Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obniżenie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wpadły mi w ręce sprężyny obniżające firmy K.A.W kolor żółty z oznaczeniem 10-30/2 06-00 czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi?

firma dość dobra i warto w nią zainwestować

oznaczenia to poprostu opis towaru i w zestawie powinien być papierek TUV z tymi oznaczeniami

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

Witam czy sprężyny WEITEC -30mm do Avant będą pasować do sedana i czy trzeba wymieniać amory

sprężyny będą pasować i nie trzeba wymieniać amortyzatorów

Opublikowano

Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem?

Opublikowano
Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem?

Mam dokładnie takie same springi na zwykłych amorach 1BA i za długo nie pociągnie to u Ciebie, tak jak u mnie muszę wymienić amory bo auto jak na morzu faluje może już po prostu się kończą podjadę na sprawdzenie amorów i będę dokładnie wiedział co jest rok temu miałem jeszcze ok 75% na przodzie, z osłoną pod silnikiem już się pożegnałem połamana w cit :facepalm:

Opublikowano
Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem?

Mam dokładnie takie same springi na zwykłych amorach 1BA i za długo nie pociągnie to u Ciebie, tak jak u mnie muszę wymienić amory bo auto jak na morzu faluje może już po prostu się kończą podjadę na sprawdzenie amorów i będę dokładnie wiedział co jest rok temu miałem jeszcze ok 75% na przodzie, z osłoną pod silnikiem już się pożegnałem połamana w cit :facepalm:

Nie załamuj mnie :facepalm: Przecież to jest tylko -30mm :kwasny: Czyli jak ktoś ma 1BE, które jest wyższe o 1cm to też ma załatwioną osłonę? Czy to jest kwestia, że amory masz takie słabe i o to Ci chodziło? To teraz nie bardzo wiem co robić :facepalm: A jeżeli mam drugie amory 1Ba, ale tłoczyska w tylnych nie wysuwają się samoistnie, a w przednich powoli to czy warto to zakładać? Czy amory na śmietnik? Ogólnie dodam, że nie były używane przez dłuższy czas.

Kurde poza tym już się gubię - jedni piszą, że spoko -30mm do amorów 1BA, drudzy, że kompletnie nie... I kogo tutaj słuchać? :doh:

Opublikowano

Powiem Ci tak, jak najbardziej możesz założyć ale jak szybko pokonujesz zakręty i wystąpią nierówności to będziesz wiedział czemu nie zalecają zwykłych amorków do obniżonych sprężyn. Pomyśl, dlaczego do sprężyn niższych o 20mm w 1BE stosują amorki o skróconym skoku?

Ogólnie rzecz biorąc 1BE jest sztywniejszym zawieszeniem. Jeśli jeździsz spokojnie to możesz zakładać do 1BA, teoretycznie zwykłe amorki można zastosować do sprężyn -30mm czy nawet -40mm.

Więc jak jeździsz spokojniej to zakładaj i będziesz zadowolony a jak wymagasz czegoś więcej od zawiasu to zakładaj lepsze amorki :wink:

Opublikowano

Panowie mam w tej chwili 1be i planuje zakupic springi -40 do tego. Pytanie brzmi czy nie będzie żadnych negatywnych efektów typu podskakiwanie, odbijanie? Czy są jakieś zamienniki przystosowane do springów -40?

Opublikowano
Panowie mam w tej chwili 1be i planuje zakupic springi -40 do tego. Pytanie brzmi czy nie będzie żadnych negatywnych efektów typu podskakiwanie, odbijanie? Czy są jakieś zamienniki przystosowane do springów -40?

jeśli masz amory sprawne, wszystko będzie ok

Opublikowano
Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem?

śmiało zakładaj. ja tak kilka sezonów przejeździłem i amory nadal w dobrej kondycji

Opublikowano

Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty

Opublikowano

dzięki za odpowiedz poszukam jakiegoś gwintu

Opublikowano
Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty
Nowy gwint supersport jest dość drogawy więc raczej badziew to nie jest , A gwint Vogtland ??
Opublikowano
Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty
Nowy gwint supersport jest dość drogawy więc raczej badziew to nie jest , A gwint Vogtland ??

No właśnie jest drogi w porównaniu do tych wszystkich ta tehnixow tunig art itp, a jednak lipa z jakością słabo raczej... :thumbdown:

Opublikowano
Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty

Dzis grubo odradze kazdemu tej marki zawieszenia :kwasny:

Opublikowano

No to troche dziwne , ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest , szkoda że za taka kase można kupić taki badziew . A co powiecie o Vogtland ? Też nówka sporo kosztuje a co z jakością ?

---------- Post dopisany 11-03-2014 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 12:09 ----------

A jak najlepiej ustawić autona gwincie ?? Z przodu i z tyłu taka sama wysokość czy tył trochę wyżej ??

Opublikowano

Mam sedana z silnikiem alt. Chciałbym go obniżyć montując niższe sprężyny. Jak dobrać odpowiednią wersje, tak by samochód siedział niżej? Niestety nie mam wlepki w kole i nie wiem jakie mam teraz sprężyny. Jak mogę to sprawdzić?

Opublikowano

Na Vogtlandzie jeżdżę i jest jak narazie bardzo dobrze. Jestem z niego zadowolony.

Opublikowano
Na Vogtlandzie jeżdżę i jest jak narazie bardzo dobrze. Jestem z niego zadowolony.
Kolego długo śmigasz na Vogtlandzie ? Masz go od nowości czy używke kupiłeś ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...