seves Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Siergiej a już myślałem że za mną skręcisz to byśmy pogadali Dzięki za ciekawą przejażdzkę odpycha Ci się to świetnie:wink: ale na wyzwolenia trochę po bandzie poszedłeś Jadąc za Tobą zrobiłem nawet fotkę Andrzejowi:grin: ale byłem z sirred umówiony na mc i musiałem pogonić
Siergiej12 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 a ja po tym jak skręciłeś na maca szybko zadzwoniłem do mojej że ma schodzić na dół bo kolega z forum jest na macu i się wróciłem ale ciebie już nie było nie pokazuj tej foty Andrzejowi bo mnie zabije za ten brud na tylnej klapie
Arturoo Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 .....nie pokazuj tej foty Andrzejowi bo mnie zabije za ten brud na tylnej klapie Strasznie lekkomyślnie postąpiłeś....jak powiem Andrzejowi....ehhhh.......będzie pewnie do Ciebie dzwonił..... :polew:
srb38vx Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Siergiej a już myślałem że za mną skręcisz to byśmy pogadali Dzięki za ciekawą przejażdzkę odpycha Ci się to świetnie:wink: ale na wyzwolenia trochę po bandzie poszedłeś Jadąc za Tobą zrobiłem nawet fotkę Andrzejowi:grin: ale byłem z sirred umówiony na mc i musiałem pogonić fota dotarła
seves Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 a ja po tym jak skręciłeś na maca szybko zadzwoniłem do mojej że ma schodzić na dół bo kolega z forum jest na macu i się wróciłem ale ciebie już nie było nie pokazuj tej foty Andrzejowi bo mnie zabije za ten brud na tylnej klapie fota od razu mmsem poszła na macu tylko się przywitałem z sirred i pojechaliśmy na parking za tesco pogadać na spokojnie bo na macu było jak zawsze full:doh: A dziś... A dziś jedziemy dopingować gumball Wogóle od przedwczoraj na przodzie autka siedzi gwint (dzięki wielkie Polko ) ale mam mieszane uczucia i nie wiem czy nie wróci zwykły zawias ew sprężyny -35 lub -40 Zaobserwowane efekty: 1. Przedwczoraj z uwagi na późną porę i brak czasu kręcenia gwintem w górę miałem chyba -70:shock3: (dla zobrazowania od asfaltu do błotnika było mniej niż 62cm, a but pod dokładkę przednią mieścił się tylko do połowy śródstopia) jeździć się nie dało a na parkingu zwykły "garaż" na 3razy żeby max kół nie skręcać 2. Od wczoraj jest może jakieś -50mm (od asfaltu do błotnika ok. 64cm) ale to i tak za nisko jak dla mnie i nie wiem czy jest sens próbować to ustawiać wyżej bo będzie coraz twardziej a furką jednak chcę od czasu do czasu pogonić nie zastanawiając się nad niczym...
H4mm3R Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 2. Od wczoraj jest może jakieś -50mm (od asfaltu do błotnika ok. 64cm) ale to i tak za nisko jak dla mnie i nie wiem czy jest sens próbować to ustawiać wyżej bo będzie coraz twardziej a furką jednak chcę od czasu do czasu pogonić nie zastanawiając się nad niczym... 64cm to ja mam zimą, teraz jest 61-60,5cm i jakoś da się jeździć poza tym nie jest powiedziane że im wyżej tym twardziej Nie bądź miękkim robiony
seves Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 2. Od wczoraj jest może jakieś -50mm (od asfaltu do błotnika ok. 64cm) ale to i tak za nisko jak dla mnie i nie wiem czy jest sens próbować to ustawiać wyżej bo będzie coraz twardziej a furką jednak chcę od czasu do czasu pogonić nie zastanawiając się nad niczym... 64cm to ja mam zimą, teraz jest 61-60,5cm i jakoś da się jeździć poza tym nie jest powiedziane że im wyżej tym twardziej Nie bądź miękkim robiony Hammer Ty masz chyba mniejszą oponę bo u mnie tarło po błotniku przy skręcie na tym 62:wink: więc już nawet mm niżej by się nie dało zejść.. u mnie siedzi 235/35/19
H4mm3R Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 2. Od wczoraj jest może jakieś -50mm (od asfaltu do błotnika ok. 64cm) ale to i tak za nisko jak dla mnie i nie wiem czy jest sens próbować to ustawiać wyżej bo będzie coraz twardziej a furką jednak chcę od czasu do czasu pogonić nie zastanawiając się nad niczym... 64cm to ja mam zimą, teraz jest 61-60,5cm i jakoś da się jeździć poza tym nie jest powiedziane że im wyżej tym twardziej Nie bądź miękkim robiony Hammer Ty masz chyba mniejszą oponę bo u mnie tarło po błotniku przy skręcie na tym 62:wink: więc już nawet mm niżej by się nie dało zejść.. u mnie siedzi 235/35/19 Spoko, ale 64cm powinno być ok
Polko_V Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 H4mm3R ma 205 albo 215 naciagniete ...215:wink:
seves Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 piękna ta b7,wygląd,silnik,moc,kolor dzięki wielkie za dobre słowo
daniels Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 tylko nie sprzedawaj niebawem...muszę najpierw swoją pognać jak by coś..
laki83 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 ostatnio fure w koncu widziałem..szkoda że na klockach stała:wink: ale fajne wozidło..nastepnym razem może załapie sie na jazde próbną
seves Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 W końcu znalazłem chwilę żeby wrzucić kilka fotek z pierwszych zabaw z gwintem - nie byłem pewien efektu więc zmieniliśmy tylko przód (podziękowania dla Polko ) i niestety okazało się że gwint nie bardzo pasuje do mojej furki - po prostu silnik jest zbyt ciężki i mniej więcej w połowie skali wyglądało to tak : (później wrzucę jak autko wygląda w tej chwili - ustawione na maxa w górę)
Arturoo Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Sesję jakąś by trza zrobić....aparatem.....bo furka piękna tylko fotograf bez sprzętu pojechał w plener ---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ---------- i zapodaj zawias jak Miron albo Andrzej (srb38vx)....bo ten kfint jakoś sie nie widzi na Twoim autku ....... ..zaraz mnie tu inni zjadą.... ..wiem...... .... trudno.....
H4mm3R Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Bywa Panie, poszukamy coś pod S4 albo 3.0tdi
seves Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Bywa Panie, poszukamy coś pod S4 albo 3.0tdi dzięki Hammerku Artur mi też efekt powyżej bardzo się nie spodobał i byłem lekko mówiąc nim zniesmaczony dlatego przód poszedł na maxa w górę i teraz wygląda wg mnie idealnie - fotki postaram się wrzucić jutro - niestety pomimo tego że przód jest max podniesiony przednie zawieszenie jest dla mnie zbyt miękkie (z uwagi na ciężki silnik jak napisał Hammer) dlatego też do teraz nie ruszałem tyłu bo póki co szczerze powiem nie wiem co robić a co do fotek to pokazują to co naistotniejsze czyli mój samochód i efekty prac
mystic.pl Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Seves, , miałem to samo w swoim. 3.0 jest po prostu ciężkie z przodu co dodatkowo przy Q w avancie wpływa na masę całości i ciężko dobrać cokolwiek co zadowoli drivera w 100%. Dlatego kosztem wyglądu wróciłem do sprężyn 1BE i do tego amory Koni FSD i na takim setupie jest w miarę oki, choć i tak wahacze lecą dość często to jest jakiś kompromis.
seves Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 No właśnie Robert poza doborem sprężyn/amorków dopiero teraz zacząłem się zastanawiać nad trwałością wahaczy bo jednak masa robi swoje, ale nie ma co sie martwić na zapas i jak cos siądzie to się wymieni póki co myślę czy nie zostawić amorków regulowanych z gwintu i tylko wrzucić twarde sprężyny z zawiasu który siedział (nie mam pojęcia co to za springi ale raczej były już zmieniane bo są dosyć twarde i porównując było na nich co najmniej tak twardo jak w 1bv), druga opcja to gwint jakieś renomowanej firmy pod 3.0/4.2 niestety pewnie dość kosztowna, albo po prostu sprężyny -30/-40 np eibacha (minusem tej wersji jest to że dokładka z cupry musiałaby zniknąć na zimę ) ---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- Tymczasem kilka fotek sprzed tygodnia z wypadu do UK autko ujeb_ane po podróży bo przez całe Niemcy padało non stop a nie było tam nawet kiedy umyć ale może tego nie widać
Rekomendowane odpowiedzi