HiRide Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 przedstawiam wam swiatla dzienne w mojej a4 takie jak w b7 i a6 po 04 r :gwizdanie: lampy zapalaja sie automatycznie po odpaleniu silnika i tak samo gasna po zgaszeniu lub kiedy zalacze swiatla mijania Nie ma takiej fotki ale z daleka wyglada jak a6 nowe jakas oszczednosc jest-pala sie tylko te lampy i nic wiecej ani na zewnatrz ani wewnatrz
wojtas-audi Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Troche żółte .... napisz cos wiecej, jak to sie robi, jakie koszty ?
HiRide Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Opublikowano 9 Lipca 2008 Troche żółte .... napisz cos wiecej, jak to sie robi, jakie koszty ? na zywo sa jasniejsze,szczegolnie na pierwszej fotce wyszlo strasznie zolto ale nie wiele bo maja swiecic slabo zeby nie oslepialy :)pozatym wlasnie na zolto swiecia te lampy w b7 a6 i Q7 itp koszty urzadzenia to 45 zl(allegro) :>a materialy do montazu jakies 20 zl do tego duzo poswieconego czasu(wyciaganie lamp,prowadzenie instalacji w peszlu) i nie malo nerwów oczywiscie warto bylo
Tytus Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 No może coś jeszcze wiecej... Jakie "urządzenie" z alledrogo? jakie materiały? Jak przerobiłeś instalacje? Troszkę enigmatycznie to opisałeś. No chyba że nie chcesz dzielić się wiedzą...
Wąski Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 No dobra a jakie masz /albo gdzie /masz światła tz.długie :mysli: bo rozumiem że założyłeś żaróweczki 21w wersja takie jak do stopu
milo222 Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 a w bi xenonie długie nie są też na soczewce
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 No może coś jeszcze wiecej... Jakie "urządzenie" z alledrogo? jakie materiały? Jak przerobiłeś instalacje? Troszkę enigmatycznie to opisałeś. No chyba że nie chcesz dzielić się wiedzą... to jest to magicze urządzenie http://allegro.pl/item395488897_swiatla_dzienne_regulator_swiatel_dziennych_sd_2.html Materialy czyli przewody,termokurczki,wtyki,złączki i co najwzaniejse montaz bezpiecznika wymiennego na przewodzie + bo w zestawie nie ma ani gniazda ani samego bezpiecznika. Cała instalacja jest pociagnieta pod maska,Byloby lepiej gdyby byla we wnetrzu bo byloby o iwle mniej pracy ale nie mam pojecia gdzie szukac przewodow ktore znalazlem pod maska.Lampy rozbieralem po to zeby wiedziec pod jakie przewody sie wpiac.Nie wpinalem ich w lampie tylko przylutowalem je do odpowiednich przewodow przed wtyczka do lampy.Jeden z przewodow musi tez biegnac do wtyczki od alternatora-dziala on jako wzbudzenie i kiedy otrzyma sygnal ze silnik pracuje uruchamia urzadzenie ktore na stale jest podlaczone do klem akumulatora.Dlatego jest to bezobslugowe bo nic nie trzeba wlaczac.A na wylaczonym silniku pobiera znikome ilosci energi.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 10:22 _________________________________________________ No dobra a jakie masz /albo gdzie /masz światła tz.długie :mysli: bo rozumiem że założyłeś żaróweczki 21w wersja takie jak do stopu swiatła dlugie mam tak jak bylo w standardzie a to dlatego ze to swiatlo jest emitowane przez ori zarowki h7(?).Jest na nie podawane napiecie o wartosci ok 3-4V a kiedy chce mignac dlugimi nie ma zadnych przeszkod-wtedy dostaja 100% napiecia :)kidy wylaczam dlugie napiecie blyskawicznie spada do tej niskiej wartosci i dalej mam dzienne wszysko dziala bez zarzutu :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 a w bi xenonie długie nie są też na soczewce podnosi sie przełona w soczewce i zarazem odpalają nromalne światła"długie" :gwizdanie:
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 a w bi xenonie długie nie są też na soczewce jak widzsz u mnie i u innych nie ma dlugich na soczewce jesli ktos jest zainteresowany kupnem tego urzadzenia to radze najpierw skontaktowac sie z kupujacym,napisac jakie ma sie auto i czego sie oczekuje.Na aukcji pisze ze jet mozliwosc regulacji napiecia 40% 50% 60% ale realnie po zamontowaniu to jest 60 65 70% i swieci jak dlugie w aucie gorszej klasy a nie jak dzienne w audi. Dlatego moje urzadzenie powedrowalo spowrotem na zmiane opornikow.Po zamontowaniu bylo juz prawie idealnie ale jescze swiatlo bylo za mocne wiec dostalem instrukcje jak jeszcze troszke zmniejszyc napiecie i po tym zabiegu osiagnalem oczekiwany efekt :)Postaram sie dowiedziec jakie wartosci maja oporniki ktore sa u mnie zamntowane i napisze tutaj zeby mozna bylo je podac sprzedajacemu aby takie wlasnie zastosowal odpowiedz od sprzedajacego:"Jesli ktos chce uzyskac taki efekt wystarczy ,ze powie o rezystoze 100k ,poniewaz tak u Pana ostatecznie wyszło ewentualnie o 20% bo to na jedno wychodzi"
Wąski Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Jak to nie ma długich na soczewce :gwizdanie: pytanie jak na to żarówki H7 które są bardzo wrażliwe Gratuluję moda dobra robota :oklaski: postawiłeś na swoim
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 ak widzsz u mnie i u innych nie ma dlugich na soczewce przeciez są w bixenonie długie na soczewce
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Jak to nie ma długich na soczewce :gwizdanie: pytanie jak na to żarówki H7 które są bardzo wrażliwe Gratuluję moda dobra robota :oklaski: postawiłeś na swoim byc moze w pewnym stopniu h7 sa wrazliwe ALE wole wymianic h7 niz palniki xenonowe,zarowki h6w i zarowki z tylnych lamp.Dalej sie to oplaca skoro za h7 zaplace 30 zl a za opisana reszte jakies 300zl tak jak piszesz uparlem sie na to strasznie i w koncu mam to co chcialem [br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 10:47 _________________________________________________ HiRide a czy tylne postojowe sie swieca..? oczywscie jest przewod aby je podlaczyc i tez beda swiecic slabo ale ja nie mam pojecia gdzie mam ciagnac przewod do nich.Nie mam ochoty klasc przewodu przez caly samochod bo innego pomyslu narazie nie mam pozatym podpieram sie tym ze w ori b7 czy a6 tylne lampy tez nie swieca a skoro sa to auta dopuszczone do ruchu w uni to sie nie przejmuje moge tez zalaczyc postojowe i wtedy bedzie swieci tyl a gdyby trzeba bylo tą instalacje szybko wylaczyc,wypinam jedna wtyczke pod maska i to wszystko
ykk Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 W UE maja sie swiecic tylko przednie dzienne a u nas dzienne i tylne postojowe.. (taka madrosc ustawodawcy). Mi to elektryk podlaczal w B5 i nic nie musial ciagnac przez auto.. Tylko cos lutowal, ale nie znam szczegolow.. 20 zl..
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 W UE maja sie swiecic tylko przednie dzienne a u nas dzienne i tylne postojowe.. (taka madrosc ustawodawcy). Mi to elektryk podlaczal w B5 i nic nie musial ciagnac przez auto.. Tylko cos lutowal, ale nie znam szczegolow.. 20 zl.. jesli zaczna sie problemy z policja z tytlu braku tylnych swiatel to wtedy na powaznie zajme sie ich podlaczeniem lub podjade do elektryka jakie ty masz zarowki zasilane z przodu ?
ykk Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 HiRide ja mam dokladany zestaw Hella. Zasilanie z aku, a zarowki to H6W
elmek Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 W UE maja sie swiecic tylko przednie dzienne a u nas dzienne i tylne postojowe.. wallbash (taka madrosc ustawodawcy). Dokladnie. Z tego co wiem w B7 ustawiasz w VAGu(?) jak ma swiecic, czy przod+tyl, czy tylko przod. Ale mod fajny i pozyteczny 1
ono Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Moc świecenia w % też można ustawić Domyślnie jest 80%.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się