piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja zapodałem ContiTech, rolki INA i pompę Ruville - można dłuugo i spokojnie jeździć...Tak myślę... Mała rolka prowadząca marki INA, kupiona w IC, w mojej starej B5 AVG wysypała się po 20 kkm i to dosłownie. Jak coś zaczeło grzechotać, uchyliłem osłonę rozrządu atu zonk, kulek w niej nie stwierdziłem.... a pasek wyglądał jakby był prowadzony po pilniku a nie po rolce :gwizdanie: . Następną wymieniałem po 15 kkm bo już chodziła na sucho i grzechotała. Co do Conti to w tym samym aucie miałem pasek napędu klimy, który po 5 kkm zaczoł piszczeć i nie pomgło naciąganie. Sprawę załatwiła dopiero wymiana na Boscha. Ciekawe jest to że ten pasek Contiego był made i romania........... Jak dwa miechy temu przez sklep internetowy IC zamawiałem jarzma do hamulcy 255mm na tył do swojej aktualnej A4, to właśnie dostałem jakiś pasek wielorowkowy Contiego (oczywiście made i romania) jako gratis . Widać IC znalazł sposób żeby nie płacić za utylizację tego badziewia [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 19:04_________________________________________________Codo przebiegów na fabrycznym rozrządzie do wymianny na nowy to w B7 użytkowanym w Niemczech należy to zrobić po 120 kkm, a w Polsce po 90 kkm i ma to logiczne uzasadnienie.
rikardo Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja zapodałem ContiTech, rolki INA i pompę Ruville - można dłuugo i spokojnie jeździć...Tak myślę... Mała rolka prowadząca marki INA, kupiona w IC, w mojej starej B5 AVG wysypała się po 20 kkm i to dosłownie. Jak coś zaczeło grzechotać, uchyliłem osłonę rozrządu atu zonk, kulek w niej nie stwierdziłem.... a pasek wyglądał jakby był prowadzony po pilniku a nie po rolce :gwizdanie: . Następną wymieniałem po 15 kkm bo już chodziła na sucho i grzechotała. Co do Conti to w tym samym aucie miałem pasek napędu klimy, który po 5 kkm zaczoł piszczeć i nie pomgło naciąganie. Sprawę załatwiła dopiero wymiana na Boscha. Ciekawe jest to że ten pasek Contiego był made i romania........... Jak dwa miechy temu przez sklep internetowy IC zamawiałem jarzma do hamulcy 255mm na tył do swojej aktualnej A4, to właśnie dostałem jakiś pasek wielorowkowy Contiego (oczywiście made i romania) jako gratis . Widać IC znalazł sposób żeby nie płacić za utylizację tego badziewia [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 19:04_________________________________________________Codo przebiegów na fabrycznym rozrządzie do wymianny na nowy to w B7 użytkowanym w Niemczech należy to zrobić po 120 kkm, a w Polsce po 90 kkm i ma to logiczne uzasadnienie. Jak szukałem paska rozrządu ContiTech-a do swojego AFN-a to stwierdziłem, że na pudełkach jako producent są podane Niemcy a na pasku Brazylia ponadto cena jego była nie wiele wyższa od paska alternatora. dałem sobie z nim spokój i kupiłem oryginalny zestaw. Co do INY to w przypadku rolki od napinacza klimatyzacji po zakupie ściągnęliśmy boczne zakrycie łożyska i w ogóle nie było tam smaru dlatego nie ma się co dziwić, że się rozlatują. Jak to stwierdził znajomy to ma się psuć a rynek jest naszpikowany różnego rodzaju podróbami po okazyjnej cenie.
freon Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ContiTech to wymiatacz w kategorii paski?
ziutek1957 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ContiTech to wymiatacz w kategorii paski? -no tak wiele osob uwaza,ja mam ContiTech i na rozrzadzie i wielorowkowy
Artur27 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 panowie to może rozwiązać wsze problemy ... i przydać się również co do silników benzynowych .
SoMeS Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 panowie to może rozwiązać wsze problemy ... i przydać się również co do silników benzynowych . co do tych czynności wolałbym zwiększyć częstotliwość... zwłaszcza jak ktoś kręcił auto
Artur27 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 to są dane podane przez audi wiec na pewno maja jeszcze jakiś zapas tych kilometrów Tylko spotkałem sie ostatnio z moim starym A6 miało przebieg rok temu 230(rozrząd był wymieniany przy 200kk) a dziś ma 210 i niby świeżo po wymianie rozrządu wiec trzeba uważać na tych handlarz ....
rafcisz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam,w lutym kupiłem A4 2,0 TDI 2005rok 140 km. sprowadzoną z Niemniec,i była serwisowana do końca.W książce serwisowej jest że wymiana rozrządu pierwszy raz była przy 125000 k km. a teraz mam przejechane 138000 k km. i mam teraz do was pytanko po ilu przejechanych kilometrach zrobić następną wymianę rozrządu?
rafcisz Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 ok. koledzy dzięki za odp. Pozdrawiam!![br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 05:48_________________________________________________Witam koledzy,jak wcześniej wspominałem że w lutym kupiłem Audi A4 2,0 TDI 140KM 2005r. Kupując autko miało przebieg 134000 km,teraz ma 138000 km. Ostatni przebieg autka w serwisie w niemczech to prawie 126000 km. Przedstawiam wam zdjęcie ostatniego przeprowadzonego serwisu mojego autka w Niemczech,i prożba do was jest taka czy pomógł by mi ktoś powiedzieć co tam było serwisowane i wymieniane?u mię z Nienieckim jest krucho,a w słowniku jest ciężko odnależdz pewne słowa. Z góry dziękuję za pomoc http://w664.wrzuta.pl/obraz/0nbFuihlnDu/skanowanie0001[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 06:36_________________________________________________ [br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 06:29_________________________________________________
stiven Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 co 90 tkm powinno się wymieniać pasek i rolki oraz napinacz jeśli używasz ori z serwisu a tak to co 60 tkm lepiej wymienić przy 60 niż później mieć problem i wymieniać silnik przynajmniej ja tak uważam
MASATO Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 moim zdaniem audi nie podawało by że wymiana jest co 90 tyś. jeśli rozrząd miał by wytrzymać tylko 90 tyś. i ani kilometra więcej. zawsze musi być jakiś zapas. ale jak ktoś nie ma na co wydawać to można i co 60 tys
gadam13 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wymieniłem pasek po 65tyś km , na pierwszy rzut oka po zdjęciu osłony popuszczony napinacz ale jak się później okazało napinacz był naciągnięty na maksa - wydłużył się pasek. Pasek firmy contitech.
Frimuś Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Dzis jestem po wymianie paska,napinacza,rolki prowadzacej ,pompy wody -----wszystki czesci firmy ruville(ina)------pasek Conti Mam na liczniku 243,142 km doliczam 60tys.na rozrzadzie wiec kolejna wymiana przy 300,000 tys. (troszke odjalem tak dla zaokraglenia ) [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 22:07_________________________________________________Dodam ze to moja druga wymiana rozrzadu pierwsza zaraz po zakupie auta.I na starym rozrzadzie zrobilem dokladnie 50tys. tak jak mechanik kazal ale czytajac tego posta jednak te 57tys.smialo moge zrobic.
matrix_neo Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam Mam zapytanie co ile wymienia się pasek rozrządu w AUDI A4 avant 90 km, 1,9 tdi, AHU oznaczenie silnika, rok 1998r , wymieniałem ok 60tys. km temu i nie wiem czy już wymieniać. Jakie paski są polecane i rolki za odpowiedź z góry dziękuję :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się