Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multifunkcja i gala w RNS D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie może ktoś mi w prosty sposób wytłumaczyć jak mam podpiąć sygnał gala do rns-d ??

Oraz czy da się multifunkcje podpiać? podopiłem 3 kostki do navi i widze ze 4 czerwona w której jest cos takiego (tel mute, tel+,-NF, nav+, -NF, NAV CON) sobie wisi i niemam jej gdzie wpiać

ktos mi powiedział ostato ze zeby mi rns-d dzialal to musze kupić takie cos, kupilem i niewiem co to mi da...

KABEL NAV 26 MAX VW MFD-1 AUDI NAVIGATION PLUS (3214894621) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

To jest adapter do nawi no dx. Ty masz DX. Ale tan adapter wiele ci nie pomoże i tak musisz znaleźć sygnał z ABSu w słupku A po stronie kierowcy.

Kierownica MF w B6 działa po CAN tak samo jak Komunikaty na FISie. Żeby RNS-D z nimi zagrało musisz podłączyć tuner TMC z 26 pinowego złącza w nawigacji podłączyć can do tunera TMC a z niego do zegarów, do niebieskiej wtyczki. Potem robisz odpowiednie kodowania i wszystko lata.

Opublikowano
To jest adapter do nawi no dx. Ty masz DX. Ale tan adapter wiele ci nie pomoże i tak musisz znaleźć sygnał z ABSu w słupku A po stronie kierowcy.

Kierownica MF w B6 działa po CAN tak samo jak Komunikaty na FISie. Żeby RNS-D z nimi zagrało musisz podłączyć tuner TMC z 26 pinowego złącza w nawigacji podłączyć can do tunera TMC a z niego do zegarów, do niebieskiej wtyczki. Potem robisz odpowiednie kodowania i wszystko lata.

Ten adapter jest jak najbardziej dobry do DX. Nie wiem skąd wytrzasnąłeś tę rewelację, że to do non DX.

Zakup adaptera o tyle ułatwia sprawę, że kable międyz kostkami auta a nawi już są dobrze połączone a wyprowadzone do samodzielnego zalutowania są tylko te, któe powinny iść do TMC na przykład czy gala. Więc nie trzeba całej wiązki budować od zera i kupować osobno szerokiej kostki dla RNSa. PRzy okazji, gala jest podpięta prawa i lewa bo nawigacja to rozróżnia. korzystając z nawigacji to widać w momencie skręcania jak szybka jest reakcja na zmiany położenia auta. czasem jeszcze dobrze nie wyprostuję kiery po manewrze a już słyszę "dobrze"

Opublikowano

MarekG to powodzenia z tym adapterem. Jak znajdziesz galę w B6 to dam ci medal. W B6 jest sygnał z ABSu a to nie jest gala.

Opublikowano
MarekG to powodzenia z tym adapterem. Jak znajdziesz galę w B6 to dam ci medal. W B6 jest sygnał z ABSu a to nie jest gala.

słówek sie czepiasz. U mnie adapter z navika działa jak trzeba.

Opublikowano

czy udało sie komus z was koledzy podpiąc multifunkcje w b6 do rns-d ? mam tmc

Opublikowano

a co za problem podpiąć MF do B6 ? do RnS-D ?

Przecież fabrycznie takie wychodziły

Wystarczy odpowiednia kierownica moduł pod nią i kodowanie i to wszystko.

Z tym że kiera ma Być od B6 niestety ta taka trochę staroświecka

na nowej kierze od B7 czy B8 czy A3 czy Q5 czy tam innych kierach MF nie będzie Ci chodziła znaczy będzie tylko głośność reszta NIE

Opublikowano (edytowane)

Generalnie zalezy mi na jakiejs swieżej . moze byc od b8 t ramienna . chciałem zeby mi chodziła głosnosc chociaz .
powiedz mi proszę czy ta tasma i moduł ktora mam wystarczy ? czy musze wszystko zmieniac ?

Edytowane przez rafalklon
Opublikowano

Wszystko zmieniasz i będzie Ci śmigać tylko głośność

co Ci potrzeba masz w odpowiednim wątku w dziale warsztat

Opublikowano

czyli musze wydac z 1000 zl zeby chodziła tylko głosnosc . troche mija sie z celem co ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...