maq Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam. Pacjent to auto mojego ojca B6 awx. Problem polega na tym, że auto ma mniej mocy niż powinno ( krótko go posiadamy więc ciężko określić ile tej mocy brak) oraz dość spory hałas przy przyspieszaniu, słyszaly również przy przegazowywaniu na postoju w okolicy EGR ( hałas podobny do dziurawego tłumika) Na początek błędy ze sterownika : 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 - - - Intermittent 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-00 - - 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - Po skasowaniu żaden nie powrócił podczas wykonywania logów Komplet logów : NORMALNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nigdy wcześniej nie logowałem silnika z PD i nie wiem czy to normalne ale podczas BS zachowywał się dość nieciekawie ( telepanie, falowanie obrotami ). Wyraźnie słychać ten szum kiedy EGR jest w BS w pozycji OFF ( według mnie w pozycji ON szum ustaje ) Bardzo proszę o podpowiedzi. ---------- Post dopisany 22-04-2013 at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2013 at 23:33 ---------- Nie jest w stanie nikt nic powiedzieć? Może logi skopałem ? Znalazłem an forum temat w którym AWX został zdiagnozowany jako sprawny i jakoś nie widzę za bardzo różnic między jego a moimi logami ( może źle coś odczuję). Auto podczas przyspieszania świszczy jak by miało czajnik pod maską
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 szukaj dziury/nieszczelnosci w dolocie ...
maq Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ok. Spanky będę patrzył, tylko powiedz prosze jeśłi możesz czy to widzisz z logów czy z opisu jaki zamieściłem? ( tzn opisu o tym świszczeniu ) bo ewidentnie jest to w okolicy EGR i słychać zmianę tego podczas pracy egr w logach BS. Dzięki za odpowiedź
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 W logach widac ze masz gdzies nieszczelnosc w dolocie
Sztomel Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Nieszczelność widać w logach a konkretnie np. w grupie 010 i 003 logowanej dynamicznie : mimo niedoładowania turbo jest widoczna zbyt wysoka masa zasysanego powietrza zmierzona przez przepływkę tj. 1249,5 mg/skok w grupie 003 w dużym zakresie obrotów silnika i nie aż taka ale równie wysoka wartość w 010. Dziura nie będzie stała tylko wygląda to na pęknięcie gumowego przeowdu, które na początku przyspieszania rozszerza się a pod koniec logu zaciska/zasklepia. Dokładnie zatem sprawdź gdzie to pękniecie będzie - z pewnością nie na zaworze EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się