Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wyrezac reczna regulacje w lampach BIXENON


Stichy

Rekomendowane odpowiedzi

widziałem są nawet poniżej tej ceny co andri3 podał , tylko że w UK allegro nie ma :decayed: a ja myślałem że może na ebayu wyrwał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wszystko schodzi jak cieple buleczki - silniczki po 18zl :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Krzysiek mowiles, ktos zweszyl okazje i ceny poszly w gore odrazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. płytki widzę,

ten pierwszy typ silniczka który wkleiłem jest dobry tak ?

Bo te inne mają inny, bardziej kwadratowy kształt dlatego się pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piny wyciagasz normalnie nic nie ucinasz

szpilka lub cos cienkiego podwazasz blokade pine i wyciagasz

tak robisz z 3 pinowa i 4 pinowa z bixow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, silniczki z passata b6 mam. Teraz zostało dorwać silniczki od zwykłych lamp a4 b6. Ma ktos namiar ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty nie miales swoich zwyklych lamp przypadkiem?

a jak nie to allegro, choc po tej zmianie ja tam nie moge nic znalesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj do soboty - wyciagne lampe i sprawdze czy da rade podlaczyc te z VW - ja nie mialem czasu i przelozylem srodek

Jak nie da rady to poradzimy z silniczkami :wink: cos tam mam na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mam mały problem a raczej pytanko:) Chcę zaopatrzyć swoją A4 B6 w Bi-xenon a obecnie na pokładzie mam zwykłe lampy. Tutaj jest temat coś dla ludzi co też mieli zwykłe lampy i regulację ręczną a teraz mają BI-XENON. Tak więc czy przy wymianie lamp wszystko pasuje p&p, czy trzeba coś z kostkami robić, jakieś adaptery czy coś w tym stylu? Bo na internecie widziałem jakieś przejściówki z lamp zwykłych na bi-xenon. Jeszcze jak z tym kodowaniem? trzeba kodować, żeby to świeciło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kostki pasuja p&p ale z lewej strony musialem dolutowac troche kabla bo bylo doslownie na styk i byl naciagniety na maxa

kodowanie jak masz bixy mozesz zrobic jak najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Miałem zwykłe lampy a zakupiłem xenon (nie bixenon). Poprzekładałem silniczki ze zwykłych lamp i niestety regulacja nie działa :( Muszą być silniczki od passata? Jak to podłączyć? W lampie są 4 kabelki a w silniczku 3. Biały zostaje niepodłączony?

Problem regulacji xenonu z kabiny rozwiązany :decayed:silnik w xenonie ma 4 piny, w zwykłej lampie H7 na 3 piny. Wyjmujemy silniczki wraz z kostkami (3 pinowymi) z lampy H7 i przekładamy do ksenonów. Musimy zmienić podłączenie kabelków. Kolory w kostce: 1.Czarny 2.Brązowy 3.Niebieski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam i tutaj jest tylko o wyrezaniu i podlaczeniu silniczkow,teraz tak mam bixy ale nie posiadam panelu sterowania w kabinie i wie ktos jak calosc ogarnac?chodzi mi o takie poziomowanie reczne od a -z robil ktos od podstaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam i tutaj jest tylko o wyrezaniu i podlaczeniu silniczkow,teraz tak mam bixy ale nie posiadam panelu sterowania w kabinie i wie ktos jak calosc ogarnac?chodzi mi o takie poziomowanie reczne od a -z robil ktos od podstaw?

A fabrycznie co miałeś? xenon? Jeśli nie masz regulacji poziomu z kabiny to wygląda jak by było fabryczne autopoziomowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...