Tytus Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 strasznie droga sprawa no wszystko zależy od tego czy nie zapiekły Ci się śruby w zwrotnicy no i takich mechaników to ja mam w d.... a nie zrozumiałeś mnie, ten który polecił mi waski jest w porządku
guardian Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Opublikowano 18 Lipca 2008 ok zatem poprosze kontakt na Priv[br]Dopisany: 14 Lipiec 2008, 10:56 _________________________________________________Panowie...i jak tam niedzielna sesja porównawcza zawieszeń...odbyła sie?...jakies fotki?
Tytus Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Panowie...i jak tam niedzielna sesja porównawcza zawieszeń...odbyła sie?...jakies fotki? nie robiliśmy fotek bo padało i przenieśliśmy się na parking pod dachem, a później to już chyba zapomnieliśmy; chwilę w środę na piłce patrzyliśmy ale było trochę nierówno; ale dobrze że odświeżyłeś temat, zrobimy na najbliższym spocie
Wąski Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Panowie...i jak tam niedzielna sesja porównawcza zawieszeń...odbyła sie?...jakies fotki? nie robiliśmy fotek bo padało i przenieśliśmy się na parking pod dachem, a później to już chyba zapomnieliśmy; chwilę w środę na piłce patrzyliśmy ale było trochę nierówno; ale dobrze że odświeżyłeś temat, zrobimy na najbliższym spocie jest jedno w galeri na naszych spotach
Wąski Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Tak to jest jak się nie bywa na spotach http://www.a4-klub.pl/smf/galeria_zdjec_z_spotow_i_imprez_krakowskich-t28986.0.html
Tytus Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Tak to jest jak się nie bywa na spotach http://www.a4-klub.pl/smf/galeria_zdjec_z_spotow_i_imprez_krakowskich-t28986.0.html o które zdjęci ci chodzi?
guardian Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 no i jak tam - foty porobone? ja zmierzylem dzisiaj na plaskim i jest tak: od podloza do blotnika = 67cm przeswit miedzy opona a blotnikiem = 4,5cm swoja droga ciekawe jak to wyglada w komfortowym zawieszeniu = nie BA i nie BV
Wąski Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 no i jak tam - foty porobone? ja zmierzylem dzisiaj na plaskim i jest tak: od podloza do blotnika = 67cm przeswit miedzy opona a blotnikiem = 4,5cm swoja droga ciekawe jak to wyglada w komfortowym zawieszeniu = nie BA i nie BV zmierzone :gwizdanie: dlaczego Cię dzisiaj nie był na spocie
guardian Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 z 3 powodów: 1, nie założyłem jeszcze nowych lamp przednich 2. nie zalozylem nowych felg 3. nie umylem samochodu skoro zmierzyliscie to poprsze wyniki badań
Wąski Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 wynik jest dziwny :gwizdanie: wszystko zależy kto ma jakie koła i opony założone przód 66 cm a tył 64,5 cm opony 225/40/18
guardian Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 masz racje - oczywiscie zapomnialem zapisac mojego setupu 235/40/18 a jakie Ty masz sprezynki u siebie BV czy BA?
kepasa Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 wynik jest dziwny :gwizdanie: wszystko zależy kto ma jakie koła i opony założone przód 66 cm a tył 64,5 cm opony 225/40/18 dość nisko ,ale to zależy tez od opon :gwizdanie:
guardian Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 no fakt roznica na srednicy miedzy 235/40 a 225/40 przeklada sie w tym pierwszym przypadku na auto wyzsze okolo 2mm (na srednicy 4mm) - rzekłbym ze to niedostrzegalne...
ems Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Sorki za odgrzanie kotleta ale najlepiej podpasował do mojego pytania U siebie tez zauwazyłem, ze tył siedzi znacznie niżej niz przód. Jesli dobrze pamietam to zawieszenie mam 1BV. Dziś podczas zmiany opon dokładnie przyjrzałem sie kolorom na sprezynach i zdziwiłem sie gdyż na przodzie sa inne niż na tyle. Przód: niebieski zielony biały Tył: niebieski, biały, biały Tak ma być czy ktos majstrował coś z sprężynami ?
simon__75 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Zaraz dostane po głowie... Mam jednak pytanie.... Jakie bedzie najbardziej odpowiednie zawieszonko zamiast istniejacego 1BA o oznaczeniach : przód : niebieski, pomarańczowy, różowy tył : biały , różowy, różowy, różowy Całość wychodzi : Przód WR 9 Tył WR 10 Natomiast Jest do sprzedania zawieszka od 2,4 benzynka jesli sie nie myle o oznaczeniach : przód : niebieski, biały, zielony, zielony tył : niebieski, różowy, różowy Całość wychodzi 1BE : Przód WR 9 Tył WR 9 Czy taka różnica bedzie jakoś zauważalna? Szczerze powiem ze nie wiem na czym polega roznica w WR...czy tez w ugięciu sprężynek... z tego wynika ze teraz z tyłu na zawieszeniu 1BA tyl ugina mnie sie bardziej niz przód (9,10)... Natomiast jesli chodzi o drugie opisywane zawieszenie to ugięcie powinno byc identyczne (9,9)... Wytłumaczy mi to ktos?[br]Dopisany: 12 Maj 2009, 13:54_________________________________________________ Ja mam do sprzedania 1BV ile za to BV????????
nicramk Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Podpinam sie do tematu simon__75. Jaki jest "idealny" Weight Range" dla sprężyn do Avanta.
simon__75 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Podpinam sie do tematu simon__75. Jaki jest "idealny" Weight Range" dla sprężyn do Avanta. Jakos brak konretnej odpowiedzi... :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się