Jarek11255 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam Problem polega na tym, że VW GOLF IV 1998r. 1.9 TDI ciężko(długo trzeba kręcić) odpala gdy jest ciepły. Podobno jest źle ustawiony rozrząd i już kiedyś ktoś podkręcił o jeden stopień zapłon VAGiem i palił w miarę dobrze jak na ciepłe dni. Tylko przy próbie kradzieży, niedoszli złodzieje grzebali coś przy kompie i ustawienia zostały skasowane. Prośba moja taka, żeby ktoś podał jakąś instrukcję gdzie i jak to zrobić tzn. podkręcić ten zapłon. Sorka za składnie ale chciałem w miarę przejrzysty sposób opisać co mam na myśli. Z góry dziękuję Pozdrawiam
spanky Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 WitamProblem polega na tym, że VW GOLF IV 1998r. 1.9 TDI ciężko(długo trzeba kręcić) odpala gdy jest ciepły. Podobno jest źle ustawiony rozrząd i już kiedyś ktoś podkręcił o jeden stopień zapłon VAGiem i palił w miarę dobrze jak na ciepłe dni. Tylko przy próbie kradzieży, niedoszli złodzieje grzebali coś przy kompie i ustawienia zostały skasowane. Prośba moja taka, żeby ktoś podał jakąś instrukcję gdzie i jak to zrobić tzn. podkręcić ten zapłon. Sorka za składnie ale chciałem w miarę przejrzysty sposób opisać co mam na myśli. Z góry dziękuję Pozdrawiam To nie wina rozrzadu. Trzeba zrobic korekte dawki stratowej w programie sterujacym praca silnika i problem zniknie. Z tematem poradzi sobie firma zajmujaca sie chiptuningiem. Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Proforma mozna sprawdzic ustawienie kąta wtrysku, ale pewnie bedzie to o czym pisze kolega wyzej...
lukjar7 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 kto wymyslił te 280 obr gdzie pd z rodziny edc15 ma 150 ?
witek9292 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Pewnie nie pomogę, ale kolega miał problem w golfie III, że kręcił na ciepłym silniku z 2 / 3 sekundy za nim odpalił. Wszystko miał sprawdzane i nikt nie wiedział co mu dolega. Po paru dniach do golfa wsadził nowego akusa i problem z odpalaniem na ciepłym silniku znikł. Nie wiem co miał nowy akumulator do tego ale problem zniknął po wymianie akusa.
xbladyx Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Pewnie nie pomogę, ale kolega miał problem w golfie III, że kręcił na ciepłym silniku z 2 / 3 sekundy za nim odpalił. Wszystko miał sprawdzane i nikt nie wiedział co mu dolega. Po paru dniach do golfa wsadził nowego akusa i problem z odpalaniem na ciepłym silniku znikł. Nie wiem co miał nowy akumulator do tego ale problem zniknął po wymianie akusa. a to ze jak by wymienił rozrusznik to by palił od kopa zobaczysz ze jak mu aku bd siadał to znowu bd mu ciężko palił
zbyszek7791 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Możesz spróbować w adaptacjach zmienić dawkę ,co prawda w niewielkim zakresie ale powinien lepiej zapalać . A co i jak to wpisz w szukajkę "vag 1.9 tdi zmiana dawki rozruchowej"
Maverick3006 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Pewnie nie pomogę, ale kolega miał problem w golfie III, że kręcił na ciepłym silniku z 2 / 3 sekundy za nim odpalił. Wszystko miał sprawdzane i nikt nie wiedział co mu dolega. Po paru dniach do golfa wsadził nowego akusa i problem z odpalaniem na ciepłym silniku znikł. Nie wiem co miał nowy akumulator do tego ale problem zniknął po wymianie akusa. Też miałem Golfa IV '98r 1,9 TDI i dokładnie ten sam problem. Okazało się, że akumulator był za słaby do tego auta. Po wymianie na nowy, mocniejszy problem znikł. Polecam sprawdzić parametry akumulatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się