rymiusz Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam, piszę program do diagnostyki komputerowej pojazdów grupy VAG. Obecnie jestem na etapie bety 1. Zapraszam chętnych do testowania aplikacji oraz dzielenia się konstruktywnymi opiniami na jej temat. Program jest na etapie implementacji protokołów transmisyjnych, obecna wersja ma odblokowany protokół KWP1281, oraz opcję wyświetlania DTC bez opisów. Aplikacja jest pisana do użytku z popularnymi interfejsami K+CAN oraz K-KL. Zainteresowanych programem proszę pisać na maila. To jest mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość. Nie wysyłam aplikacji osobom z pocztą GMAIL, ponieważ google blokuje załączniki dodawane do poczty. Aplikacja po kilku poprawkach, min. wyświetla opisy błędów, wyłapane kilka "baboli" graficznych, sprawdza czy jest otwarta więcej niż jedna kopia programu itd... UWAGA !!! Szukam sterownika silnika lub poduszek w standardzie KWP2000. Może u kogoś się poniewiera niepotrzebny. Jeżeli ktoś ma takowy proszę o kontakt na PW. Za użyczenie do testów obiecuję pełną wersję programu ze wsparciem.
Marc!n Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Stabilne to w miarę? Mam nadzieję, że nie da się tym urżnąć ecu? Możesz mi podesłać, zaraz napiszę pw (bo maila tu nie widzę) ale raczej poczekam aż kilka osób przetestuje A tak w ogóle to po co to? przecież programów do diagnostyki nie brakuje.. hobby czy planujesz za to później brać $$ ?
rymiusz Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Stabilny oczywiście jest, ECU sie nie "urżnie". A po co? Po to że nie toleruję piractwa i "logów z VAG-COM-a 3.11 pobranego z........ ", nie piszę oczywiście tego zdania do ludzi używających legalnego oprogramowania, hobby to nie jest, bo zainwestowaliśmy w projekt sporo $. Owszem programów do diagnostyki nie brakuje, ale to nowa forma nie wzorowana na innych programach diagnostycznych.
przemik Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Owszem programów do diagnostyki nie brakuje, ale to nowa forma nie wzorowana na innych programach diagnostycznych. To chyba ciezko będzie... Piszecie wersje x64 ?
rymiusz Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Nie widzę potrzeby kompilacji na x64 chociażby z tego powodu że protokoły transmisyjne i tak operują na zmiennych 8 bitowych. Czyli trochę przerost formy nad treścią.
Łukasz13 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dobra ja sprawdziłem program, niby się łączy tylko czemu na przykład w engine jest tylko opcja sprawdzania błędów, nie można wejść w bloki pomiarowe itd. po za tym jak wchodze w błędy to pojawia sie jakiś bład 65coś tam i program sie chyba zawiesza bo nic dalej nie czyta, na vagu nie mam błędów.
rymiusz Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Witam, jak w temacie cyt. "obecna wersja ma odblokowany protokół KWP1281, oraz opcję wyświetlania DTC bez opisów", błąd 65535: czyli brak błędów. Pozdrawiam, ma pan legalny VAG ?
sokal Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 ma pan legalny VAG ? A co Cie to kurde obchodzi?
rymiusz Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 O to że w instrukcji legalnego oprogramowania jest napisane, błąd 65535 jest różnie interpretowany w zależności modelu i typu sterownika. Dlatego VCDS zapobiegliwie go ignoruje. I o to chodzi.
uris Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A ja odpaliłem program wykrył mi kabelek wybieram model auta i daje analizuj i przy każdej pozycji wyświetla po angielsku nie znaleziono ECU , zrobię screana to wkleję .
rymiusz Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A jaki interface ? K-KL czy K + CAN Commander ?. Bo szczerze powiedziawszy program celowany jest w interfejs K + CAN commander no i we własny który mamy już w fazie testów. Ale na początku jak sprawdzałem na K - KL też wszystko działało. Jakby coś to proszę o info na PW, ewentualnie zadzwonię do Pana, bo przez forum nie zawsze się wszystkiego można dowiedzieć.
rymiusz Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ok, kolego tego kabla nie przewidzieliśmy w pisaniu programu, ponieważ soft tego kabla jest objęty prawem autorskim. Generalnie tak jak wyżej napisałem progs jest pod K + CAN commander, tani sprawdzony kabel i z dużymi możliwościami. Bo ogarnia protokoły KWP, CAN, KWP po CAN i UDS po CAN.
uris Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Kolego a Bluetooth elm327 dało by rade podłączyć ?
rymiusz Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Niestety, ten interface jest ograniczony sprzętowo tylko do diagnostyki ODBII, czyli poważniejszych czynności nie da się nim wykonać w pojazdach grupy VAG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się