Daniel131 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witajcie Od pewnego czasu mam pewien dziwny problem z instalacją STAG 4, wtryski i reduktor AC. Otóż po zgaszeniu samochodu przez kilka minut jeszcze świecą się diody od wskaźnika gazu oraz mruga zielona dioda wskazująca bena/lpg. Po kilku minutach normalnie wszystko gaśnie. W czym może być problem?
piotr.gamon Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Nie martw się. Też tak mam. Po prostu ten wyświetlacz pobiera tak znikomą ilość prądu że świeci się po zgaszeniu auta dzięki resztkom prądu które zostały "w instalcji". Jego śiecenie po zgaszeniu nie odbywa się się poprzez pobór "świeżego" prądu z akumulatora.
darko Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 nie powinno tak być-po wyłączeniu zapłonu diody powinny zgasnąć może źle podłączony + po stacyjce a wtedy może zdarzyć się tak,że sterownik dostaje sygnał i może nie podomykać cewek na listwie wtryskowej i gaz może się dostawać do dolotu a wtedy może ciężko odpalać
Kejsi Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 obowiązkowy przegląd, żadne cuda niewidy...
czarownik3 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 U mnie tak nie ma. Może tak jak koledzy sugerują złe podłączenie ale predzej stag zgłasza jakiś problem , np. przegląd instalacji. Od kiedy tak masz ? Obowiazkowa wizyta u gaziarza i podpięcie pod kompa. Tapnięte z Note 2
Daniel131 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Witam, Dzięki wszystkim za odpowiedź. A no od jakiegoś meisiąca mam taką przypadłość. Instalację mam od grudnia. Przejechane ok 6tys km. Podejrzewam, że być może jest to związane z elektryką ponieważ czasem te diody gasną wraz z wyłączeniem zapłonu a czasem migają sobie jeszcze przez kilka sekund do kilku minut. Aby wyłączyć diody mogę nacisnąć B/G, wtedy od razu wszystkie gasną.
JawoR36 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Kuźwa też tak mam i nie wiem co to może być. Jak we wtorek zapytam gazownika, to dam tu znać
Daniel131 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Jak się czegoś dowiesz od gazownika to napisz tutaj
JawoR36 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Gazownik stwierdził, że jak jest plus pociągnięty od wtrysków to tak się dzieje i jest to normalne
musti Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Panowie jak się ma STAG4 do AEB ? Jaki koszt takiej instalki ?
Śliwek Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 AEB ma 150 km? tam gdzie mi montowali na hanie niebieskiej wyszloby Cie około 2800-3000 ale jak znajomi patrzą pod maskę to pytają gdzie ten gaz PS. Ty z tego cycowa koło Urszulina pojezierze włodawskie?xD
musti Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 AEB ma 150 km?tam gdzie mi montowali na hanie niebieskiej wyszloby Cie około 2800-3000 ale jak znajomi patrzą pod maskę to pytają gdzie ten gaz PS. Ty z tego cycowa koło Urszulina pojezierze włodawskie?xD 150km ogólnie jak auto się zachowuje na STAGU 4 ? jak z gwarancją na ile dają ? PS. Nie z tego Cycowa
Śliwek Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 gwarancja 2lata/100 tys km. przeglady co 10-15 tys km. jesli zaczniesz sam kombinowac to gwarancja przepada. tak wiec poszukaj dobrego zakladu zebys nie musial jezdzic po innych. ewentualnie moze byc warsztat partnerski to wtedy nie przepada gwarancja z tego co wiem. jak sie zachowuje na stagu? tak jak na benzynie. poza tym wiele wiecej nie powiem bo u mnie dopiero tydzien zamontowany hehe. ale to przez to, ze kolejki maja 2 miesiące. a tak to pare aut zagazowanych w domu juz jest o ogolnie ok. chlopaki wykryli mi wysokie korekty paliwowe na przegladzie przed montarzem i swierdzili ze to prawdopodobnie wina przeplywomierza. tam wiec logowanie auta itd i chyba faktycznie maja racje. na razie zagazowalem tak jak jest bo z kasa cienko, tak wiec wystroili na sonde szerokopasmowa, ale powiedzieli ze moze duzo palic i pasuje to ogarnac, po czym przyjechac na ponowne strojenie. proponuje poszukaj lepiej dobrego zakladu, a nie patrz wykladniczo na cenę. wiadomo tez jest wazna, ale srednia instalacja zamontowana przez kogos z glowa bedzie lepiej pracowac od dobrych komponentow wrzuconych pod maske. do Ciebie jesli stag to 4plus (czasem wciskaja eco). ale pomysl tez nad techem.
darko Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 AEB ma 150 km?tam gdzie mi montowali na hanie niebieskiej wyszloby Cie około 2800-3000 ale jak znajomi patrzą pod maskę to pytają gdzie ten gaz PS. Ty z tego cycowa koło Urszulina pojezierze włodawskie?xD 150km ogólnie jak auto się zachowuje na STAGU 4 ? jak z gwarancją na ile dają ? PS. Nie z tego Cycowa może lepiej Stag 4 Qbox tutaj możesz Sobie poczytać AC Spółka Akcyjna - Autogaz, LPG, autoczęści
darko Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 miałem Staga 4plus i jak zamieniłem na Qboxa,auto zaczęło lepiej jechać ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- mam możliwość podmian sterowników ale pozostanę przy Qboxie
Śliwek Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 hmmm to ciekawe, zwlaszcze ze 1,8 to i na eco pojedzie jesli sie go prawidlowo wystroi. no wlasnie 4 plus jest w zupelnosci wystarczajacy tylko podstawa to kumaty gazownik. wiadomo, jesli narzedzie (stereownik) lepsze to i latwiej nim dobry efekt uzyskac
darko Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 co byś nie wrzucił to i tak pojedzie,napisałem że mam możliwości i z nich korzystam,
Śliwek Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 nie no jasne. choc w turbo na np eco bedzie lipton pozostaje jeszcze kwestia roznicy miedzy plusem a Qboxem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się