Yaqb Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam zrobilem dzis test VAGiem i prosilbym o rozczytanie bo ja nie mam pojecia co i jak, i czy jest dobrze czy zle. Narazie wklejam probe statyczna, jak bede mial troche wiecej czasu to zrobie i wkleje dynamiczna. Monday,14,July,2008,11:13:37 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1538, Group A: 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% STAMP /min mg/str mg/str % 0.00 882 250.0 235.2 61.4 0.40 882 250.0 245.0 61.0 0.80 882 250.0 245.0 61.0 1.20 882 250.0 240.1 60.6 1.60 882 250.0 254.8 61.0 2.00 882 250.0 249.9 61.4 2.40 882 250.0 240.1 61.8 2.80 882 250.0 240.1 61.4 3.20 882 250.0 230.3 61.8 3.58 882 250.0 235.2 61.4 3.98 882 250.0 240.1 61.8 4.38 882 250.0 240.1 61.4 4.78 882 250.0 240.1 61.4 5.18 882 250.0 235.2 61.4 5.57 882 250.0 249.9 61.8 5.97 882 250.0 240.1 61.8 6.37 882 250.0 245.0 61.4 6.77 882 250.0 254.8 61.4 7.17 882 250.0 240.1 61.4 7.55 882 250.0 230.3 61.0 7.95 882 250.0 245.0 61.0 8.35 882 250.0 254.8 61.4 8.75 882 250.0 254.8 61.0 9.15 882 250.0 245.0 61.4 9.53 882 250.0 249.9 60.6 9.93 882 250.0 249.9 60.6 10.34 882 250.0 254.8 61.0 10.74 882 250.0 245.0 61.4 11.14 882 250.0 254.8 61.8 11.53 882 250.0 254.8 62.2 11.93 882 250.0 235.2 62.2 12.33 882 250.0 245.0 61.8 12.73 882 250.0 235.2 61.4 13.13 882 250.0 240.1 61.4 13.55 882 250.0 230.3 61.0 13.95 882 250.0 240.1 61.0 14.37 882 250.0 245.0 61.0 14.77 882 250.0 235.2 61.4 15.17 882 250.0 245.0 61.0 15.57 882 250.0 245.0 61.4 15.97 882 250.0 245.0 61.0 16.37 882 250.0 245.0 61.4 16.77 882 250.0 240.1 61.8 17.17 882 250.0 245.0 61.4 17.57 861 250.0 249.9 61.8 17.97 882 250.0 240.1 61.8 18.37 882 250.0 249.9 61.8 18.77 882 250.0 235.2 61.8 19.17 882 250.0 230.3 61.4 19.57 882 250.0 235.2 61.0 19.97 882 250.0 245.0 61.4 20.38 882 250.0 235.2 61.4 20.78 882 250.0 249.9 61.4 21.18 882 250.0 240.1 61.4 21.58 882 250.0 254.8 61.4 21.98 882 250.0 245.0 61.8 22.37 882 250.0 240.1 61.8 22.77 882 250.0 240.1 61.4 23.16 882 250.0 245.0 61.8 23.56 882 250.0 225.4 61.8 23.96 882 250.0 240.1 61.4 24.35 882 250.0 249.9 61.4 24.75 882 250.0 245.0 61.0 25.15 882 250.0 235.2 61.4 25.55 882 250.0 240.1 61.0 25.95 882 250.0 249.9 61.4 26.35 882 250.0 249.9 61.4 26.75 882 250.0 245.0 61.4 27.15 882 250.0 254.8 61.8 27.55 882 250.0 225.4 61.4 27.95 882 250.0 230.3 61.4 28.35 882 250.0 245.0 61.0 Group B: 011 Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% STAMP /min mbar % 0.00 882 1050.6 1041.3 19.9 0.40 882 1050.6 1041.3 19.9 0.80 882 1050.6 1041.3 19.9 1.20 882 1050.6 1041.3 19.9 1.60 882 1050.6 1041.3 19.9 2.00 882 1050.6 1041.3 19.9 2.40 882 1050.6 1041.3 19.9 2.80 882 1050.6 1041.3 19.9 3.20 882 1050.6 1041.3 19.9 3.60 882 1050.6 1041.3 19.9 4.00 882 1050.6 1041.3 19.9 4.40 882 1050.6 1041.3 19.9 4.80 882 1050.6 1041.3 19.9 5.20 882 1050.6 1041.3 19.9 5.60 882 1050.6 1041.3 19.9 6.00 882 1050.6 1041.3 19.9 6.40 882 1050.6 1041.3 19.9 6.80 882 1050.6 1041.3 19.9 7.20 882 1050.6 1041.3 19.9 7.60 882 1050.6 1041.3 19.9 8.01 882 1050.6 1041.3 19.9 8.41 882 1050.6 1041.3 19.9 8.81 882 1050.6 1041.3 19.9 9.20 882 1050.6 1041.3 19.9 9.60 882 1050.6 1041.3 19.9 10.00 882 1050.6 1041.3 19.9 10.40 882 1050.6 1041.3 19.9 10.80 882 1050.6 1041.3 19.9 11.20 882 1050.6 1041.3 19.9 11.60 882 1050.6 1041.3 19.9 12.00 882 1050.6 1041.3 19.9 12.40 882 1050.6 1041.3 19.9 12.80 882 1050.6 1041.3 19.9 13.20 882 1050.6 1041.3 19.9 13.60 882 1050.6 1041.3 19.9 14.00 882 1050.6 1041.3 19.9 14.40 882 1050.6 1041.3 19.9 14.80 882 1050.6 1041.3 19.9 15.20 882 1050.6 1041.3 19.9 15.60 882 1050.6 1041.3 19.9 16.00 882 1050.6 1041.3 19.9 16.40 882 1050.6 1041.3 19.9 16.80 882 1050.6 1041.3 19.9 17.20 882 1050.6 1041.3 19.9 17.60 882 1050.6 1041.3 19.9 18.00 882 1050.6 1041.3 19.9 18.40 882 1050.6 1041.3 19.9 18.80 882 1050.6 1041.3 19.9 19.20 882 1050.6 1041.3 19.9 19.60 882 1050.6 1041.3 19.9 20.00 882 1050.6 1041.3 19.9 20.40 882 1050.6 1041.3 19.9 20.80 882 1050.6 1041.3 19.9 21.18 882 1050.6 1041.3 19.9 21.58 882 1050.6 1041.3 19.9 21.97 882 1050.6 1041.3 19.9 22.37 882 1050.6 1041.3 19.9 22.77 882 1050.6 1041.3 19.9 23.16 882 1050.6 1041.3 19.9 23.56 882 1050.6 1041.3 19.9 23.96 882 1050.6 1041.3 19.9 24.36 882 1050.6 1041.3 19.9 24.76 882 1050.6 1041.3 19.9 25.16 882 1050.6 1041.3 19.9 25.56 882 1050.6 1041.3 19.9 25.96 882 1050.6 1041.3 19.9 26.36 882 1050.6 1041.3 19.9 26.76 882 1050.6 1041.3 19.9 27.16 882 1050.6 1041.3 19.9 27.56 882 1050.6 1041.3 19.9 27.96 882 1050.6 1041.3 19.9 28.36 882 1050.6 1041.3 19.9 28.76 882 1050.6 1041.3 19.9 29.16 882 1050.6 1041.3 19.9 29.56 882 1050.6 1041.3 19.9 29.96 882 1050.6 1041.3 19.9 30.36 882 1050.6 1041.3 19.9 30.76 882 1050.6 1041.3 19.9 31.16 882 1050.6 1041.3 19.9 31.58 882 1050.6 1041.3 19.9 31.98 882 1050.6 1041.3 19.9 32.38 882 1050.6 1041.3 19.9 32.78 882 1050.6 1041.3 19.9 33.18 882 1050.6 1041.3 19.9 33.58 882 1050.6 1041.3 19.9 33.96 882 1050.6 1041.3 19.9 34.36 882 1050.6 1041.3 19.9 34.76 882 1050.6 1041.3 19.9 35.16 882 1050.6 1041.3 19.9 35.56 882 1050.6 1041.3 19.9 35.96 882 1050.6 1041.3 19.9 36.36 882 1050.6 1041.3 19.9 36.75 882 1050.6 1041.3 19.9 37.15 882 1050.6 1041.3 19.9 37.55 882 1050.6 1041.3 19.9 37.95 882 1050.6 1041.3 19.9 38.35 882 1050.6 1041.3 19.9 Group C: 013 TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0.00 -0.42 -0.19 0.16 0.42 0.40 -0.47 -0.19 0.19 0.45 0.78 -0.47 -0.16 0.16 0.45 1.18 -0.47 -0.19 0.19 0.45 1.58 -0.47 -0.19 0.19 0.45 1.98 -0.47 -0.19 0.19 0.45 2.40 -0.47 -0.19 0.19 0.45 2.80 -0.47 -0.21 0.19 0.45 3.20 -0.45 -0.21 0.19 0.42 3.60 -0.45 -0.21 0.21 0.42 4.00 -0.45 -0.21 0.19 0.42 4.40 -0.45 -0.21 0.19 0.42 4.80 -0.47 -0.21 0.19 0.42 5.20 -0.45 -0.19 0.19 0.42 5.60 -0.45 -0.19 0.19 0.42 6.00 -0.42 -0.16 0.16 0.40 6.40 -0.42 -0.16 0.16 0.40 6.80 -0.42 -0.16 0.16 0.40 7.20 -0.42 -0.16 0.16 0.40 7.60 -0.42 -0.16 0.16 0.40 8.00 -0.42 -0.16 0.16 0.40 8.40 -0.42 -0.16 0.16 0.40 8.80 -0.42 -0.16 0.16 0.40 9.20 -0.42 -0.16 0.16 0.40 9.60 -0.40 -0.16 0.16 0.38 10.00 -0.40 -0.16 0.14 0.38 10.40 -0.40 -0.16 0.12 0.40 10.80 -0.42 -0.16 0.12 0.40 11.20 -0.42 -0.16 0.12 0.42 11.60 -0.42 -0.14 0.12 0.42 12.00 -0.42 -0.14 0.14 0.42 12.40 -0.42 -0.14 0.12 0.42 12.80 -0.45 -0.14 0.14 0.42 13.20 -0.42 -0.16 0.14 0.42 13.60 -0.45 -0.16 0.16 0.42 14.00 -0.45 -0.16 0.16 0.45 14.40 -0.47 -0.16 0.16 0.45 14.80 -0.45 -0.16 0.16 0.45 15.20 -0.45 -0.19 0.16 0.42 15.60 -0.42 -0.19 0.16 0.42 16.00 -0.42 -0.21 0.16 0.42 16.40 -0.40 -0.24 0.16 0.42 16.80 -0.40 -0.24 0.19 0.42 17.20 -0.40 -0.24 0.19 0.42 17.60 -0.38 -0.24 0.19 0.42 18.00 -0.38 -0.26 0.16 0.42 18.40 -0.38 -0.26 0.16 0.42 18.80 -0.38 -0.24 0.16 0.42 19.20 -0.38 -0.24 0.16 0.42 19.60 -0.38 -0.24 0.16 0.42 20.00 -0.38 -0.24 0.16 0.42 20.41 -0.38 -0.24 0.16 0.45 20.81 -0.40 -0.24 0.16 0.45 21.21 -0.40 -0.24 0.16 0.45 21.60 -0.40 -0.24 0.16 0.45 22.00 -0.40 -0.24 0.16 0.45 22.41 -0.40 -0.26 0.14 0.45 22.81 -0.38 -0.26 0.14 0.47 23.21 -0.38 -0.24 0.14 0.47 23.61 -0.35 -0.24 0.12 0.47 24.01 -0.35 -0.26 0.12 0.45 24.41 -0.35 -0.24 0.12 0.42 24.81 -0.35 -0.21 0.09 0.42 25.21 -0.35 -0.21 0.09 0.42 25.61 -0.35 -0.21 0.12 0.42 26.01 -0.35 -0.21 0.12 0.42 26.41 -0.35 -0.24 0.14 0.42 26.81 -0.38 -0.24 0.14 0.42 27.21 -0.38 -0.24 0.14 0.42 27.61 -0.35 -0.24 0.14 0.45 28.01 -0.38 -0.26 0.16 0.42 28.41 -0.38 -0.26 0.14 0.45 28.81 -0.38 -0.26 0.14 0.45 29.21 -0.38 -0.24 0.12 0.47 29.61 -0.38 -0.24 0.12 0.47 Z gory THX
Yaqb Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 Tzn?? jaka reszta?? z tego co zauwazylem to najczesciej robi sie 003 011 i 013?? jakie ewentualnie jescze zrobic??
pre_pl Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Tzn?? jaka reszta?? z tego co zauwazylem to najczesciej robi sie 003 011 i 013?? jakie ewentualnie jescze zrobic?? jak najcześciej się robi ? Ty w ogóle widziałeś "te najczęściej robione" logi ? http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
Yaqb Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 Ups faktycznie moja wina nie doczytalem dokladnie. czyli musze zrobic cala reszte zeby bylo mozna cos powiedziec czy cokolwiek wiadomo z tych ktore juz zamiescilem??
pre_pl Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 no przede wszystkim te "dynamiczne" - czyli z przyśpieszania (na jednym biegu z 1500obr do końca)
Yaqb Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 Oki to mam rozumiec ze trzeba zrobic te wzystkie grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 ?? Pozatym sorry za zamieszanie.
PAWEL69 Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Oki to mam rozumiec ze trzeba zrobic te wzystkie grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 ?? Pozatym sorry za zamieszanie. Witam Przede wszystkim 003,08,010?,011,q11BS Pozdrawiam Przepraszam -nie doczytałem :jeszcze 000BS
Yaqb Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam wszystich ponownie, tym razem (mam nadzieje) spisalem sie lepiej i zrobilem wszystkie zalecane logi dynamiczne. prosilbym o ocene. grupa 001, 003, 004 oraz grupy 008, 010, 011 z gory thx
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 -pomysl na wymiana termostatu .. -kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ... -delikatnie pzycinajace sie zaluzje [duzy chwilowy OB] ale na razie bym sie nie przejmowal .... reszta znosna ...
Yaqb Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 rozrzad podobno byl wymieniany ok 5000km temu, zanim kupilem to autko. do poprawy?? co do termostatu to wlasnie tak myslalem, bo nie wiadomo co bym robil to do 90 st. C nie moglem dociagnac. dzieki
lukaszr Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 -kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ... Spankuś, ale tutaj jest ok - oczywiście, jezeli myślimy o kącie synchronizacji
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 -kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ... Spankuś, ale tutaj jest ok - oczywiście, jezeli myślimy o kącie synchronizacji a te 1.7 ...
lukaszr Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 a te 1.7 ... Ale zobacz przy jakich obrotach jest te 1.7 Tak w AWX/AVF jest - napinacz dobrze działa
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 a te 1.7 ... Ale zobacz przy jakich obrotach jest te 1.7 Tak w AWX/AVF jest - napinacz dobrze działa oj nie za bardzo ... 3600 to troszke za wczesnie ...
lukaszr Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 oj nie za bardzo ... 3600 to troszke za wczesnie ... Eeeee tam, jesteśmy za bardzo szczegółowi - widziałem AVF gdzie przy 4 tyś obr wychodziło ponad normę (czyli +3). Zobacz moje (15 tyś po zmianie rozrządu w ASO niemieckim) - Witek sprawdzał i mówił, że jest idealnie (logi robione kilka dni przed wizytą u niego) STAT: DYN:
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 oj nie za bardzo ... 3600 to troszke za wczesnie ... Eeeee tam, jesteśmy za bardzo szczegółowi - widziałem AVF gdzie przy 4 tyś obr wychodziło ponad normę (czyli +3). Zobacz moje (15 tyś po zmianie rozrządu w ASO niemieckim) - Witek sprawdzał i mówił, że jest idealnie (logi robione kilka dni przed wizytą u niego) STAT: DYN: na Twoim nie mozna sie wzorowac bo to paździerz jakich malo ...
lukaszr Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 na Twoim nie mozna sie wzorowac bo to paździerz jakich malo ... Bydlak !!! Na moim to się można wzorować
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Na moim to się można wzorować czego nie kupowac ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się