiego masz wrzuconego IC ?? trzeba było podcinać belke? W sumie masz 3 icki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj wymiary jakiego masz wrzuconego IC ?? trzeba było podcinać belke? W sumie masz 3 icki ?

Podcinać? Widziałeś zdjęcia?:decayed: Belki w ogóle nie ma :wink:

IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink:

Ja furkę już tak kupiłem także nie pytaj mnie o szczegóły- mniej więcej mógłbym Ci IC zmierzyć jeśli chcesz daj znać:wink:

taki se fajny czarny sedanik :decayed:

dzięki Krzysiek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink:

Nie takie malutkie :wink: bynajmniej wcale nie dużo mniejsze niż w RS4 B5 :wink: a przy tym lewy jest na sporo grubszym rdzeniu niż prawy.

Ale prawda, że przy centralnym IC dodatkowo oba boczne były by przerostem formy nad treścią :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink:

Nie takie malutkie :wink: bynajmniej wcale nie dużo mniejsze niż w RS4 B5 :wink: a przy tym lewy jest na sporo grubszym rdzeniu niż prawy.

Ale prawda, że przy centralnym IC dodatkowo oba boczne były by przerostem formy nad treścią :decayed:

Wiem wiem, masz rację Robert :wink:

pisząc malutkie nie porównywałem ich do innych fabrycznych tylko do tego który siedzi u mnie bo on jest co najmniej 6razy większy niż standardowy pojedynczy :decayed: a ze 2razy większy niż "standardowy" centralny.

Ja w każdym bądź razie drugiego takiego jeszcze nie widziałem:grin: i tak sie zastanawiam od kiedy samochód kupiłem na ile on był niezbędny i jaka jest faktyczna różnica między zwykłym (małym) centralnym a fabrycznymi. Po prostu przy zwykłym centralnym mogłaby zostać belka a u mnie belka się już nie zmieściła :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...