KubekA4 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam wszystkich. Po paru miesiącach nareszcie trafiłem T4kę,która zostanie ze mną do śmierci, mojej albo jej!! Autko kupiłem z salonu VW w Holandii,było zostawione w rozliczeniu za nową T5kę,miało tylko jednego właściciela Ale do rzeczy. Autko jest z lipca 2002roku,wersja krótka , z silnikiem 2.5TDI - AJT -88KM -obecnie 118KM ( w poprzednim T4 z tym samym motorem miałem 131KM i autko jezdziło znacznie lepiej niż T5 131KM, ale skrzynia nie wytrzymała momentu i po prostu ją zmieliła,dlatego nie ryzykowałem :grubszego modzenia " ) koloru Techno Blue Metalic. Przebieg jak najbardziej oryginalny - 115xxxxxxkm, udokumentowany,wraz z książką pojazdu,wszystkimi wpisami i pieczątkami z serwisu VW,gdzie go kupiłem. Wyposażenie raczej standard, el.szybki,el.lusterka,poducha bezpieczeństwa i tempomat. Niestety brakuje klimy <44> Auto kupiłem 1,5roku temu,ale dopiero dziś postanowiłem go tu zaprezentować. Zdjęcia zrobiłem na szybko,tak więc wybaczcie jakość. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Serducho : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us I takie tam : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us pierwsze mody jakich dokonałem to : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us potem doszły : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Z racji grzebania w serduchu,doszło takie cosik : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Z racji tego iż w NL mieszkam , a Czornych ,Marokanów i Turasów tu mnóstwo, postanowim założyć na pyszczek Kangura, co by mi się lepiej po mieście jezdziło :hurra: Uploaded with ImageShack.us Tutaj mały projekt,bo zastanawiam sie nad oklejeniem . Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Na niemieckim Autobanie : W sumie 2komplety 19" z oponkami do mojej nowej buni wiozłem i jedne 18" dla kumpla + moje dziady firmowe,tak że troszkę kg było ... Z racji tego iż sprzedałem już dość dawno jedną ze swoich e39 , zwiozłem ją klientowi do PL i przy okazji sprawdziłem jak teczka radzi sobie z większym ciężarem. Problemów żadnych nie było ( dawno temu to było ) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us mały spocik " niebieskich " Uploaded with ImageShack.us Tak mi ładnie strzeliły springi : Uploaded with ImageShack.us trzeba było kupić nowe, i sie trafiły , H&R -45mm Uploaded with ImageShack.us Ale co sie potem okazało , springi obniżają , ale o -65mm przód skręciłem jeszcze niżej ,żeby powstała sylwetka klina bo tył wyszedł tak : Uploaded with ImageShack.us dlatego pisałem w innym dziale ,że wyszła "kupa" i to wielka ,bo teraz auto prezentuje sie tak : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us bida edyszyn przed metamorfozą Uploaded with ImageShack.us i bida edyszyn po małej metamorfozie Uploaded with ImageShack.us W sumie miałem tego nie robić ,ale wkleję foty moich nowych kółek . Koła pochodzą z audi S8 ( więc nośność felgi bedzie wystarczająco wysoka bo to przecież ciężka fura) , są to oryginalne , 19to calowe MAMy "made in wróg" z ETą 45 i szerokością 8.5' Na tył wyląduje chyba dystanse , bo troszkę się koła schowały w nadkolu. Na początku były na nich opony 245/35 ale obcierały przy mojej glebie o rant nadkola ,więc zmieniłem na 235ki i teraz jest OK , choć zastanawiam sie czy nie uderzyć na przód z 225/45??? Jezdzi sie całkiem spoko.Koła zastały przeze mnie dokładnie umyte i odnowione,to znaczy dobrze przeleciałem je pastą lekko ścierną firmy "bazar" ,potem użyłem już troszkę lepszych specyfików . Felgi są prościutkie ,nie ma na nich żadnego bicia, jedynie na jednej z felg jest lekkie otarcie na rancie ,którego niestety nie zdołałem usunąć. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Zdjęcia felg na aucie wkleję dopiero po IX zlocie T4-forum.pl :ok:
Filutek Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 No i co tu dużo mówić jest cudowna, gdzie kupiłeś tego kangura i progi ? może maja coś do mojej T5.
KubekA4 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Kangura i rurki kupiłem w NL, i nawet do jutra wieczorem zbieram zamówienia na tego typu gadżety Kangur i rurki są w tej samej cenie ,czyli 170€ . Mam już potwierdzone zamówienia na 8szt, tak ,że jak jesteś chętny do daj znać na PW.
GILI Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Świetne auto:thumbup1: zmodyfikowany tak jak być powinien. Użytkowałem przez kilka lat taki model Multivana miał u mnie ciężko,sprzedałem go z przebiegiem ponad 400tyś.km,a był jeszcze w znakomitym stanie.Szukałem niedawno 150ki i chciałem zmodyfikować podobnie jak twoja,bo nie służyła by do pracy jak poprzednie dwie t4ki wygląda jednak,że będę potrzebował chłodni,ale i tak nie uniknie modyfikacji. T5 niema już tego polotu niestety... http://a4-klub.pl/marki-78/all-vw-multivan-2-5-tdi-r5-61314/
GILI Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Fajne auto ale nie do miasta:decayed: zdziwił byś się.. wokół widać znacznie więcej niż w osobówce w zatoczkę pakujesz się bez problemu na centymetry między stojące samochody,a do otwarcia drzwi wystarczy niewiele miejsca do tego komfortowe i ciche wnętrze.
skubiii89 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 fajna fura tylko troche bida w środku ale jak by nie było to bus
KubekA4 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 Fajne auto ale nie do miasta:decayed: zgadzam się z tobą pod jednym względem, nie nadaje się do miasta z moją glebą i kołem 19zoll Byłem oststnio w KRK i 12km po mieście pokonałem w 45min z zawrotną prędkością 20km/h, na drugim biegu Wszyscy na mnie trąbili masakra jednym słowem. Springi -65mm wylądowały na półce w piwnicy , a tymczasowo na okres 3miesięcy zastąpiły je ori springi do T4ki. Przód też poszedł sporo do góry ,bo siedział już na odbojach i szkoda mi było tłuc dobre jeszcze zawieszenie. Jestem w trakcie szukania sportowego zawieszenia do teczki , nie wykluczam gwintu na tył i krótszych amorow na przodzie. A tak w ogóle wczoraj wróciłem z IX zlotu T4ek ,który odbył się w Suchedniowie . Jak będę miał więcej czasu to wrzucę troszkę zdjęć z imprezki. ---------- Post dopisany 09-06-2013 at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 21:29 ---------- Dawno się tu nic nie działo więc na wstępie dodam,że teczka śmiga sobie całkiem dobrze, lecz już na większych butach : Uploaded with ImageShack.us Koła od multka kupiłem przy okazji , co by mi teczka przegląd mogła przejść,bo na 19kach mam oponki ze słabą nośnością <cisza> . Parę dni temu odwiedziłem moje rodzinne miasto Zakopane,gdzie spotkałem się z kumplami- Ducholem i Staszkiem : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Poza tym zacząłem przygotowywać autko do zlotu,czyli "zabawę czas zacząć ": Uploaded with ImageShack.us Dwa dni przed wyjazdem na zlot odwiedziłem mechanika,gdzie wymieniłem olej ( valviline 10w40 ) oraz wszystkie filtry i płyny ustrojowe, rozrusznik a w sumie to jego automat, i niestety musiałem podnieść przód na drążkach ,bo siedział już na odbojach i tłukło się niemiłosiernie na większych dziurach. Co za tym poszło- tylne sprężyny -60m wylądowały w piwnicy,a na ich miejscu zawitały ORI - ffeee,teczka stoi teraz tak wysoko jak koza na hali <śmiech> Autko okleiłem logo firmy, w sumie nie wiem czy to był dobry pomysł,bo 10lat w NL radziłem sobie bez tego,no ale...... Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us No i najważniejsze, teczka dostała za dobre sprawowanie się CB radio marki "bazar" z długim batem na dachu,co by dobrze było słychać ziomków jak pędzi przez Germanię <32> . Zamówione będzie również sportowe zawieszenie do teczki, nie wykluczam również gwintu na tył, co by się lepiej jezdziło po nederlandzkich hajłejach ........ Uploaded with ImageShack.us ---------- Post dopisany 16-06-2013 at 09:53 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2013 at 20:50 ---------- W okazyjnej cenie wyrwałem zawieszenie TAT które już na dniach wyląduje na Teczce , oraz postanowiłem zmienić koła na ..... większe i dlatego moje Oryginalne MAMy wystawiam na sprzedaż Koła pochodzą z Audi S8 ,rozstaw wiadomo - 5x112,ETa 45,u mnie wraz z nowymi oponkami 235/35/r19 przejechały około 3400-3600km. Koła są proste,nigdy nie naprawiane,nie malowane,jedna felga ma lekkie otarcie od krawężnika . Naprawdę polecam. ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 06:14 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 09:53 ---------- ogólnie teczka śmiga jak szalona ,kilometry na budziku rosną jak szalone , na 19zoll zrobione już 10tyś i jak narazie jest spox. A tak przypadkiem natrafiłem na fajne koło ( na zloty ) i dziś wylądowały u mnie takie oto 17ki . Przód 9J z oponą 225/45 i tył 10J z oponą 245/45. Plan co do kółek jest bardzo prosty. Rotory zostaną pomalowane na biało,rant oczywiście w polerce na lustro, a śrubki w kolor nadwozia -czyli techno blue metalic <01> Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Na temat kółek mogę jeszcze powiedzieć tyle,że wiadra z nich sakramenckie!!! Normalnie wodę ze studni da się radę nosić <śmiech
Chuck Norris Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Fajne koło, jak wrzucisz je na auto to zapodaj foty .
MARCIN607 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Cholera nigdy bym nie pomyślał że będzie,u nas taka fura i że na dodatek będzie mi się podobała. Fajny pomysł na auto BRAVO Kolego.
Kali S4 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Fajna T4 , czekam na foty na nowych kapciach
KubekA4 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Jak narazie skończyłem malować śrubki od kół na niebieski ( techno blue metalic ) i muszę dorwać kogoś ,kto pryśnie mi rotory na biało. Nie daje mi spokoju rozmiar opon ,jaki będzie na teczce. Co możecie mi doradzić w tej kwestii ??? Nie zapominajmy ,że jest to autko towarowe ,troszkę cięższe niż A4ki ( choć żadnych ciężkich towarów nim nie wożę ) . Chciałbym uzyskać ładny naciąg tylko bez przesady. Czy na 10j ,gdzie teraz jest opona 245/45 można założyć 235/55?????? , a na przód gdzie jest 225/45 na przykład 215?????? Chciałbym mieć naciąg ,ale również spory profil w zapasie:decayed:
GILI Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Myślę,że z 45 na 55,to za duży przeskok,a 235/50 może być droga z racji nietypowego rozmiaru. Postanowiłem wrócić do transportera na spokojnie szukam czegoś w dobrym stanie.
KubekA4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Wziąłem się dzisiaj za moje "wiaderka". Papierek wodny 600ka i do dzieła : Uploaded with ImageShack.us Potem dobrze odtłuściłem i zapodałem dwie warstwy podkładu koloru białego : Uploaded with ImageShack.us W międzyczasie przeleciałem ranty pastą Autosol bo podkłada musiał dobrze wyschnąć. 3 warstwy finałowego lakieru w kolorze białej perły i śrubki w kolorze techno blue : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us i komplecik gotowy: Uploaded with ImageShack.us Niestety nie obyło się bez wtopy,otóż 4śrubki w 3 kołach szlag jasny trafił ( skręcony gwint ) tak że osadziłem je na super mocnym kleju. Jutro wybieram się po oponki na 10J i mam dylemat,czy rzucić się na 235/45 czy zostać przy 245/45
TomekTdi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Coraz mnie już jest zadbanych T4. Dbaj o nią kolego Sam posiadam trochę podobne auto : Caravelle AXG, 173 Km
KubekA4 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Choruję na te lampy ProjectZwo , wpadnij na T4-forum.pl • Strona główna forum ---------- Post dopisany 28-07-2013 at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2013 at 22:52 ---------- Wczoraj pojechałem po oponki na wiaderka.Ujezdziłem się jak nienormalny,bo akurat dziwnym zbiegiem okoliczności nigdzie nie mieli popularnego rozmiaru 235/45/17. W końcu znalazłem garaż z oponkami,więc wale do gościa ,że potrzebuję taki i taki rozmiar opon,on na to ,że MA!!!! <yahoo> Więc przynoszę mu "dziesiąteczkę" i mówię ,żeby naciągnął tą oponkę na to... Gościu zakasał rękawy ,dał felgę na maszynę , wysmarował ranty . Ja za ten czas poszedłem do auta po następne koła . Idę z powrotem i słyszę jakiś krzyk, holenderskie przekleństwa sypały się jak diabli, wchodzę do garaży ,a koleś cały się częsie.Pytam się ,co się stało,a on na to ,że oponę szlag jasny trafił. Eeeetam , machłem rękom ,ale zaraz coś mnie pikło,bo widzę ,że gościu nie może ściągnąć opony z felgi.Patrzę na felgę ,a ona jest założona na maszynę tak ,jak zakłada się wszystkie felgi ,a nie do góry nogami ,czyli tak jak powinna,bo przecież ma ogromny rant. Serce zaczęło mi walić jak oszalałe,bo wiedziałem ,że jest żle. W dwójkę ściągnęliśmy oponę z felgi i wtedy zobaczyłem jak rant jest skrzywiony. Myslałem ,że kolesia zmasakruję ....... Gostek cały blady,spocił się z sekundzie ,a jak mu jeszcze powiedziałem ,że koła 1200€ kosztują to se usiadł i złapał się za serce. Myślałem ,że mi wykorkuje. Zaczął mnie przepraszać ,że to da się naprawić itp. Pewnie ,że się da naprawić ,bo rant nie jest pęknięty,ale chodzi mi o czas jaki spędziłem na dojazd,moje nerwy itp mówię .... Gosciu zadzwonił do firmy ,która robi takie naprawy i koła będą u mnie za tydzień. W mordę , jak można prowadzić zakład wulkanizacyjny nie mając pojęcia o zakładaniu opon na tak szerokie koła?????? A miało być tak pięknie..... <alkohol> Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Co do opon to zostaję przy rozmiarze 225/45 z przodu ,a na tył zakładam 235/45.....
KubekA4 Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Jakież miłe dzisiaj zaskoczenie było,jak odebrałem telefon i słyszę ,że felga zrobiona!!!! Skończyłem pracę i szybciutko w drogę. Na miejscu okazało się ,że firma sie zbytnio naprawą nie popisała,ale tragedii nie ma. Na zimę mam zamiar poddać koła "prawdziwej odnowie biologicznej" ,tak że ,jakoś wytrzymam. A poza tym , to posłuchałem wujka chemika211 z t4-forum.pl i na 10J wylądowały "brydżstonsy" w rozmiarze 245/45. Dlatego też przód zmieniłem z 225/45 na 225/50. Jezdzi się spoko,duzo sztywniej niż na 19'. Niestety muszę zapomnieć o fajnej glebie,bo koła znacznie wystają na zewnątrz. Co najwyżej wyladują twardsze amory i sprężynki max -40,a nie jak chciałem gwint na tyle:facepalm: .Zrobił się również mały negatyw:naughty: Tak mieści się 17' 10J z ETą 37 i oponą 245/45 do T4ki: Uploaded with ImageShack.us A tutaj tak na smaczek: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ---------- Post dopisany 31-07-2013 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2013 at 20:40 ---------- Parę fotek na szybciutko,bo w pracy byłem:facepalm:, Po dzisiejszym dniu muszę stwierdzić ,że zawsze najlepsze są "pierwsze decyzje " piszę tu o oponkach. Mogły zostać 235/45:kwasny: no ale jest jak jest:wink: Zobaczymy jak to wyjdzie po wsadzeniu sportowego awiasu:naughty: Na razie jest tak : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się