A-rek Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 wpadły mi w ręce sprężyny obniżające firmy K.A.W kolor żółty z oznaczeniem 10-30/2 06-00 czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi? firma dość dobra i warto w nią zainwestować oznaczenia to poprostu opis towaru i w zestawie powinien być papierek TUV z tymi oznaczeniami ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- Witam czy sprężyny WEITEC -30mm do Avant będą pasować do sedana i czy trzeba wymieniać amory sprężyny będą pasować i nie trzeba wymieniać amortyzatorów
Revor Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem?
novwy Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem? Mam dokładnie takie same springi na zwykłych amorach 1BA i za długo nie pociągnie to u Ciebie, tak jak u mnie muszę wymienić amory bo auto jak na morzu faluje może już po prostu się kończą podjadę na sprawdzenie amorów i będę dokładnie wiedział co jest rok temu miałem jeszcze ok 75% na przodzie, z osłoną pod silnikiem już się pożegnałem połamana w cit
a4bb Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam. Mam audi a4 b5 2.5 v6 quattro i zamierzam zakupić gwint. Tylko nie wiem jaki polecacie. Kolega polecił mi gwint z firmy FK i znalazłem takie ogłoszenie : Gwint Audi A4 S4 B5 quattro gwintowane Częstochowa Raków ? Tablica.pl . Wiem ze nowe tyle samo kosztuje i mam jeszcze gwarancję na to, ale może uda mi się go wyrwać znacznie taniej. Co o tym sądzicie?
Revor Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem? Mam dokładnie takie same springi na zwykłych amorach 1BA i za długo nie pociągnie to u Ciebie, tak jak u mnie muszę wymienić amory bo auto jak na morzu faluje może już po prostu się kończą podjadę na sprawdzenie amorów i będę dokładnie wiedział co jest rok temu miałem jeszcze ok 75% na przodzie, z osłoną pod silnikiem już się pożegnałem połamana w cit Nie załamuj mnie Przecież to jest tylko -30mm Czyli jak ktoś ma 1BE, które jest wyższe o 1cm to też ma załatwioną osłonę? Czy to jest kwestia, że amory masz takie słabe i o to Ci chodziło? To teraz nie bardzo wiem co robić A jeżeli mam drugie amory 1Ba, ale tłoczyska w tylnych nie wysuwają się samoistnie, a w przednich powoli to czy warto to zakładać? Czy amory na śmietnik? Ogólnie dodam, że nie były używane przez dłuższy czas. Kurde poza tym już się gubię - jedni piszą, że spoko -30mm do amorów 1BA, drudzy, że kompletnie nie... I kogo tutaj słuchać?
tomaszstn Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Powiem Ci tak, jak najbardziej możesz założyć ale jak szybko pokonujesz zakręty i wystąpią nierówności to będziesz wiedział czemu nie zalecają zwykłych amorków do obniżonych sprężyn. Pomyśl, dlaczego do sprężyn niższych o 20mm w 1BE stosują amorki o skróconym skoku? Ogólnie rzecz biorąc 1BE jest sztywniejszym zawieszeniem. Jeśli jeździsz spokojnie to możesz zakładać do 1BA, teoretycznie zwykłe amorki można zastosować do sprężyn -30mm czy nawet -40mm. Więc jak jeździsz spokojniej to zakładaj i będziesz zadowolony a jak wymagasz czegoś więcej od zawiasu to zakładaj lepsze amorki
misiek95 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Panowie mam w tej chwili 1be i planuje zakupic springi -40 do tego. Pytanie brzmi czy nie będzie żadnych negatywnych efektów typu podskakiwanie, odbijanie? Czy są jakieś zamienniki przystosowane do springów -40?
radimm Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Panowie mam w tej chwili 1be i planuje zakupic springi -40 do tego. Pytanie brzmi czy nie będzie żadnych negatywnych efektów typu podskakiwanie, odbijanie? Czy są jakieś zamienniki przystosowane do springów -40? jeśli masz amory sprawne, wszystko będzie ok
A-rek Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Krótkie pytanie - mam zawias 1BA i kupiłem sprężyny H&R -30/-30. Mogę zarzucić to spokojnie na amory 1BA z czystym sumieniem? śmiało zakładaj. ja tak kilka sezonów przejeździłem i amory nadal w dobrej kondycji
Max04 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam czy sprężyny sportowe -35mm z pasat b5 będą pasować do audi a4/b5 podaje link Sprężyny sportowe H&R VW PASSAT B5 -35mm (3947219200) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Mario82A4 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Przód powinien pasować , tył nie , najlepiej szukać gwintu . Jak się trochę poszuka można niezły gwint wyrwać w niezłej kasie Gwint Supersport Audi A4 B5 FWD komplet (3937719394) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
radimm Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty
Max04 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 dzięki za odpowiedz poszukam jakiegoś gwintu
Mario82A4 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty Nowy gwint supersport jest dość drogawy więc raczej badziew to nie jest , A gwint Vogtland ??
radimm Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty Nowy gwint supersport jest dość drogawy więc raczej badziew to nie jest , A gwint Vogtland ?? No właśnie jest drogi w porównaniu do tych wszystkich ta tehnixow tunig art itp, a jednak lipa z jakością słabo raczej...
Frimuś Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Supersport to chyba gówniany gwint, dużo na naszym forum było przypadków że tył się wysrał w krótkim czasie. Ten z aukcji też ma tył padnięty Dzis grubo odradze kazdemu tej marki zawieszenia
Mario82A4 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 No to troche dziwne , ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest , szkoda że za taka kase można kupić taki badziew . A co powiecie o Vogtland ? Też nówka sporo kosztuje a co z jakością ? ---------- Post dopisany 11-03-2014 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 12:09 ---------- A jak najlepiej ustawić autona gwincie ?? Z przodu i z tyłu taka sama wysokość czy tył trochę wyżej ??
zapsu Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Mam sedana z silnikiem alt. Chciałbym go obniżyć montując niższe sprężyny. Jak dobrać odpowiednią wersje, tak by samochód siedział niżej? Niestety nie mam wlepki w kole i nie wiem jakie mam teraz sprężyny. Jak mogę to sprawdzić?
Grabek94 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Na Vogtlandzie jeżdżę i jest jak narazie bardzo dobrze. Jestem z niego zadowolony.
Mario82A4 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Na Vogtlandzie jeżdżę i jest jak narazie bardzo dobrze. Jestem z niego zadowolony. Kolego długo śmigasz na Vogtlandzie ? Masz go od nowości czy używke kupiłeś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się