vascocortez Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 szukaj z naglosnieniem B&O moc jaka chcesz i szukaj z navi czyli jak to napisane z przyciskami obok lewarka biegow Sprawdziłem na Youtube Matko święta. Kosmos jakiś. Nie o takie coś mi chodzi, nie jestem melomanem Nie obraźcie się ale w Daci mojej mamy dzwięk jest ładniejszy niż w tym A4 w którym siedziałem, w C5 którym jechałem testowo tego samego dnia też. Może mi się jakiś trefny model trafił? Czy tak AUDI ma, że albo beznadziejny dzwięk podstawowy albo dopłata za 20'000 i bede miał dzwięk jak w Daci - czytaj, ładny - normalny, zwyczajny?
ORACZ Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Niestety tak ma - słabiutkie głośniki w standardzie. Nie słyszałem B&O ale na pewno gra znacznie lepiej niż w Dacii koniec offtop to temat o multitronic
vascocortez Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Niestety tak ma - słabiutkie głośniki w standardzie. Nie słyszałem B&O ale na pewno gra znacznie lepiej niż w Dacii koniec offtop to temat o multitronic Dzięki za info. No to wracając do Multitronic. Jak to jest z hamowaniem silnikiem w tej skrzyni? Czy coś takiego dzieje się automatycznie jak zdejmuję nogę z gazu czy nie ma wcale i jest wrzucany luz? Czy biegi D i S różnią się pod tym względem? I czy jeśli w S jest hamowanie a w D nie ma - to czy jazda na S po trasie jest ekonomiczna, próbował ktoś? ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2014 at 21:47 ---------- Czy moje powyższe pytanie jest za trudne, czy za głupie? Bardzo proszę o odpowiedź
Chemik21 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Przy puszczaniu nogi z gazu silnik zacYna hamować nie ma żadnego luzu. Możesz rownież sam redukować biegi. W trybie sport jest tak samo tyle ze przy tej opcji silni,wchodzi ci na wyższe obroty wiec jest tym samym bardziej hmm "zrywy" w moim 1.9 spalanie jest zadowolajaco niskie, potrafię spać do 5.5 a nawet niżej w trasie. W trybie S jeżdzę zazwyczaj w mieście by nie mulic auta. Multitronic wbrew opiniom to piękna skrzynia, wszystko zależy od jej eksploatacji, wymiany oleju dwumas itp. Wiem ze sterowniki wraz ze sprzęgłem są poprawione od b7 wiec w b8 bym sie juz tak nie obawiał tej skrzyni. Walą do Bart-S w sprawie tych skrzyń, w Polszy lepszego szpeca w tym temacie nie ma. Gość raz ze uczciwy dwa mający fach w ręku. Tyle pozdro.
maniek122401 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Witam wszystkich Nie moge otworzyc nowego watku ,dlatego napisze tutaj o co mi chodzi(przepraszam za znaki nie mam polskiej klawiatury) chce wymienic olej w skrzyni s tronic s4 2011,kupilem olej ,uszczelke pod mise,wklad filtra ,oring ,i pierscien miedziany w aso powiedzieli ze to wszystko. moje pytanie jest nastepujoce a mianowicie jak to zrobic,nigdy wczesniej nie wymienialem przy audi oleju w skrzyni. Czy wystarczy spuscic olej, wymienic filtr wlac olej i wszysko zrobione czy sa jakies procedury typu odpowietrzenie poziom itd. przepraszam jeszcze raz ale potrzebuje odpowiedzi bo nigdzie nie moge znajsc zadnych danych na ten temat.
Bart-S Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Niestety tak ma - słabiutkie głośniki w standardzie. Nie słyszałem B&O ale na pewno gra znacznie lepiej niż w Dacii koniec offtop to temat o multitronic Dzięki za info. No to wracając do Multitronic. Jak to jest z hamowaniem silnikiem w tej skrzyni? Czy coś takiego dzieje się automatycznie jak zdejmuję nogę z gazu czy nie ma wcale i jest wrzucany luz? Czy biegi D i S różnią się pod tym względem? I czy jeśli w S jest hamowanie a w D nie ma - to czy jazda na S po trasie jest ekonomiczna, próbował ktoś? Gdy zdejmujesz nogę z gazu - zauważ, że obroty nie lecą do poziomu "idle" tylko spokojnie wraz ze zmniejszaniem się prędkości auta powolutku schodzą w dół (a zatem hamuje silnikiem - nie ma znaczenia czy jesteś na D czy na S). Na S masz uruchomiony tryb sportowy - inna charakterystyka jazdy (szybsza reakcja na gaz i podbite obroty - wygodnie dla np. wyprzedzania). Jazda w trybie S nigdy nie będzie bardziej ekonomiczna niż na D - to chyba oczywiste ---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ---------- Witam wszystkichNie moge otworzyc nowego watku ,dlatego napisze tutaj o co mi chodzi(przepraszam za znaki nie mam polskiej klawiatury) chce wymienic olej w skrzyni s tronic s4 2011,kupilem olej ,uszczelke pod mise,wklad filtra ,oring ,i pierscien miedziany w aso powiedzieli ze to wszystko. moje pytanie jest nastepujoce a mianowicie jak to zrobic,nigdy wczesniej nie wymienialem przy audi oleju w skrzyni. Czy wystarczy spuscic olej, wymienic filtr wlac olej i wszysko zrobione czy sa jakies procedury typu odpowietrzenie poziom itd. przepraszam jeszcze raz ale potrzebuje odpowiedzi bo nigdzie nie moge znajsc zadnych danych na ten temat. Na wymianę ATF w skrzyni biegów jest procedura - potrzeba trochę wiedzy i sprzętu (nie robi się tego na takich zasadach jak np. wymiana oleju w silniku). W wątku encyklopedia masz opisaną procedurę wymiany ATF - poza tym, że w DSG i nowszych CVT masz tylko jeden korek i rurkę generującą poziom - zasada "ATF change" jest taka sama.
czaki22 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 a sprawdziłes jaka masz skrzynie? sa skrzynie z dwoma rodzajami oleju , do elektroniki i do mechaniki , lepiej niech ci wymienia, sa sie do tego nie zabieraj
griga-st Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 a sprawdziłes jaka masz skrzynie? sa skrzynie z dwoma rodzajami oleju , do elektroniki i do mechaniki , lepiej niech ci wymienia, sa sie do tego nie zabieraj Zgadza się G 055532A2 i G 052529A2 S-tronic Ale to temat o multi:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się