Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zrobilem dzis test VAGiem i prosilbym o rozczytanie bo ja nie mam pojecia co i jak, i czy jest dobrze czy zle. Narazie wklejam probe statyczna, jak bede mial troche wiecej czasu to zrobie i wkleje dynamiczna.

Monday,14,July,2008,11:13:37

038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1538,

Group A: 003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

STAMP /min mg/str mg/str %

0.00 882 250.0 235.2 61.4

0.40 882 250.0 245.0 61.0

0.80 882 250.0 245.0 61.0

1.20 882 250.0 240.1 60.6

1.60 882 250.0 254.8 61.0

2.00 882 250.0 249.9 61.4

2.40 882 250.0 240.1 61.8

2.80 882 250.0 240.1 61.4

3.20 882 250.0 230.3 61.8

3.58 882 250.0 235.2 61.4

3.98 882 250.0 240.1 61.8

4.38 882 250.0 240.1 61.4

4.78 882 250.0 240.1 61.4

5.18 882 250.0 235.2 61.4

5.57 882 250.0 249.9 61.8

5.97 882 250.0 240.1 61.8

6.37 882 250.0 245.0 61.4

6.77 882 250.0 254.8 61.4

7.17 882 250.0 240.1 61.4

7.55 882 250.0 230.3 61.0

7.95 882 250.0 245.0 61.0

8.35 882 250.0 254.8 61.4

8.75 882 250.0 254.8 61.0

9.15 882 250.0 245.0 61.4

9.53 882 250.0 249.9 60.6

9.93 882 250.0 249.9 60.6

10.34 882 250.0 254.8 61.0

10.74 882 250.0 245.0 61.4

11.14 882 250.0 254.8 61.8

11.53 882 250.0 254.8 62.2

11.93 882 250.0 235.2 62.2

12.33 882 250.0 245.0 61.8

12.73 882 250.0 235.2 61.4

13.13 882 250.0 240.1 61.4

13.55 882 250.0 230.3 61.0

13.95 882 250.0 240.1 61.0

14.37 882 250.0 245.0 61.0

14.77 882 250.0 235.2 61.4

15.17 882 250.0 245.0 61.0

15.57 882 250.0 245.0 61.4

15.97 882 250.0 245.0 61.0

16.37 882 250.0 245.0 61.4

16.77 882 250.0 240.1 61.8

17.17 882 250.0 245.0 61.4

17.57 861 250.0 249.9 61.8

17.97 882 250.0 240.1 61.8

18.37 882 250.0 249.9 61.8

18.77 882 250.0 235.2 61.8

19.17 882 250.0 230.3 61.4

19.57 882 250.0 235.2 61.0

19.97 882 250.0 245.0 61.4

20.38 882 250.0 235.2 61.4

20.78 882 250.0 249.9 61.4

21.18 882 250.0 240.1 61.4

21.58 882 250.0 254.8 61.4

21.98 882 250.0 245.0 61.8

22.37 882 250.0 240.1 61.8

22.77 882 250.0 240.1 61.4

23.16 882 250.0 245.0 61.8

23.56 882 250.0 225.4 61.8

23.96 882 250.0 240.1 61.4

24.35 882 250.0 249.9 61.4

24.75 882 250.0 245.0 61.0

25.15 882 250.0 235.2 61.4

25.55 882 250.0 240.1 61.0

25.95 882 250.0 249.9 61.4

26.35 882 250.0 249.9 61.4

26.75 882 250.0 245.0 61.4

27.15 882 250.0 254.8 61.8

27.55 882 250.0 225.4 61.4

27.95 882 250.0 230.3 61.4

28.35 882 250.0 245.0 61.0

Group B: 011

Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP /min mbar %

0.00 882 1050.6 1041.3 19.9

0.40 882 1050.6 1041.3 19.9

0.80 882 1050.6 1041.3 19.9

1.20 882 1050.6 1041.3 19.9

1.60 882 1050.6 1041.3 19.9

2.00 882 1050.6 1041.3 19.9

2.40 882 1050.6 1041.3 19.9

2.80 882 1050.6 1041.3 19.9

3.20 882 1050.6 1041.3 19.9

3.60 882 1050.6 1041.3 19.9

4.00 882 1050.6 1041.3 19.9

4.40 882 1050.6 1041.3 19.9

4.80 882 1050.6 1041.3 19.9

5.20 882 1050.6 1041.3 19.9

5.60 882 1050.6 1041.3 19.9

6.00 882 1050.6 1041.3 19.9

6.40 882 1050.6 1041.3 19.9

6.80 882 1050.6 1041.3 19.9

7.20 882 1050.6 1041.3 19.9

7.60 882 1050.6 1041.3 19.9

8.01 882 1050.6 1041.3 19.9

8.41 882 1050.6 1041.3 19.9

8.81 882 1050.6 1041.3 19.9

9.20 882 1050.6 1041.3 19.9

9.60 882 1050.6 1041.3 19.9

10.00 882 1050.6 1041.3 19.9

10.40 882 1050.6 1041.3 19.9

10.80 882 1050.6 1041.3 19.9

11.20 882 1050.6 1041.3 19.9

11.60 882 1050.6 1041.3 19.9

12.00 882 1050.6 1041.3 19.9

12.40 882 1050.6 1041.3 19.9

12.80 882 1050.6 1041.3 19.9

13.20 882 1050.6 1041.3 19.9

13.60 882 1050.6 1041.3 19.9

14.00 882 1050.6 1041.3 19.9

14.40 882 1050.6 1041.3 19.9

14.80 882 1050.6 1041.3 19.9

15.20 882 1050.6 1041.3 19.9

15.60 882 1050.6 1041.3 19.9

16.00 882 1050.6 1041.3 19.9

16.40 882 1050.6 1041.3 19.9

16.80 882 1050.6 1041.3 19.9

17.20 882 1050.6 1041.3 19.9

17.60 882 1050.6 1041.3 19.9

18.00 882 1050.6 1041.3 19.9

18.40 882 1050.6 1041.3 19.9

18.80 882 1050.6 1041.3 19.9

19.20 882 1050.6 1041.3 19.9

19.60 882 1050.6 1041.3 19.9

20.00 882 1050.6 1041.3 19.9

20.40 882 1050.6 1041.3 19.9

20.80 882 1050.6 1041.3 19.9

21.18 882 1050.6 1041.3 19.9

21.58 882 1050.6 1041.3 19.9

21.97 882 1050.6 1041.3 19.9

22.37 882 1050.6 1041.3 19.9

22.77 882 1050.6 1041.3 19.9

23.16 882 1050.6 1041.3 19.9

23.56 882 1050.6 1041.3 19.9

23.96 882 1050.6 1041.3 19.9

24.36 882 1050.6 1041.3 19.9

24.76 882 1050.6 1041.3 19.9

25.16 882 1050.6 1041.3 19.9

25.56 882 1050.6 1041.3 19.9

25.96 882 1050.6 1041.3 19.9

26.36 882 1050.6 1041.3 19.9

26.76 882 1050.6 1041.3 19.9

27.16 882 1050.6 1041.3 19.9

27.56 882 1050.6 1041.3 19.9

27.96 882 1050.6 1041.3 19.9

28.36 882 1050.6 1041.3 19.9

28.76 882 1050.6 1041.3 19.9

29.16 882 1050.6 1041.3 19.9

29.56 882 1050.6 1041.3 19.9

29.96 882 1050.6 1041.3 19.9

30.36 882 1050.6 1041.3 19.9

30.76 882 1050.6 1041.3 19.9

31.16 882 1050.6 1041.3 19.9

31.58 882 1050.6 1041.3 19.9

31.98 882 1050.6 1041.3 19.9

32.38 882 1050.6 1041.3 19.9

32.78 882 1050.6 1041.3 19.9

33.18 882 1050.6 1041.3 19.9

33.58 882 1050.6 1041.3 19.9

33.96 882 1050.6 1041.3 19.9

34.36 882 1050.6 1041.3 19.9

34.76 882 1050.6 1041.3 19.9

35.16 882 1050.6 1041.3 19.9

35.56 882 1050.6 1041.3 19.9

35.96 882 1050.6 1041.3 19.9

36.36 882 1050.6 1041.3 19.9

36.75 882 1050.6 1041.3 19.9

37.15 882 1050.6 1041.3 19.9

37.55 882 1050.6 1041.3 19.9

37.95 882 1050.6 1041.3 19.9

38.35 882 1050.6 1041.3 19.9

Group C: 013

TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H

STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str

0.00 -0.42 -0.19 0.16 0.42

0.40 -0.47 -0.19 0.19 0.45

0.78 -0.47 -0.16 0.16 0.45

1.18 -0.47 -0.19 0.19 0.45

1.58 -0.47 -0.19 0.19 0.45

1.98 -0.47 -0.19 0.19 0.45

2.40 -0.47 -0.19 0.19 0.45

2.80 -0.47 -0.21 0.19 0.45

3.20 -0.45 -0.21 0.19 0.42

3.60 -0.45 -0.21 0.21 0.42

4.00 -0.45 -0.21 0.19 0.42

4.40 -0.45 -0.21 0.19 0.42

4.80 -0.47 -0.21 0.19 0.42

5.20 -0.45 -0.19 0.19 0.42

5.60 -0.45 -0.19 0.19 0.42

6.00 -0.42 -0.16 0.16 0.40

6.40 -0.42 -0.16 0.16 0.40

6.80 -0.42 -0.16 0.16 0.40

7.20 -0.42 -0.16 0.16 0.40

7.60 -0.42 -0.16 0.16 0.40

8.00 -0.42 -0.16 0.16 0.40

8.40 -0.42 -0.16 0.16 0.40

8.80 -0.42 -0.16 0.16 0.40

9.20 -0.42 -0.16 0.16 0.40

9.60 -0.40 -0.16 0.16 0.38

10.00 -0.40 -0.16 0.14 0.38

10.40 -0.40 -0.16 0.12 0.40

10.80 -0.42 -0.16 0.12 0.40

11.20 -0.42 -0.16 0.12 0.42

11.60 -0.42 -0.14 0.12 0.42

12.00 -0.42 -0.14 0.14 0.42

12.40 -0.42 -0.14 0.12 0.42

12.80 -0.45 -0.14 0.14 0.42

13.20 -0.42 -0.16 0.14 0.42

13.60 -0.45 -0.16 0.16 0.42

14.00 -0.45 -0.16 0.16 0.45

14.40 -0.47 -0.16 0.16 0.45

14.80 -0.45 -0.16 0.16 0.45

15.20 -0.45 -0.19 0.16 0.42

15.60 -0.42 -0.19 0.16 0.42

16.00 -0.42 -0.21 0.16 0.42

16.40 -0.40 -0.24 0.16 0.42

16.80 -0.40 -0.24 0.19 0.42

17.20 -0.40 -0.24 0.19 0.42

17.60 -0.38 -0.24 0.19 0.42

18.00 -0.38 -0.26 0.16 0.42

18.40 -0.38 -0.26 0.16 0.42

18.80 -0.38 -0.24 0.16 0.42

19.20 -0.38 -0.24 0.16 0.42

19.60 -0.38 -0.24 0.16 0.42

20.00 -0.38 -0.24 0.16 0.42

20.41 -0.38 -0.24 0.16 0.45

20.81 -0.40 -0.24 0.16 0.45

21.21 -0.40 -0.24 0.16 0.45

21.60 -0.40 -0.24 0.16 0.45

22.00 -0.40 -0.24 0.16 0.45

22.41 -0.40 -0.26 0.14 0.45

22.81 -0.38 -0.26 0.14 0.47

23.21 -0.38 -0.24 0.14 0.47

23.61 -0.35 -0.24 0.12 0.47

24.01 -0.35 -0.26 0.12 0.45

24.41 -0.35 -0.24 0.12 0.42

24.81 -0.35 -0.21 0.09 0.42

25.21 -0.35 -0.21 0.09 0.42

25.61 -0.35 -0.21 0.12 0.42

26.01 -0.35 -0.21 0.12 0.42

26.41 -0.35 -0.24 0.14 0.42

26.81 -0.38 -0.24 0.14 0.42

27.21 -0.38 -0.24 0.14 0.42

27.61 -0.35 -0.24 0.14 0.45

28.01 -0.38 -0.26 0.16 0.42

28.41 -0.38 -0.26 0.14 0.45

28.81 -0.38 -0.26 0.14 0.45

29.21 -0.38 -0.24 0.12 0.47

29.61 -0.38 -0.24 0.12 0.47

Z gory THX

Opublikowano

a gdzie reszta statycznych .... ?

Opublikowano

Tzn?? jaka reszta?? z tego co zauwazylem to najczesciej robi sie 003 011 i 013?? jakie ewentualnie jescze zrobic??

Opublikowano

Ups :shocked: faktycznie moja wina nie doczytalem dokladnie. czyli musze zrobic cala reszte zeby bylo mozna cos powiedziec czy cokolwiek wiadomo z tych ktore juz zamiescilem??

Opublikowano

no przede wszystkim te "dynamiczne" - czyli z przyśpieszania (na jednym biegu z 1500obr do końca)

Opublikowano

Oki to mam rozumiec ze trzeba zrobic te wzystkie grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 ??

Pozatym sorry za zamieszanie.

Opublikowano

Oki to mam rozumiec ze trzeba zrobic te wzystkie grupy : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 ??

Pozatym sorry za zamieszanie.

Witam

Przede wszystkim 003,08,010?,011,q11BS

Pozdrawiam Przepraszam -nie doczytałem :jeszcze 000BS

Opublikowano

Witam wszystich ponownie, tym razem (mam nadzieje) spisalem sie lepiej i zrobilem wszystkie zalecane logi dynamiczne. prosilbym o ocene.

grupa 001, 003, 004

logi134ln6.th.jpg

oraz grupy 008, 010, 011

logi81011zj4.th.jpg

z gory thx

Opublikowano

-pomysl na wymiana termostatu ..

-kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ...

-delikatnie pzycinajace sie zaluzje [duzy chwilowy OB] ale na razie bym sie nie przejmowal ....

reszta znosna ...

Opublikowano

rozrzad podobno byl wymieniany ok 5000km temu, zanim kupilem to autko. do poprawy?? co do termostatu to wlasnie tak myslalem, bo nie wiadomo co bym robil to do 90 st. C nie moglem dociagnac. dzieki

Opublikowano

-kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ...

Spankuś, ale tutaj jest ok - oczywiście, jezeli myślimy o kącie synchronizacji :tongue4:

Opublikowano

-kiedy byl wymieniany rozrzad z napinaczem ...

Spankuś, ale tutaj jest ok - oczywiście, jezeli myślimy o kącie synchronizacji :tongue4:

a te 1.7 ... :wink4:

Opublikowano

a te 1.7 ... :wink4:

Ale zobacz przy jakich obrotach jest te 1.7 :tongue4:

Tak w AWX/AVF jest - napinacz dobrze działa :good:

Opublikowano

a te 1.7 ... :wink4:

Ale zobacz przy jakich obrotach jest te 1.7 :tongue4:

Tak w AWX/AVF jest - napinacz dobrze działa :good:

oj nie za bardzo ... :wink4:

3600 to troszke za wczesnie ...

Opublikowano

oj nie za bardzo ... :wink4:

3600 to troszke za wczesnie ...

Eeeee tam, jesteśmy za bardzo szczegółowi - widziałem AVF gdzie przy 4 tyś obr wychodziło ponad normę (czyli +3).

Zobacz moje (15 tyś po zmianie rozrządu w ASO niemieckim) - Witek sprawdzał i mówił, że jest idealnie (logi robione kilka dni przed wizytą u niego) :tongue4::wink4:

STAT:

1e967365d8605c4bm.jpg

DYN:

f50ed42d637c48c7m.jpg

Opublikowano

oj nie za bardzo ... :wink4:

3600 to troszke za wczesnie ...

Eeeee tam, jesteśmy za bardzo szczegółowi - widziałem AVF gdzie przy 4 tyś obr wychodziło ponad normę (czyli +3).

Zobacz moje (15 tyś po zmianie rozrządu w ASO niemieckim) - Witek sprawdzał i mówił, że jest idealnie (logi robione kilka dni przed wizytą u niego) :tongue4::wink4:

STAT:

1e967365d8605c4bm.jpg

DYN:

f50ed42d637c48c7m.jpg

na Twoim nie mozna sie wzorowac bo to paździerz jakich malo ... :tongue4::naughty:

Opublikowano

na Twoim nie mozna sie wzorowac bo to paździerz jakich malo ... :tongue4::naughty:

Bydlak !!! :takiego::guma:

Na moim to się można wzorować :tongue4:

Opublikowano

Na moim to się można wzorować :tongue4:

czego nie kupowac .... :naughty::polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...