Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne strzelanie z prawej strony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni borykam sie z dziwnym strzelaniem z prawej strony. Nie jest to stuk tylko właśnie takie strzelanie - nie wiem jak to opisać. Występuje przy ruszaniu i przy hamowaniu. Gdy naciskam reka na prawa strone na postoju cizsa. Na dolach tez nic nie słychac, jedynie gwałtowne ruszanie i hamowanie. Wahacze? Myslalem jeszcze o maglownicy?! Co sadzicie?

Opublikowano

Najlepiej wjechać na kanał o obejrzeć wszystko, a tak to tylko wróżenie z fusów.

Opublikowano

Najbardziej boje sie maglownicy. Jak ja zdiagnozowac? szybkie ruszanie kierownica na zgaszonym samochodzie? Wycieki?

Opublikowano

sie manko

podłączam się do tematu mam tak samo czyli ruszanie strzelanie z prawej, cofam to samo i obojętnie czy przy skręconych czy prostych kołach , w poniedziałek auto idzie do mechanika jak będę coś wiedział to dam znać

Opublikowano

Mi sie to zrobilo z dnia na dzien. Daj znac co i jak po wizycie, MI sie wydaje ze moze ktorys wahacz chodzi juz poprostu na sucho i wydaje takie dzwieki. Mozesz u siebie wubic ta srube na gorze co trzyma gorne wahacze?

Opublikowano

Maglownice sprawdza się na odpalonym silniku, bo olej kasuje w pewnym zakresie luzy. Jeżeli na kierownicy czuć luz to w pierwszej kolejności polecam sprawdzić krzyżak, bo lubi się wyrabiać, potem końcówki drążków. Co do Twoich stuków, to obstawiam któryś z dolnych wahaczy. Górne zazwyczaj stukają podczas przejazdów przez próg zwalniający. Jak będziesz sprawdzał wahacze to sprawdź również łączniki stabilizatora, oraz poduszki silnika, one tez potrafią generować stuki. Masz problem z wybiciem górnej śruby, to standard w tym zawieszeniu:kwasny: Polecam lać dużo WD40 i wybijać. JAk masz za dużo kasy to możesz kupić taki sprzęt: ŚCIĄGACZ ŚRUBY CENTRALNEJ - VW AUDI NOWY SACZ (3204971199) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak masz jakieś pytania to śmiało pisz

Opublikowano

Lać WD i wybijac ale jak wybijac? Tam jest tak malo miejsca ze tym mlotkiem to ja ta srubke glaszcze

Opublikowano

Odkręć nakrętek i spróbuj kluczem obrócić śrubę, jak się ruszy, to kręć nią i stukaj młotkiem. Jeżeli nie da się ruszyć, to obetnij szlifierką kątową jej łeb, a następnie nakręć nakrętkę. Wkręcając nakrętkę śruba będzie powoli się wciągąć. Jeżeli nie jest to jasne to postaram się jakoś lepiej wytłumaczyć.

Opublikowano

To rozumiem. Problem w tym, że jak kręcę łbem to gwint stoi dalej w miejscu:kwasny:

Opublikowano

Jeżeli śruba stoi, to obetnij łeb i spróbuj wkręcać nakrętkę, śruba powinna zacząć się wyciągać. Ja u siebie tak robiłem, po kilku godzinach walki udało się wykręcić śruby.

Opublikowano

Mam chyba to samo... Komplet wahaczy wymieniony, łóżysko, przegub, magiel, końcówki, gumy stabilizatora i nic... dalej potrafi strzelić... :facepalm:

Opublikowano

sie manko ja wczoraj poczytałem trochę na forum i przyczyny tego stukotu metalicznego/przeskakiwania są różne, najwięcej wyczytałem w tym wątku:

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b7-stuki-przeskakiwanie-zawieszeniu-190252/

i wychodzi z niego że to może być

1. Przegub wewnętrzny

2. Amortyzator (wątpliwe)

3. Tuleja wahacza dolnego

4 U jednego była sprężynka przy docisku hamulca z przodu

tak więc są naprawdę różne, ja obstawiam u siebie ten przegub wewnętrzny ale jak będzie zobaczę w poniedziałek

---------- Post dopisany at 08:07 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ----------

next temat o podobnym znaczeniu

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/stuki-ruszaniu-hamowaniu-pomocy-238187/index3.html

---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:07 ----------

i powiem wam że sanki pospawać tez nie wielka praca i koszt :) a kolejna rzecz która może dać wykluczenie tego denerwującego dźwięku

---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ----------

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b7-stukanie-przednim-zawieszeniu-45533/

Opublikowano

Nie pamiętam Panowie, śruba od górnych wahaczy ma gwint na całej długości? Czy od łba jest już gładka?

Opublikowano

no tak, szykuje sie do urwania sruby niedlugo i boje się, że zbraknie mi gwintu na jej wyciagniecie...

Opublikowano

gwint jest o ile dobrze pamiętam na 2/3 długości. Ja u siebie wyciągnąłem ile się dało, potem włożyłem pobijak i po kilku uderzeniach młotkiem wyskoczyła

Opublikowano

Byłem dziś u mechanika i strzelanie w prawym kole zlokalizowane :) .Usterka tkwiła w jednym z wahaczy tak zwanym bananie,

tu na zdjęciu macie gdzie -http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/wahacze_dolne/11.jpg. Czpień wahacza siedząc w uździe skrzypiał, po wyjęciu było widocznie miejsce ścierania się materiału, małe smarowanie i po problemie

Opublikowano

Male smarowanie? to znaczy strzykawka + igla i wpuszczamy olej do gumki? Jak było z wyjeciem tego wahacza? Sorry ale jestem strasznie uczulony. Ja co sie nie zabiore przy zawieszeniu to zawsze nie moge odkrecic / wybic...

Opublikowano

nie to nie był olej w gumę tylko wyżej na czpieniu , a wahacz został odkręcony od góry i wyjęty (w dół) nasmarowany i włożony z powrotem.

Opublikowano

OK, dzieki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...