KIKO80 Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam.mam pytanie do kolegow ktorzy wymieniali turbine w swoich a4.Ile daja na nowa gwarancji poniewaz mam do kupienia nowa do ajm za 1400zl cena chyba dobra tylko gwarancji jest 0,5 roku.turbine ma pan z Bialegostoku.Co o tym sprzedawcy z allegro sadzicie.Czekam na wasze podpowiedzi.Pozdrawiam
slaweq Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Pół roku to ja dostałem na regenerowaną za którą zapłaciłem 500 zł. Są firmy które po regeneracji dają 12 miesięcy więc Ty za nową minimum tyle powinienes dostać.
Bastek Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Z tego co się orientuje to firmy zajmujące się regeneracją turbosprężarek dają min. 12 miesięcy gwarancji, tak przynajmniej jest w firmie Turbo -Tec. Więcej znajdziesz tu http://www.turbo-tec.pl
tomash77 Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Witam.mam pytanie do kolegow ktorzy wymieniali turbine w swoich a4.Ile daja na nowa gwarancji poniewaz mam do kupienia nowa do ajm za 1400zl cena chyba dobra tylko gwarancji jest 0,5 roku.turbine ma pan z Bialegostoku.Co o tym sprzedawcy z allegro sadzicie.Czekam na wasze podpowiedzi.Pozdrawiam Kolego, a ten sprzedawca to może firma Auto-Karambol?
ryba Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 Potwierdzam wypowiedz kolegi Bastka. Ja kupiłem miesiąc temu turbinę po regeneracji z 12 miesięczną gwarancją.
domelq Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Ja po regeneracji dostałem 12 miesięcy gwarancji. Z tego co wiem to na nową tez chyba tyle dostaniesz
KIKO80 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam.mam pytanie do kolegow ktorzy wymieniali turbine w swoich a4.Ile daja na nowa gwarancji poniewaz mam do kupienia nowa do ajm za 1400zl cena chyba dobra tylko gwarancji jest 0,5 roku.turbine ma pan z Bialegostoku.Co o tym sprzedawcy z allegro sadzicie.Czekam na wasze podpowiedzi.Pozdrawiam Kolego, a ten sprzedawca to może firma Auto-Karambol? Tak to ten sprzedawca a czy wiesz cos na jego temat?
domelq Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Ja swoją regenerowałem we Wrocławiu w TURBOJULITA http://www.turbojulita.p - wszystko OK i jeszcze coś urwałem. A regeneracja wygląda tak, że jak wysłałem w poniedziałek to dostałem z powrotem w czwartek
KIKO80 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Aile cie to kosztowalo .Moja ocenili ze sie nie nadaje do regeneracji.wiec chce kupic nowa albo dobra uzywke.Na uzywke dostaje 1miesiac gwarancji wiec dziwne ze na nowa 0.5 roku.Mechanik nie polecal mi po regeneracji.wiec teraz jestem w kropce.
domelq Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Cała regeneracja i transport wyniosły mnie coś do 1000 PLN. Dokładnie nie pamietam, robiłem to jakieś 1,5 roku temu
slaweq Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Moja ocenili ze sie nie nadaje do regeneracji. Kto ocenił że nie nadaje sie do regeneracji i w jaki sposób to stwierdzili?
KIKO80 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Moja ocenili ze sie nie nadaje do regeneracji. Kto ocenił że nie nadaje sie do regeneracji i w jaki sposób to stwierdzili? Kolego auto wstawilem do mechanika ten ja wyjol dal do regeneracji a ci powiedzieli ze jest tak wyjechana ze nie ma sensu jej regenerowac bo po regeneracji dlugo nie pochodzi.A kolega slawek gdzie kupowal swoja.
tomash77 Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Tak to ten sprzedawca a czy wiesz cos na jego temat? Znam go. Kupywałem od niego 2 turbiny (do mojego AFNa i ojca AWXa). Mogę polecić tego sprzedawcę, naprawdę w porządku. W turbinie z AFNa po 5 miesiącach stanęła geometria, zadzwoniłem do niego i na drugi dzień dostałem nową kurierem. Niedługo będę dzwonił do niego za turbiną do Sprintera. Ja do swojego AFNa płaciłem 700 zł a do AWXa chyba 1200 zł - niby nówka, w każdym razie były sprawdzane przez mechanika przed założeniem. Z tego co wiem, to sprowadza te turbiny z Belgii. Gdy ja szukałem turbiny, trafiłem na jakiś zakład z Mielca, który zajmuję się regeneracją turbin, ale znajomy mechanik odradził mi go, kiedyś był z niego niezadowolony.
slaweq Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Na Twoim miejscu bym dał jeszcze raz to turbo, ale do jakiegos profesjonalnego zakładu i niech oni ocenią. Ja swoją regenerowałem w firmie Trans-Turbo w Mielcu..., kilka osób z Forum robiło tam turbiny i byli/sa zadowoleni
KIKO80 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Na Twoim miejscu bym dał jeszcze raz to turbo, ale do jakiegos profesjonalnego zakładu i niech oni ocenią. Ja swoją regenerowałem w firmie Trans-Turbo w Mielcu..., kilka osób z Forum robiło tam turbiny i byli/sa zadowoleni Podobno do tego zakladu daja turbiny znane lodzkie serwisy typu idcz.Wiec nie wiem czy jest sens ladowac sie w kolejne koszty sprawdzenia.cos w niej poprawili napewno bo teraz moge jechac 140 a nie jak przedtem tylko 120 i nie wchodzi teraz tak czesto w tryb awaryjny. Teraz moge dac to 1400 za nowa tylko nie wiem czy takie istnieja no i to pol roku mnie zaskoczylo gwarancji.
ryba Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Powiem tak kolego. Ja kupiłem turbinę w firmie Turbo-Julia z Wrocławia. Koszt turbiny po regeneracji 1000zl (cena sprzed miesiąca). Stara skorupa i wirnik cała reszta nowa. Do tego 12 miesięcy gwarancji. Po powrocie z zagranicy (niestety auto wysypało mi się no obczyźnie) pojechałem do nich ze starą turbiną. Umowa była taka: sprawny wirnik 2 stówki w przypadku krzywego dają stówkę za samą skorupę. Turbina chodzi jak złoto. Przehulałem już na niej około 3000 km. Co do tego czy nowa czy regenerowana to pozostawiam już Twojej decyzji. Wiem na razie z własnej autopsji i z opinii paru kolegów, że dobrze zregenerowana turbina trochę Ci pojeździ. Więc jak będziesz decydował sie na regeneracje to wybierz zakład polecany przez któregoś z kolegów. Koszty są niższe, a z tego co widzę gwarancji masz więcej.
KIKO80 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 Powiem tak kolego. Ja kupiłem turbinę w firmie Turbo-Julia z Wrocławia. Koszt turbiny po regeneracji 1000zl (cena sprzed miesiąca). Stara skorupa i wirnik cała reszta nowa. Do tego 12 miesięcy gwarancji. Po powrocie z zagranicy (niestety auto wysypało mi się no obczyźnie) pojechałem do nich ze starą turbiną. Umowa była taka: sprawny wirnik 2 stówki w przypadku krzywego dają stówkę za samą skorupę. Turbina chodzi jak złoto. Przehulałem już na niej około 3000 km. Co do tego czy nowa czy regenerowana to pozostawiam już Twojej decyzji. Wiem na razie z własnej autopsji i z opinii paru kolegów, że dobrze zregenerowana turbina trochę Ci pojeździ. Więc jak będziesz decydował sie na regeneracje to wybierz zakład polecany przez któregoś z kolegów. Koszty są niższe, a z tego co widzę gwarancji masz więcej. Dzieki koledzy mam jeszcze jedno pytanie czy jak bede ta turbine wymienial w ajm to musze ja jakos ustawiac olejem zalewac itp.a i jakie uszczelki potrzebuje .Dzieki pozdrawiam.Chce ja wymontowac i zamontowac sam.
ryba Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Kolego generalnie wymiana turbiny to nie jest jakaś skomplikowana operacja. Musisz być jednak świadomy problemów, na które możesz napotkać a mogą to być zapieczone nakrętki przy kolektorze i wydechu, i to, że może trzeba będzie też czyścić IC z powodu zarzygania oliwą. Co do zalewania turbiny to jak już zamontujesz odpływ oleju to zaleca się wstrzyknięcie porcji oleju do turbiny przed pierwszym rozruchem (ile wlać, wyjdzie w praniu). Nie wiem też jak kat zniósł klęknięcie twojej turbiny. Mi poszedł olej w wydech, ale na szczęście nie zapchał kata i furmanka śmiga jak nigdy. Może się jednak zdarzyć, że będziesz sie musiał nim zając.
KIKO80 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Opublikowano 16 Lipca 2008 Z nakretkami nie powinno byc problemu bo turbina byla wyjmowana przez mechaniora jakies 2miesiace temu co do oleju to jakos nic niebrala tylko sie wiesza.kolego a jak z uszczelkami tylko na serwisie moge je nabyc i ile ich jest.Tak wydaje to sie bardzo proste odkrecam sruby i to samo zakrecam.Dzieki.
ryba Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 W AFN'ie są dwie uszczelki od łączenia z wydechem i przy dopływie oliwy. Co do numerów to nie posiadam przy sobie ETKA, więc niech któryś z kolegów, który ma wypisze Ci je. A co do kupna to jak najbardziej w ASO, nie jest to duży koszt a miałem w ręce oryginalne uszczelki i nie orginalne, i wykonanie tych drugich odstaje znacząco od tych pierwszych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się