Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Światła dzienne w reflektorach bi-xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiec rezygnujesz z swiatel drogowych ?Dla mnie takie zarowki diodowe to kupa .Chyba ze wywalic z nich zwykle diody i zalozyc np 3 power led :kox:

Opublikowano

Wiec rezygnujesz z swiatel drogowych ?Dla mnie takie zarowki diodowe to kupa .Chyba ze wywalic z nich zwykle diody i zalozyc np 3 power led :kox:

a np taka żarówka? sprzedawca mówi że można na tym normalnie jezdzić

http://allegro.pl/zarowka-led-h7-27smd-high-power-hit-i1249748394.html

Ja bym tego nie kupowal-strata kasy a kolor jak w podrobach devil eyes :naughty:

Za troche mniejsza cene mozna sobie samemu wyrezac zarowke na diodach ktora ktora bedzie dawala idealne biale swiatlo . Ale to nie temat o zarowkach :good:

Opublikowano

Polecam.

Śmigam na tym rozwiązaniu już ponad rok z podłączonymi tylnymi pozycyjnymi:

Dzienne (drogowe o mocy ok. 40%) i nie obowiązkowa tylna pozycja. Całość wyłącza się po włączeniu mijania.

Do bajerów należy samoczynne włączanie się dziennych po ok. 10 sekund od zapalenia silnika i samoczynne wyłączają się po zgaszeniu silnika po ok. 5 sekundach.

Porównywałem w dzień z odległości ok. 500m z innymi autami jadącymi drogą i sądzę, że świecą bardo podobnie do DRL A4 „B7”, A6, czy świateł mijania innych aut.

Auto przeszło 2 przeglądy na okręgowych stacjach kontroli i nikt nie miał najmniejszych podejrzeń że to nie oryginał taki jak DRL A4 „B7”, A6.

Teraz zamierzam włożyć dodatkowo to: A DRL podpiąć pod:

8E1 919 094 D 5PR - włącznik DLR i CLH

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0

Opublikowano

Wg mnie 20% mocy to za dużo... Moje rażą ludzi... Nie wiem jak jest przy 40% ale na pewno nie słabiej :embarrassed:

Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

pisz do Gwertego, on to reza w B5 więc w B6 pewnie tez by to ogarnął ;)
Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

Kolego zapraszam:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4168.11490

19 Luty godzina 15 na Podpromiu jeśli nie będzie miejsca to

to pogadamy i zobaczysz jak to działa.[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 00:12_________________________________________________ :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa:

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opis podłączenia włącznika DRL z A4 B7 do świateł dziennych w A4 B6 B7

p1010453d.jpg

Podłączamy standardowo jak w A4 B7 z tą różnicą, że do 1-go pinu "-" minus podłączamy na przykład przekaźnik który nam będzie sterował "+" plusem w SD-2 (Czyli symulował na przykład włączenie świateł mijania lub pozycji (w zależności do czego mamy podpięty SD-2 aby wyłączał nasze dzienne ) Przekaźnik jest po to bo włącznik DRL na 1-tym pinie wypluwa "-" minus a nam potrzeba "+" plus do sterowania SD-2.

Uwaga jeżeli ktoś nie podłącza sterownika / włącznika (DRL i CLH) do oryginalnej instalacji (modułu świateł) to do pinów „3” i „4” można doprowadzić jeden (+) , a zarazem mostkować.

Pin „3” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów (DRL i CLH)

Pin „4” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów pozycji „0”, „1” (DRL i CLH)

Pin „5” – Doprowadzona stała masa (-)

Pin „2” – Wyjście masy (-) dla pozycji „1” – WŁĄCZONY (CLH)

Pin „1” – Wyjście masy (-) dla pozycji „0” – WYĄCZONY (DRL)

opispinowdrlclh.jpg

schematdrlclh.jpg

Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

Kolego zapraszam:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4168.11490

19 Luty godzina 15 na Podpromiu jeśli nie będzie miejsca to

to pogadamy i zobaczysz jak to działa.[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 00:12_________________________________________________ :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa:

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opis podłączenia włącznika DRL z A4 B7 do świateł dziennych w A4 B6 B7

p1010453d.jpg

Podłączamy standardowo jak w A4 B7 z tą różnicą, że do 1-go pinu "-" minus podłączamy na przykład przekaźnik który nam będzie sterował "+" plusem w SD-2 (Czyli symulował na przykład włączenie świateł mijania lub pozycji (w zależności do czego mamy podpięty SD-2 aby wyłączał nasze dzienne ) Przekaźnik jest po to bo włącznik DRL na 1-tym pinie wypluwa "-" minus a nam potrzeba "+" plus do sterowania SD-2.

Uwaga jeżeli ktoś nie podłącza sterownika / włącznika (DRL i CLH) do oryginalnej instalacji (modułu świateł) to do pinów „3” i „4” można doprowadzić jeden (+) , a zarazem mostkować.

Pin „3” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów (DRL i CLH)

Pin „4” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów pozycji „0”, „1” (DRL i CLH)

Pin „5” – Doprowadzona stała masa (-)

Pin „2” – Wyjście masy (-) dla pozycji „1” – WŁĄCZONY (CLH)

Pin „1” – Wyjście masy (-) dla pozycji „0” – WYĄCZONY (DRL)

opispinowdrlclh.jpg

schematdrlclh.jpg

super ze to opisales na forum :) :) dzieki wielkie :notworthy:

Opublikowano

Dla potomnych :cool1: :cool1: :cool1: :cool1: :cool1:

Opublikowano

Witam,

Podpinajac urzadzenie od "kogiel-la" w taki sposob ze: plus po stacyjce, masa, kabel od postojówek, i dwa do swatel drogowych...

i tu pojawia sie pytanie: te kabelki do reflektora to (mozna w skrzynce bezpieczników) lub tak jak kolega HiRide (przy lampach). W skrzynce bezpieczników to w pinie gdzie podczas wlaczenia 'dlugich' nie ma napiecia. Włączając długie spalił mi sie bezpiecznik a nawaliło urzadznie (zdechło)

Co moze byc przyczyna?

nie wiem moze jestem niekumaty czy cos ale w ogole nie rozumiem tego co napisales

od urzadzenia wychodza 5 kabelków (masa, zasilanie, wylaczenie ukladu oraz 2 do reflektora)

2 do reflektora wpiąłem w pin (skrzynka bezpieczników) gdzie odchodza na lampy.

Po wlaczeniu urzadzenia sw.dzienne (przez modul) swiecily a gdy wlaczylem dlugie spalił mi sie bezpiecznik (nr 19,18 - 10A) i nawaliło urzadzenie (zdechlo)

Jasniej ???[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 05:59_________________________________________________naprawione i działa :naughty:

urzadzenie zamontowane jest w srodku, nic nie buczy, nie ma zakłóceń np. w radiu

Plus pociągnąłem z punktu x75, zastosowałem dodatkowy włącznik i bezpiecznik po drodze. Zauważyłem jedna rzecz ze jesli mrugne (dzwignia do siebie) to sie nic nie dzieje ale gdy tylko wlacze dlugie (od siebie dzwignie) lub dluzej przytrzymam dzwignie (do siebie) to pali sie bezpiecznik :kox: ale urzadzenie całe.

...i tylko ten... szum z elektomagnesów... nie sypną sie one? :rolleyes:

U mnie tak samo się działo jak u ciebie. Powiedz mi jaki bezpiecznik dałeś po drodze? Ja zapodałem bodajże 7.5 i kilka razy go spaliło a ostatnim razem przepuścił napięcie i zjarało się SD-2

http://allegro.pl/sciemniacz-regulator-oswietlenia-6v-12v-24v-20a-i1512642894.html

Tutaj mamy coś podobnego do SD-2 ale ten ma regulację świecenia potencjometrem. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

u mnie siedzi 7,5 i jak narazie wszystko hula :decayed:

u kolesia 5A i juz kilka razy przy DLUZSZYM przytrzymaniu drogowych poleciał bezpiecznik a sd cale :)

Opublikowano

No to teraz już nie wiem co jest grane że u mnie pali moduł ciągle a u innych bez bezpiecznika wsio hula. Jest jakaś różnica w instalacji czy co :mysli:[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 21:25_________________________________________________KOGIEL mi odpisał że najbezpieczniej mieć bezpiecznik 5A bo napięcie jakie idzie na moduł to 6A. Wysłałem mu tego linka co wklejałem wyżej i zobaczę co odpisze. Może on też wprowadzi takie rozwiązanie.[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 08:37_________________________________________________Jestem po kolejnej wymianie maili z panem Koglem, poniżej treść jego maila.

Witam

Jesli chodzi o ten przypadek z długimi to juz słyszałem o tym ,ale nigdzie nie moge dostac schematu tego Audi

i nadal nie wiem co moze byc przyczyną ,zrobienie zabezpieczenia przeciwzwarciowego nie jest takie proste

byłby to dodatkowy koszt około 10zł ,a przy cenach konkurencji to byłoby juz troche za drogo

Natomiast na temat tego modułu to powiem tyle ,po pierwsze jesli by Pan chciał to potencjometr

tez moge zamontowac za jakąs złotówke ,ale nie jest to praktyczne poniewaz lubi sie podczas jazdy rozregulowac

Do tamtego modułu trzeba montowac radiator w SD-2 juz jest ,niema on zadnych zabezpieczen

ta dioda o której jest opisane w aukcji to tylko zabezpieczenie przeciwprzepieciowe i w przypadku audi nic nieda

dodatkowo ten moduł nie załacza sam swiateł trzeba by montowac dodatkowy przełacznik i pamietac o swiatłacch

Wracając do tematu SD-2 to jesli ma Pan kawałek schematu oswietlenia lub jesli jest łatwy dostep do

przewodu który załacza drogowe (ten od manetki ) to moze dało by sie podłaczyc tam przewód brązowy i on by wyłaczał SD-2

Wówczas problem by zniknoł

Pzdrawiam KOGIEL_

Ma ktoś taki schemacik który on potrzebuje?

Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

Kolego zapraszam:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4168.11490

19 Luty godzina 15 na Podpromiu jeśli nie będzie miejsca to

to pogadamy i zobaczysz jak to działa.[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 00:12_________________________________________________ :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa:

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opis podłączenia włącznika DRL z A4 B7 do świateł dziennych w A4 B6 B7

p1010453d.jpg

Podłączamy standardowo jak w A4 B7 z tą różnicą, że do 1-go pinu "-" minus podłączamy na przykład przekaźnik który nam będzie sterował "+" plusem w SD-2 (Czyli symulował na przykład włączenie świateł mijania lub pozycji (w zależności do czego mamy podpięty SD-2 aby wyłączał nasze dzienne ) Przekaźnik jest po to bo włącznik DRL na 1-tym pinie wypluwa "-" minus a nam potrzeba "+" plus do sterowania SD-2.

Uwaga jeżeli ktoś nie podłącza sterownika / włącznika (DRL i CLH) do oryginalnej instalacji (modułu świateł) to do pinów „3” i „4” można doprowadzić jeden (+) , a zarazem mostkować.

Pin „3” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów (DRL i CLH)

Pin „4” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów pozycji „0”, „1” (DRL i CLH)

Pin „5” – Doprowadzona stała masa (-)

Pin „2” – Wyjście masy (-) dla pozycji „1” – WŁĄCZONY (CLH)

Pin „1” – Wyjście masy (-) dla pozycji „0” – WYĄCZONY (DRL)

opispinowdrlclh.jpg

schematdrlclh.jpg

probowalem ostatnio podlaczyc ten panel drl przez przekaznik.Wyglada to tak ze na stole w domu podlaczylem pasek diodowy i wszystko dziala jak powinno.Pod maska podlaczylem wszystko to samo tyle ze zamiast diod podlczylem sd-2.Nie dziala :thumbdown:Przekaznik tyka co 2 sekundy :mysli:

Opublikowano

Koledzy nikt nie posiada dojścia do schematu instalacji elektrycznej do A4 B5? kawałek od oświetlenia jest potrzebny na gwałt dla KOGIEL-a.[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 21:19_________________________________________________Pan KOGIEL zrobił dla mnie urządzenie które już nie powinno się palić podczas przełączenia manetki świateł na drogowe w momencie jak urządzenie działa. Jest też dodany potencjometr do regulacji mocy świecenia. Jak tylko zamontuję to zdam relację co i jak. Dodam że jestem testerem tego urządzenia i dostanę je za free :naughty: [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 21:23_________________________________________________Moduł dzisiaj otrzymałem. SD-2 nie ulegnie uszkodzeniu zapobiega temu czujnik temperatury zamontowany wewnątrz

jeżeli manetka jest na drogowych zaczną sie grzać tranzystory wówczas czujnik wyłaczy SD-2

i zacznie wysyłać sygnał dźwiękowy i będzie piszczał dopóki nie ostygną tranzystory

lub nie włączy się świateł mijania.

Myślę, że można już spokojnie zamawiać urządzenie. Ja to dzisiaj przetestuję bo otrzymałem moduł. Jest uproszczona instalacja w porównaniu z tą którą ja musiałem robić za pierwszym razem a mianowicie nie trzeba ciągnąć kabla z alternatora żeby wzbudzić pracę modułu. pozostałe kabelki jak w instrukcji.

Opublikowano

Ja mam pytanie bo zamierzam tez zakupić ten moduł z jaka mocą w końcu zamawiać? Audi a4 b6

Opublikowano

wystarczy powiedzieć sprzedającemu o zamianie rezystora na taki 100k wówczas jest idealnie, wiem bo miałem i świeciło idealnie

Opublikowano

100 to jest chyba 30% mocy świecenia.

Przeciwnie rezystor 100k to 20%

Dziś dzwoniłem do Pana Kogiela w sprawie SD-2 aby zamówić do nowego wozidełka i wspomniałem mu o tym że kontaktował się z nim nasz kolega Grzesiekkbc. Od razu zajarzył że forum Audi A4. Powiedział że ten tranzystor czy zwał to jak zwał montuje tylko do urządzeń zamawianych do audi bo tylko w audi występuje ten problem że manetka w pozycji do przodu puszcza napięcie na ten cały moduł i go pali.

Tak że przy zamawianiu trzeba powiedzieć że do samochodu marki Audi.

A co do zbyt mocnego świecenia też pytałem i powiedział że rezystor 100k odpowiada 20% i uważam że tyle wystarcza (Kogiel taki dla mnie zrobił do poprzedniej B6 w której miałem to urządzenie 3 lata i było idealnie, natomiast znajomy kupił w standardowej wersji 30% i również zamontował do A4 B6 i świeciło zbyt mocno) tak że warto zaznaczyć by zamontował rezystor 100k.[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 21:46_________________________________________________A to już tak nawiasem... bo o tym Panu wspomniałem że świeciło mu zbyt mocno....

PS: HiRide jest prekursorem SD-2 w Audi, On to pierwszy montował już kilka lat temu, a ja wziąłem przykład z Niego, bogatszy już o jego doświadczenie. Thx Mariusz :)

jesli ktos jest zainteresowany kupnem tego urzadzenia to radze najpierw skontaktowac sie z kupujacym,napisac jakie ma sie auto i czego sie oczekuje.Na aukcji pisze ze jet mozliwosc regulacji napiecia 40% 50% 60% ale realnie po zamontowaniu to jest 60 65 70% i swieci jak dlugie w aucie gorszej klasy a nie jak dzienne w audi.

Dlatego moje urzadzenie powedrowalo spowrotem na zmiane opornikow.Po zamontowaniu bylo juz prawie idealnie ale jescze swiatlo bylo za mocne wiec dostalem instrukcje jak jeszcze troszke zmniejszyc napiecie i po tym zabiegu osiagnalem oczekiwany efekt :)Postaram sie dowiedziec jakie wartosci maja oporniki ktore sa u mnie zamntowane i napisze tutaj zeby mozna bylo je podac sprzedajacemu aby takie wlasnie zastosowal :)

odpowiedz od sprzedajacego:"Jesli ktos chce uzyskac taki efekt wystarczy ,ze powie o rezystoze 100k

,poniewaz tak u Pana ostatecznie wyszło

ewentualnie o 20% bo to na jedno wychodzi"

Opublikowano

panowie szukam chętnego,oczywiście zapłacę który mi "wykona" dzienne w mojej b6

Kolego zapraszam:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4168.11490

19 Luty godzina 15 na Podpromiu jeśli nie będzie miejsca to

to pogadamy i zobaczysz jak to działa.[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 00:12_________________________________________________ :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa: :kawa:

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opis podłączenia włącznika DRL z A4 B7 do świateł dziennych w A4 B6 B7

p1010453d.jpg

Podłączamy standardowo jak w A4 B7 z tą różnicą, że do 1-go pinu "-" minus podłączamy na przykład przekaźnik który nam będzie sterował "+" plusem w SD-2 (Czyli symulował na przykład włączenie świateł mijania lub pozycji (w zależności do czego mamy podpięty SD-2 aby wyłączał nasze dzienne ) Przekaźnik jest po to bo włącznik DRL na 1-tym pinie wypluwa "-" minus a nam potrzeba "+" plus do sterowania SD-2.

Uwaga jeżeli ktoś nie podłącza sterownika / włącznika (DRL i CLH) do oryginalnej instalacji (modułu świateł) to do pinów „3” i „4” można doprowadzić jeden (+) , a zarazem mostkować.

Pin „3” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów (DRL i CLH)

Pin „4” - Zasilanie np. po pozycji (+ 12) podświetlenia napisów pozycji „0”, „1” (DRL i CLH)

Pin „5” – Doprowadzona stała masa (-)

Pin „2” – Wyjście masy (-) dla pozycji „1” – WŁĄCZONY (CLH)

Pin „1” – Wyjście masy (-) dla pozycji „0” – WYĄCZONY (DRL)

opispinowdrlclh.jpg

schematdrlclh.jpg

probowalem ostatnio podlaczyc ten panel drl przez przekaznik.Wyglada to tak ze na stole w domu podlaczylem pasek diodowy i wszystko dziala jak powinno.Pod maska podlaczylem wszystko to samo tyle ze zamiast diod podlczylem sd-2.Nie dziala :thumbdown:Przekaznik tyka co 2 sekundy :mysli:

I jak uporałeś się z problemem??

Podejrzewam, że coś jest nie halo z masą na wejściu do DRL - pinie "5" a zarazem wyjściu z DRL - pinie "1", lub plusem, który zasila przekaźnik. Ten przekaźnik ma wysyłać plusa wyłączającego sterownik SD-2

Sprawdź:

Czy podświetlenie napisów w DRL też mruga?? - Jeżeli nie mruga, a świeci na pozycji to masa jest OK

Czy przekaźnik ma dobrego, nie pulsującego plusa?? najlepiej po stacyjce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...