Kamillo1992 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ?
junior_tdi Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ? polecam przejrzeć ten wątek, znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ wg mnie jakieś 130-135 koni wyciśniesz
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam takie pytanie zmieniłem turbo w swoim 1Z na turbinę z AHU i mam takie pytanie po zmianie wtrysków na 216 + chip ile mógł bym liczyć przyrostu mocy ? a po co zmieniasz turbiny jak one sa takie same ? 1Z/AHU + 216 + soft -> okolice 130 PS , wszystko zalezy w jakim stanie jest pompa wtryskowa ...
Kamillo1992 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ale przy tym jeszcze pasuje ecu wymienic z 1z na ahu ten z ahu jest wiecej pinowy czy coś takiego ??
junior_tdi Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ale przy tym jeszcze pasuje ecu wymienic z 1z na ahu ten z ahu jest wiecej pinowy czy coś takiego ?? chyba chodzi o 8-mio lub 16-sto bitowy, ale niech lepiej specjalista się wypowie czyli spanky
matyss___ Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 moim zdaniem nie ma sensu pchac sie w 216 ... z afna wystarcza i 130 kunikow bedzie
muszka.d Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 ale kup teraz sprawne wtryski od AFNa które podają tyle paliwa żeby zrobić 130km... ostatni projekt jaki był to AHU+216 i wyszło - 112km / 239 nm następnie AHU+216+soft - 130km /291nm więc wątpię żeby na wtryskach od AFN wykrzesać 130km...
junior_tdi Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 w 1Z na wtryskach z AFN nie wyciśnie się 130 koni. na 216stkach owszem, nawet ponad 130 powinno wyjść
ciahciah Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 130 nie ale 125 tak, na 216 przy tych 130km zero dymu?
junior_tdi Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 130 nie ale 125 tak, na 216 przy tych 130km zero dymu? gdzie zero dymu, kopciuch z tyłu jak nie wiem co bynajmniej znajomy w Golfie z 1Z tak miał - wtryski 216 + przelot i 135 koni, ale bąki mu czarne takie puszczał że....
ciahciah Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no właśnie, jest dym i tylko 5-7km więcej, a na afn nie ma nic dymu, a po podrasowaniu pompy można się spodziewać przekroczenia 130km ale wtedy też będzie dym wiec wychodzi na to samo suma sumaru i trzeba się zastanowić czy aby spalanie na wtryskach 216 AHY jest tak samo niskie jak na afn
michalcent Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 A mistrzowie i władcy mocy co sie zowiecie w tym temacie.Ja mam AFF podobno bliżniaczy AHU i Z1.Jest jakiś tuner z mazowsza co by wymienił miał ma sprzedaż dobre wtryski od afn , zrobił program pod nie i w rozliczeniu wzioł te moje?
levis1991 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 wtryski 0.216+ecu od a4 16bitowy+dobry chip <130koni>=135koni moj setup w drugim aucie to wtryski asv(0.205)+ecu od a4 16bit+chip wyszło 136koni 312nm
michalcent Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Warto kupić wtryski ze szrotu ,wymontowane z silnika.Jak to jest .Trzeba je pużniej regulować ,czy można odrazu montować.
levis1991 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 włożyć jeździć jeżeli wiadomo że były dobre i nie lały, ewentualnie sprawdzić rozpylanie paliwa przez końcówki
michalcent Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Nie koniecznie szrot. Już kupiłem ,za pużno .Wiadomo to zawsze ruletka,ale tak musi być pewne ryzyko.Kto nie ryzykuje nie zyska.Widziałem dawce ,kanały wylorowe ok.Samochody ma z anglii a wiecie jakie tam auta są ,nie zjeżdzone .te angliki to by każdy kupował tylko ta lierownica.Zobaczymy jak będą się spisywały , 200zł za komplet to chyba nie dużo. ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- Ludzie już nie bądzcie tacy pedantyczni.
vauxhall95 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 a ty po ile sprzedajesz bo jak mnie pamiec nie myli 350.
michalcent Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Sztot to nazwa,ale mi sie wydaje ,że ci co handlują do konńca nie wiedzą co mają.To jest ruletka.
ciahciah Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 co raz więcej osób pierwsze co robi po kupnie to właśnie jedzie sprawdzić na maszynie, koszt nie wielki a ma pewność co do ich stanu bo zdrowych używanych wtrysków jest coraz mniej
michalcent Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Te wtryski miałey takie oznaczenie : 028 130 201 T ---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ---------- 2FH KBEL 58 P 190 bar 771F ---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:34 ---------- To są AFN ,a te co wyjołem z AFF to miały też 190 bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się