gusiak11 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Kolejnym samochodem który trafił do naszego garażu jest rodzinny kombiak. Auto po zakupie 3 lata temu, zostało zabezpieczone powłoką kwarcową C1 by Gtechniq na którym leżała 25m-c i było używane jak normalne auto, od czasu do czasu myte wg. zasad ale czasem trafił się jakiś bezdotyk. Od czasu do czasu dostało jakieś upiększenie w postaci cleanera i LSP ale najczęściej było to szybkie opryskanie BSD by Sonax i tyle. Auto na co dzień nie jest rozpieszczane bo ''posiada'' swoje miejsce na ogrodzonym parkingu, nic pozatym , przebieg na dzień dzisiejszy to niecałe 60tyś. km Auto było ''myte'' przy okazji przeglądu okresowego, zdjęć z mycia nie ma bo bardziej zależało nam na tym żeby było suche przed podjęciem pracy wiec mycie było na bezdotyku o 21:00, do garażu i schło do następnego popołudnia. Zaczynamy Powłoka zabezpieczyła auto na tyle dobrze że wystarczyło lekkie odświeżenie Myjcie i powłoka, a w zasadzie dwie A o to wyniki pracy Więcej na blogu Pozdrawiam
erchi Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 miałeś okazję nim jechać, tzn. prowadzić?
gusiak11 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 A w czym mogę pomóc ?? no kilka Km zrobiłem
erchi Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 chciałem zapytać, co sądzisz o precyzji prowadzenia tego modelu
gusiak11 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Moja przygoda z fordem mondeo zaczęła się od modelu MK III pomijając jego ''wady wrodzone'' naprawdę fajne auto, fajne prowadzenie dość elastyczny silnik jak na 115KM i 6b. Po dwóch latach ojciec szukał samochodu obejrzał kilka i stanęło na ww. że to wersja indyvidual czekał ponad 2m-c, zanim się doczekał u mnie pojawiała się myśl zmiany na Octavię, więc jak ojciec odbierał, ja już forda nie miałem bywa ..... ale.... wróćmy do tematu... jeździłem wieloma samochodami, wiadomo każdy ma swoje upodobania, swoj styl jazdy natomiast MK III naprawdę był dobrze zestrojone, na tor .... bym się nie porwał ale długie trasy a klika ich pokonałem, nie które miały ponad 1200km i naprawde super auto, skoda jest OK ale to nie to samo, tamten był klasę wyżej . Natomiast MK IV jest jeszcze fajniejszy, ciężko porównać 1:1 bo moj w momencia zakupu mail 155tys. a ten jest nowy z salonu. Bardzo lubię nim jeździć, mimo podobnej mocy Skoda-Ford jednak Ford, pięknie sie prowadzi, bardzo przewidywalnie, wygodny, wielki z ogromnym bagażnikiem.... jedyne coo... to potwierdzam opinie Kajetan Kajetanowicza kiedyś dla motoru testował kombiaki i właśnie ten wypadł bardzo wysoko z jednym małym ale... za wcześnie się włącza elektronika i to prawda .... mimo ze do Kajetana mi dalllllleeeekooo to potrafię go zmusić do ''przeszkadzania'' mi w jeździe a wyłącznie kagańca nie jest tak proste jak w MK III czy VAG-ach jednym guzikiem Generalnie czekam kiedy ojciec skończy płacić ''raty'' i ja go przejmę
erchi Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Ford udowodnił, że do wysokiej precyzji prowadzenia wystarcza tradycyjna kolumna z przodu i wielowahacz z tyłu, choć podobno auta z belką dużo gorzej nie jeżdżą, a są tańsze w eksploatacji. Sporo myślałem o zakupie mk3 z silnikiem diesla 2.2, bodajże najbardziej elastycznym dieslem w klasie. W necie był test elastyczności i mondeas rozłożył na łopatki trzylitrową benzynę BMW, jak i wszystkie testowane diesle
gusiak11 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Dobrze że nie porwałeś się na 2,2 ja mailem 2.0 TDCI i... nie będę się rozpisywał bo to nie to forum, nie ten wątek Co do wielowahacz vs. belka .... ja mam w skodzie wielowahacz jak w mondeach, i powiem że naprawdę super zawias jak na serię, nie odbiega znacząco od skomplikowanego wielowahacza z passata B5 i B5FL. Natomiast co do prowadzenia.... oglądałem Automaniaka gdzie Maznas testował nową Octavie III, test..... bylo ich kilka ale zabił ją (powrównywane było z poprzenim modelem, w tym wypadku była to Octavia 2 FL,) przelot po łuku przez nazwijmy to ciąg zwalniaczy.... zawias OIII kompletnie nie poradził sobie z tym testem, poleciała w ''krzaki'' ze hej... noo to OIII skreślona nie kupię takiego badziewia po tym co mam. Okazuje się że tylko najtańsze wersje mają belkę, bogatsze i 4x4 maja wielowahacz uff na szczęście Nie zamienię tego co mam na belkę
sector Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 fajnie wyszedł ten ford, ale ostatecznie jaki ma kolor , bo na dobrą sprawę to na każdej fotce inna farba
Griffe Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak to perła, wszystko zależy od światła i kąta oświetlenia/patrzenia. Kolor nazywa się Parkside.
Saperski Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Miałem spać godzinę temu. Ogromny szacunek za wykonane prace.
gusiak11 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 tym razem na nasz warsztat trafiło auto "OCP" , dokładnej historii nie znamy bo właściciel był z nami krótki czas, dowiedzieliśmy sie że auto jest po leasingowe, ma 4 lata, przelot 200tys. wersja elegance. Z naszych oględzin dowiedzieliśmy sie coś jeszcze ale jak to mawiaja starzy żeglarze co na jachcie pozostaje na jachcie i niech tak zostanie zaczynamy oględziny i dekontaminacja Mycie na dwa wiadra noo tu sie nie wydarzało nic ciekawego, opryskali deironizatorem, potem T&G, piana i mycie na dwa wiadra wycieranie standardowa procedura.... Natomiast w garażu przy odpowiednim świetle.... Noo tak tak... american style ... no prawie HOT ROAD by Octavia.... a poważnie jak zwykle handlarz chciał podciągnąć cenę i Franek za stodołą jechał futrem na G3 ..... Na szczęście jakiś mądry człowiek wymyślił i po kilku minutach pracy.... dalej podobnie rysy... rysy... rysy... Myjemy co by nie było jakiejś wpadki potem HDC.... i...... Glazur by ZYMOL Na szyb poszła NW tu gdzieś fot zabrakło a tak nam wyszedł finał Ostatnie poprawki
kowi Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Ok poszlo Edytowane 17 Listopada 2014 przez kowi
Sqizzy Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Chłopaki jak nakładacie HDC? maszynowo czy ręcznie? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Griffe Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 HDC nakładamy maszynowo na padzie finiszowym - duża oszczędność czasu.
erchi Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Teraz to handlarz będzie płakał jak sprzedawał!
j3drula Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Szybkie pytanie, mam zamiar się udać moim autem na taki zabieg, ale ze względu na odpryski na lakierze - głównie maska, obawiam się, że wpierw przyjdzie mi się uporać z tą nieszczęsną maską i dopiero później jechać na detailing.. Możecie mi podpowiedzieć, czy będę musiał ją zmieniać, czy jakoś się chłopaki uporają? Nie mam zdjęć, ale w razie potrzeby, mogę w późniejszym czasie dołączyć w pomocy przy ocenie problemu. Dzięki z góry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się