Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak komunikacji z sterownikiem centralnego


TyBucu

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie bo osiwieje. Chciałem przekodować centralny na potwierdzenie zamknięcia/otwarcia kierunkami, bo mieszkam na cichym osiedlu a z pracy wracam koło 6 rano, sąsiedzi wręcz uwielbiają dzwięk mojego klaksonu alarmu.:whistling:

Problem w tym że nie moge połączyć się ze sterownikiem. Z sterownikiem silnika, ABS, i licznika nie ma problemu, za to niezależnie czy wchodze w alarm, czy centralny, nie może nawiązać połączenia, a w okolicach kierownicy słychać ciche cykanie z każdą próbą połączenia.

Specyfikacja autka: Centralka + ori alarm sterowany pilotem.

Kabelek viaken USB KKl, vcds lub P.Vag 4.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem jeszcze p.Vag 2.5 jakby to mialo znaczenie. no i oczywiscie vcds-em

---------- Post dopisany 17-05-2013 at 07:49 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2013 at 00:29 ----------

Nikt, nic nie doradzi, poważnie?

Na stronce rosstech jest wpisane ze modele przed 1996 mogą nie być wyposażone w sterownik alarmu i centrali.

Tylko mnie to chyba nie dotyczy, przecież coś tym ustrojstwem musi kierować.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kanał 35-Centr.Locks :kwasny:

Próbowałem też inne już z desperacji, 45 i 46.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedlifcie nie polaczysz sie z centralnym :wink: Dopiero w polifcie pompka ma wbudowany "modol komfortu" :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra :doh:

To w takim razie jak się wpiąć w to uszczerstwo żebym potwierdzenie zamknięcia dostawał kierunkami?

---------- Post dopisany 06-10-2013 at 03:43 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2013 at 22:28 ----------

Łepski, smarze stare mielone, ogarniasz ty jakie numery pompek mają ten cholerny moduł, i czy mam cos robić z pinologią żeby poliftowa frygała w przedlifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz centralny na pilota?

Moim zdaniem lepiej zamontować jakiś alarm lub centralny do istniejącej instalacji.

Miałem tak w B5, zamontowałem alarm i były wszystkie opcje, potwierdzenie kierunkami, sygnał zamknięcia (dyskretny), zamykanie drzwi po ruszeniu i wciśnięciu hamulca itp.

np taki:

ALARM RTX VULCAN V3, NOWE FUNKCJE, PILOT SCYZORYK (3588189058) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ten sam problem co kolega TyBucu ( swoją drogą świetny nick ) tyle że mi nie zależy na migadłach i dźwiękach a poprostu kluczyk odmówił współpracy i nie otwiera z pilota centralnego i nie zamyka. Po przekreceniu w drzwiach i otwiera i zamyka. dodatkowo mam tylko ten jeden egzemplarz , zadnych pinów i innych serwisowych kluczy ;/ nie mogę połączyć się vagiem 3.11-2 , 2.5, pl vag 4.09 . Kabel mam od viakena kkl usb wszystko zestawione na windowsie xp stery usb ftdi uart, ustawienia com prawidłowe itd z wiekszością urządzeń się łączy a z 45, 46, 35 nie chce :/ jak mogę zakodować ten kluczyk żeby otwierał i zamykał auto :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekrecasz kluczyk w zamku, klikasz pilot i przekrecasz kluczyk znowu, i powinno dzialac.

Jak nie to bateryjki, albo cos z czujnikami podczerwieni sie obstrykało.

Z centralka sie nie polaczysz raczej bo w naszych jest bez lini K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto Zamkniete. Przekreciłem kluczyk na otwarcie nacisnalem przycisk, przekrecilem na zamkniecie nacisnąlem przycisk . Centralny nei reaguje ( baterie nowe ) . Spróbowałem kolejnej metody : przekreciłem kluczyk na otwarcie wyciagnałem i nacisnąłęm przycisk, wsadziłem przekreciłem na zamkniecie wyciagnalem i przycisnałem przycisk. centralny dalej nie reaguje na pilota. Robiłem to przy drzwiach pasażera. kiedys podobnie kombinowałem przy drzwiach kierowcy. nie mam pomysłu jak to wyrzeźbić żeby działało.

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 10:36 ----------

Działający jedyny jak do tej pory sposób :

1przekręć dowolnum kluczykiem zapłon( pilot z immo nie musi byc z centralnym zamkiem) , i zostaw go w stacyjce,

2 wez kluczyk który chcesz zaprogramowac , zamknij nim dzwi mechanicznie( przekrecajac klucz) a nastepnie wyjmij i naciskaj pilot w kierunku słupka az ci pyknie klakson w tylnym błotniku.

3 odzekaj 5-7 sekund i naciśnij go ponownie, powinien juz otworzyc dzwi i zaprogramować sie.

i tak dokladnie jest jak w instrukcji. przy okazji okazało się że słupek od kierowcy jest nei aktywny. trzeba bedzie chyba rozebrać i posprawdzać czy irdy szlag nie trafił. od pasażera działa wszystko elegancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...