TyBucu Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Koledzy pomóżcie bo osiwieje. Chciałem przekodować centralny na potwierdzenie zamknięcia/otwarcia kierunkami, bo mieszkam na cichym osiedlu a z pracy wracam koło 6 rano, sąsiedzi wręcz uwielbiają dzwięk mojego klaksonu alarmu. Problem w tym że nie moge połączyć się ze sterownikiem. Z sterownikiem silnika, ABS, i licznika nie ma problemu, za to niezależnie czy wchodze w alarm, czy centralny, nie może nawiązać połączenia, a w okolicach kierownicy słychać ciche cykanie z każdą próbą połączenia. Specyfikacja autka: Centralka + ori alarm sterowany pilotem. Kabelek viaken USB KKl, vcds lub P.Vag 4.9
krzysiekml Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 a innym programem próbowałeś? np.vag 311
TyBucu Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Probowalem jeszcze p.Vag 2.5 jakby to mialo znaczenie. no i oczywiscie vcds-em ---------- Post dopisany 17-05-2013 at 07:49 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2013 at 00:29 ---------- Nikt, nic nie doradzi, poważnie? Na stronce rosstech jest wpisane ze modele przed 1996 mogą nie być wyposażone w sterownik alarmu i centrali. Tylko mnie to chyba nie dotyczy, przecież coś tym ustrojstwem musi kierować.
TyBucu Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 W kanał 35-Centr.Locks Próbowałem też inne już z desperacji, 45 i 46.
Łepski Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 W przedlifcie nie polaczysz sie z centralnym Dopiero w polifcie pompka ma wbudowany "modol komfortu"
TyBucu Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 No dobra To w takim razie jak się wpiąć w to uszczerstwo żebym potwierdzenie zamknięcia dostawał kierunkami? ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 03:43 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2013 at 22:28 ---------- Łepski, smarze stare mielone, ogarniasz ty jakie numery pompek mają ten cholerny moduł, i czy mam cos robić z pinologią żeby poliftowa frygała w przedlifcie?
edekxp Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A masz centralny na pilota? Moim zdaniem lepiej zamontować jakiś alarm lub centralny do istniejącej instalacji. Miałem tak w B5, zamontowałem alarm i były wszystkie opcje, potwierdzenie kierunkami, sygnał zamknięcia (dyskretny), zamykanie drzwi po ruszeniu i wciśnięciu hamulca itp. np taki: ALARM RTX VULCAN V3, NOWE FUNKCJE, PILOT SCYZORYK (3588189058) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
badyl666 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Może zdradzisz tajemnicę i odczytasz jakie numery są na pompce. digakom - digitale automobil kommunikationstechnik
Wlodi.S Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Dla pewności odłączyłbym jeszcze na jakiś czas akumulator. Może ktoś kiedyś próbował bez powodzenia (i bez potrzeby...) zalogować się do sterownika ?
TyBucu Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Oznaczenie 4A0 862 257 J Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.
badyl666 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Od 7/96 powinno się połączyć. Jak na wtyczce C na zacisku 14 jest kabel zielono-niebieski (linia K).
DanekPL Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Panowie mam ten sam problem co kolega TyBucu ( swoją drogą świetny nick ) tyle że mi nie zależy na migadłach i dźwiękach a poprostu kluczyk odmówił współpracy i nie otwiera z pilota centralnego i nie zamyka. Po przekreceniu w drzwiach i otwiera i zamyka. dodatkowo mam tylko ten jeden egzemplarz , zadnych pinów i innych serwisowych kluczy ;/ nie mogę połączyć się vagiem 3.11-2 , 2.5, pl vag 4.09 . Kabel mam od viakena kkl usb wszystko zestawione na windowsie xp stery usb ftdi uart, ustawienia com prawidłowe itd z wiekszością urządzeń się łączy a z 45, 46, 35 nie chce :/ jak mogę zakodować ten kluczyk żeby otwierał i zamykał auto
TyBucu Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Przekrecasz kluczyk w zamku, klikasz pilot i przekrecasz kluczyk znowu, i powinno dzialac. Jak nie to bateryjki, albo cos z czujnikami podczerwieni sie obstrykało. Z centralka sie nie polaczysz raczej bo w naszych jest bez lini K.
DanekPL Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Auto Zamkniete. Przekreciłem kluczyk na otwarcie nacisnalem przycisk, przekrecilem na zamkniecie nacisnąlem przycisk . Centralny nei reaguje ( baterie nowe ) . Spróbowałem kolejnej metody : przekreciłem kluczyk na otwarcie wyciagnałem i nacisnąłęm przycisk, wsadziłem przekreciłem na zamkniecie wyciagnalem i przycisnałem przycisk. centralny dalej nie reaguje na pilota. Robiłem to przy drzwiach pasażera. kiedys podobnie kombinowałem przy drzwiach kierowcy. nie mam pomysłu jak to wyrzeźbić żeby działało. ---------- Post dopisany 27-03-2014 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 10:36 ---------- Działający jedyny jak do tej pory sposób : 1przekręć dowolnum kluczykiem zapłon( pilot z immo nie musi byc z centralnym zamkiem) , i zostaw go w stacyjce, 2 wez kluczyk który chcesz zaprogramowac , zamknij nim dzwi mechanicznie( przekrecajac klucz) a nastepnie wyjmij i naciskaj pilot w kierunku słupka az ci pyknie klakson w tylnym błotniku. 3 odzekaj 5-7 sekund i naciśnij go ponownie, powinien juz otworzyc dzwi i zaprogramować sie. i tak dokladnie jest jak w instrukcji. przy okazji okazało się że słupek od kierowcy jest nei aktywny. trzeba bedzie chyba rozebrać i posprawdzać czy irdy szlag nie trafił. od pasażera działa wszystko elegancko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się