wjot1 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Witam, Panowie auto mi siedzi chyba na 1ba (straaaaaasznie wysoko). Chciałbym go trochę obniżyć. Nie mam zamiaru go mocno zglebić, po prostu, żeby siedział zauważalnie troszkę niżej, bo teraz to taka koza, że szok. Może tak z 3-4 cm. Zawsze to coś biorąc pod uwagę jak teraz siedzi. Co polecacie? Oczywiście w miarę możliwości najniższym kosztem.
Radoskur Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 moze sprobuj same sprezynki -40 wrzucic jak nie chcesz mocnej gleby jak bedziesz chcial to sie odezwij bo bede mial na sprzedaz
Vego Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 wlasnie a wrzucac springi na seryjne amorki? mi tez baardzo wysoko stoi do najwyzszego pkt na nadkolu od gleby 69 cm ....
wjot1 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Aż z ciekawości zobaczę jutro ile u mnie dokładnie. Myślę właśnie nad jakimiś sprężynkami, ale boje się troche -40 wrzucić, bo ein wiem jak to seryjne amory zniosą. Do ilu mm można bezpiecznie wrzucić bez zmiany amorów??
tomaszstn Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Przy -20 w 1BE są już inne amorki więc odpowiedz sobie sam Poza tym przeczytajcie kilka wcześniejszych tematów
fafnasty Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 -30 smialo amory 1ba dadza rade przy -40 tez ale wiadomo ze dostana troche po piz... ale smialo wkladaj springi -40 latalem tak na poczatku i bylo dooobre springi kup nie jakies technixy czy inny szit:wink:
wjot1 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 czyli co, kupować springi -30/30mm eibacha do mojej zawiechy 1BA? Nie ucierpią amory za bardzo przy takim obniżeniu?. ---------- Post dopisany at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Coś tańszego niż eibach dostanę o podobnej jakości?
wjot1 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 ciężko powiedzieć. Nie mam określonego budżetu. Z tego co widze, takie eibachy -30/30mm chodza na alledrogo po ok. 600zł. - nówki. Z tego co czytałem, to bardzo je polecają. Pytanie, czy znajde coś równie dobrego ale ciut taniej? Drugie pytanie, o ile żywotność amortyzatorów jest dla mnie zrozumiała całkowicie, tak jak to jest z używanymi springami?
fafnasty Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 sprzedalem sporu uzywanego zaieszenia i zawsze byli koledzy zadowoleni:decayed: uzywane springi polecam tylko dobrej firmy i nie zajechane szkoda bo ostatnio veiteki -30 sprzedalem odezwij sie na pw cos poszukamy jak cos
ddam1987 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 też chcę swoją kozę obniżyć jeżdżę na 17 i kiepsko to wygląda jak są szpary na całą rękę myślę o czymś takim SPREZYNY SPORTOWE AUDI A4 B5 40/40 MTS-TECHNIK (3250533526) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale nie chce wymieniać amorków, mam nadzieje że standardowe dadzą radę. Rok temu na tył nowe kayaby założyłem.
Vego Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 pisze wczesniej kolega ze techniksy to lipa ;d
michu10 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ma ktoś założone u siebie -30 mm ? mógłby zmierzyć ile jest nadkole od ziemi ? lub jakaś fotke wstawić
fafnasty Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 też chcę swoją kozę obniżyć jeżdżę na 17 i kiepsko to wygląda jak są szpary na całą rękę myślę o czymś takim SPREZYNY SPORTOWE AUDI A4 B5 40/40 MTS-TECHNIK (3250533526) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.ale nie chce wymieniać amorków, mam nadzieje że standardowe dadzą radę. Rok temu na tył nowe kayaby założyłem. zamiast tego syfu lepiej uzywki kupic w tej cenie i sie cieszyc ze jakos to zawieszenie gra
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Rozumiem, że takie Eibachy -30/-30mm muszą być dedykowane do konkretnego modelu i silnika, żeby odpowiednio obniżyły? Jesli wrzuciłbym takie sprężyny od b6 albo od jakiegoś diesla, to pewnie by siadło nierówno albo za mało - racja?
kamilek161290 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Rozumiem, że takie Eibachy -30/-30mm muszą być dedykowane do konkretnego modelu i silnika, żeby odpowiednio obniżyły?Jesli wrzuciłbym takie sprężyny od b6 albo od jakiegoś diesla, to pewnie by siadło nierówno albo za mało - racja? racja kolego..przy kupnie podaje się marke,model jaki silnik itd.
fafnasty Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 NP. z 1.6 1.8 1.9 sa bardzo podobne jak nie identyczne nie odczujesz zbytnio roznicy ale 2.4 2.6 2.8 2.5tdi sa juz znacznie inne i nie polecam do 4cylindrowca:decayed:
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Kurde, naczytałem się trochę i zaczynam mieć wątpliwości, czy warto wstawiać springi -30 do ori armorków. Ludzie piszą, że czasami strach jeździć - tak odbija do góry na dziurach, auto podskakuje itd. A z drugiej strony jakikolwiek gwint +1000zł A jakby wstawić inne używki amorki np. ori 1BE i do tego springi -30 eibacha?
wesz82 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Nie jeździłem na takim zestawie ale myśle że -30 dla amorków be nie zaszkodzi ba nawet można by dac to pod -40. Co kto na to????
wjot1 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Ja własnie czytam b. dużo tematów i nie polecają. I tak myślę, jesli znalazłbym dobry gwint używkę, np. z FK tak do 500-600 - to już wole gwint i wtedy ustawie po swojemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się