Treys Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 bardzo fajna praca , szkoda że ja tak daleko mieszkam z chęcią bym się umówił na korekte lakieru
Griffe Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Po Audi postanowilem wpasc do Drwala, ktory na weekend majowy mial Volvo S80 na valeting. Musialem sprawdzic poczynania mego Padawana. Szlo mu dobrze, ale jakos siedziec i tylko pic piwo nie bylem w stanie a zupelnie "przypadkiem" mialem ze soba polerka i kilka rzeczy. Zajalem sie maska silnika. Przelecialem ja zielonym korkiem, zeby zdjac troche wicej niz przewiduje valeting i wyciagnac z niej maksymalny wet look bez pelnej korekty. Bylo mi malo, po masce zajalem sie klapa bagaznika, ale to juz osobna historia...
Michał Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Jak zawsze pełna profeska, z przyjemnością ogląda się Twoje prace:kox: Tak z ciekawości - szyba w skodzie jechana AutoGlym Car Glass Polish? Jeśli tak to na jakim padzie?
Griffe Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Szyba jechana Gtechniq G4 na padzie dedykowanym do szkla od CarPro. Prawdziwa perelka to klapa bagaznika. Obiecuje, ze tam bedzie co podziwaic:banan:
endrike Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 :hi:panowie to co tu się wyrabia z tymi autami to mi osobiście miażdży cyce .Pełen szacun ,kiedy moje auto będzie tak ogarnięte . Jeszcze raz
Griffe Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Osobna historia to wspomniana tylna klapa. Drwal sie do niej nie dotykal bo mialem ja zrobic sam. Czesc klapy zostala przepolerowana zielonym korkiem i zrobione 50/50, zeby sprawdzic jak sie tnie ten lakier, bo maske silnika tylko poprawialem. Po calosci uwiecznislismy wyniki fotkami. Sporych rys to nie usunelo, wiec postanowilem sie nimi zajac papierem sciernym. Miejsca szlifowane wyciagalem zielonym korkiem, ale jak sie okazalo rysy po papierze zostaly czesciowo usuniete a czesciowo zapolerowana, na pierwszy rzut oka ok, ale pod pewnym katem widac jak dloni. Podjalem zatem decyzje o dokladnym pozbyciu sie rys przy pomocy papierow sciernych roznje gradacji. Gdzies po tym procesie plan moj ulegl zmianie. Drwalowi powiedzialem, ze z klapy bagaznika robie tylko jej gorna pozioma plaszczyzne. Postanowilem zdjac wszystkie rysy, zrobic 100% korekty a po chwili tak sie rozpedzilem, ze dorzucilem do tego 100% zdjecie mory (skorki poamranczy, ktora w duzym stopniu wplywa na jakosc i sile odbic i ogolnie pojmowany szajn). Przy okazji sciagania mory specjalnymi padami CarPro probily sie hologramy, ktore specjalnie potem powiekszylem, zeby pokazac jak to wyglada i jak sie ich pozbyc. Po usunieciu holo, wyciagnalem z lakieru maksymalny wet look. Po kazdym etapie korekty panel byl dokladnie myty przy pomocy plynu inspekcyjnego. Na koniec zostal polozony cleaner Polishangel Esclate Lotion i prawdziwa woskowa perełka (z tego powodu, ze juz nie produkowana) Polishangel Husaria - dwukrotna warstwa. Na koniec sprawdzilismy kropelki. Na dzien dzisiejszy jest to szczyt moich umiejetnosci w temacie detailingu, ktory moge zaoferowac swoim klientom. Jak zwykle milego ogladania:wink:
MaciekW. Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Paweł szacun!!! Z chęcią oddałbym w Twoje ręce moją B6
michu10 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ja dopiero raczkuje w temacie auto detalingu i nie znam sie za bardzo ale twoje prace robią wrażenie
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Ogień z d*py Ja dzis zakupiłem polerkę i w przyszly weekend zaczynam zabawę z moja B8. Kilka miejsc musze zeszlifować bo sa rysy i odbicia od kamyszków na lusterkach. Papiery od 600 do 3000 sa juz zakupione i czekaja.
laki83 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 no niech mnie chudy byk wyrucha...ale efekt:slina:
Griffe Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Dzieki bardzo za opinie. Oczywiscie zapraszam na co komu potrzeba, odswiezenie, korekta, powloka kwarcowa wosk z bardzo wysokiej polki - nie ma problemu:wink: Pracuje miedzy innymi wielka trojak czyli Polishangel, Swissvax i Zymol, jesli ktos ma takie zyczenie, moge ogarnac cale auto tylko i wylacznie preparatami danej firmy. Pawlo 2004 zdecydowanie zaczalbym ciecie rys od 1500 i przechodzil z samej wody na wode ludwikiem, ktory znaczaco poprawia poslizg i oslabia sile darcia. Dokladnie przemywaj miejsca po pierwszym polerowaniu abys rys nie ZApoleorwoal rys jak pokazalem wyzej. To na koniec kropelki po dzisiejszym szybkim myciu. Ok, nie sa powalacjace, to prawda. Warto powiedziec, ze efekt taki daje Polishangel SkyFly (wosk z najwyzsza zawartosica Carnauby na runku) - slabo? Wosk aplikowany 7 miesiecy temu - nadal slabo?
Rafi78 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ja yebie wielki szacun za takie czary - szkoda, że tak daleko bo już bym się pisał na robotę
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Griffe papier 600 i 800 kupiłem na lampy bo sa strasznie wypiaskowane i samym 1500 nie dałbym rady zetrzeć plastiku. W B6 musiałem zaczynać od 400 na mokro i tak do 2500 a później polerowanie i efekt był powalający. Troszkę już się z polerka bawiłem więc wiem co i jak ale o szlifowaniu z ludwikiem nie słyszałem i napewno spróbuję Całego auta nie będę szlifował papierem tylko miejsca gdzie są głębsze ryski ale zobaczę jak to wszystko będzie wyglądać bo wiadomo, że lakier sam w sobie ma strukturę skórki cytrynowej a żeby uzyskać efekt "lustra" musiałbym go troszkę przyciąć przynajmniej papierem 2500. Na bank nie będę szlifował papierem dachu, tam wystarczy sama pasta. Mam nadzieję, że piątek, sobotę i niedziele się z tym wyrobie
jozek726 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 :shock3::shock3: szacun kolego bo jest rewelacja
Griffe Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Praca sprzed roku. Swiezo sprowadzone Mini ze Szwajcarii, przez znajoma. Mialem nieco odswiezyc to miejskie wozidelko, aby wygladalo duzo lepiej. W tym wypadku zabezpieczone SV CR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się