Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z szarpaniem mial ktos cos takiego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I właśnie tu mam problem na blokach 007, 013 i 025 jest brak danych

---------- Post dopisany 12-12-2013 at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany 11-12-2013 at 20:48 ----------

A jakie są parametry na tych blokach? Mam auto z usa to może i bloki są inne?

Opublikowano

bloki te same, może masz ECU uwalone i jezdzi w trybie awaryjnym czy cos

007 to sonda lambda

013 stukowe spalanie

025 praca turbiny poniekąd a raczej zaworka sterujacego

Opublikowano

JAk z usa to zobacz 002 + 033 +115 czy jest cos.

Opublikowano

nie bylo w 98 roku 1.8t z mapsensorem dopiero w lifcie w 99 roku

Opublikowano

Ale z usa kolega napisał a to zmienia postac rzeczy.

Opublikowano

nie zmienia, żaden AEB nie miał mapsensora nawet jeśli z by kamczatki był

Opublikowano

dobra nie wnikam czy ma mapa czy nie aczkolwiek aeb z usa mialy sai i druga sonde.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

i to jedyna roznica tylko

Opublikowano

Blok 002 Jest, 033 też jest ale nie jestem pewny czy o te właśnie dane chodzi. Na bloku 115 brak danych. Spisałem bloki które są aktywne i mają jakieś dane, oto one: 001, 002, 003, 004, 005, 006, 010, 011, 012, 014, 015, 016, 018, 020, 022, 023, 026, 030, 031, 032, 033, 034, 036, 037, 041, 046, 049, 050, 051, 054, 055, 056, 061, 070, 071, 086, 087, 088, 099, 100, 101, 110, 111, 112, 113, 114, 122, 131, 132, 133, 134, 135, 146, 137, 138, 139, 140, 141, 142. A oto link do foto co się na tych blokach znajduje vcds - Motoryzacja - Fotosik.pl

Może to trochę ułatwi gdzie czego mam szukać.

---------- Post dopisany 02-01-2014 at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2013 at 14:34 ----------

Koledzy, dałem sobie już spokój z walką z blokami (których u mnie niema) i logami (których nie mogę zrobić). Dzisiaj podstawiłem zaworek N75 i auto jedzie dużo słabiej ale prawie nie szarpie, troszeczkę czuć szarpnięcia zanim włączy się turbo. Przy okazji sprawdziłem gruszkę i okazało się że jak dam ciśnienie to na zegarze powoli spada jak by była jakaś mała nieszczelność. Sprawdziłem też zawór dv, w ogóle nie działa jak dam podciśnienie to stoi w miejscu tylko nieszczelność powietrza słychać, żeby było ciekawiej po numerze wychodzi że jest to zawór wody a nie upustowy, wyglądają tak samo pytanie czy czymś się różnią? Najgorsze jest to ze nie wiem czy auto jedzie teraz tak jak powinno i tylko mi się wydaje że jest słabe bo wcześniej było przeładowanie.

Opublikowano

jesli z gruszki ucieka cisnienie to i tak czeka cie wymiana gruszki i weryfikacja turbiny

a dwa, DV czesto jest mylone w katalogach sklepowych i nazywane jako zawor od wody

nie on powoduje szarpniecia w czasie kiedy trzymasz do oporu pedal gazu ale to tez nie dobrze jesli w pore nie usuwa cisnienia z ukladu

wymien go tak czy inaczej

Opublikowano

A jak można sprawdzić czy auto jedzie jak powinno? wcześniej to zasuwał jak szalony a teraz to jest muł w porównaniu. Jedynym plusem jest to że nie przerywa jak się turbo zacznie ładować. Co do DV to u mnie siedzi 058145710 i według tego wychodzi że jest to zawór wody, a etka pokazuje że zawór odcinający ma numer 034145710, A, B. Najlepsze jest to że zawór wody jest tańszy od zaworu odcinającego.

Opublikowano

Obydwa to numery dvek, tak czy inaczej masz bardzo stary numer, pewnie od nowości siedzi i membrana juz jest do d*py, wymień dv, i gruszke turba, nic na tym nie stracisz bo są bankowo niesprawne i tak czy inaczej musisz je wymienić, później można dalej gdybac jakby sie dużo nie poprawiło

Opublikowano

Ok tak zrobię dzięki

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 23:08 ----------

Dzisiaj poszedłem sprawdzić ile ładuje mi turbo, podłączyłem zegar w kolektor i okazało się że jak pracuje na wolnych to tworzy się podciśnienie a jak dodam gazu to ładuje maks 0,4 bar. Sprawdzałem to na biegu jałowym, na postoju, bo nie mam możliwości sprawdzić tego pod pełnym obciążeniem. Czy tyle powinno ładować na postoju? Mam jeszcze jedno pytanie co można sprawdzić na bloku 026 (Knock Sensor Voltage Including Amplifier Factor) Cylinder 1,2,3 pokrywają się ze sobą, a 4 znacznie odbiega od pozostałych.

Opublikowano

Na postoju nigdy dobrze nie sprawdzisz doladowania

Opublikowano

A za co odpowiada blok 026?

Opublikowano

za napiecie knock sensorow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...