Skocz do zawartości
IGNOROWANY

afn duzo pali


ryba85

Rekomendowane odpowiedzi

mój AFN troche duzo pali.czy moze to byc wina czujnika temperatury?dawniej na baku zrobiłem 1300 km.a teraz ciezko 1000 zrobic.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój AFN troche duzo pali.czy moze to byc wina czujnika temperatury?dawniej na baku zrobiłem 1300 km.a teraz ciezko 1000 zrobic.:facepalm:

Dlaczego myślisz, że to wina czujnika temp. ? Bo jeżeli chodzi Ci o to, że wskazówka nie pokazuje Ci więcej niż 70 stopni tzn, że masz termostat do wymiany a nie, że czujnik padł i w efekcie jeździsz na niedogrzanym silniku co może powodować większe spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym się martwisz ja na baku robię coś ponad 800km trasa mieszana gaz w podłogę, więc nie widzę problemu. Chyba że robisz tylko długie trasy to i u mnie 1100 km na baku wyjdzie przy prędkościach do 140 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wychodzi średnio 1000km na zbiorniku i uważam że jest ok . raz tylko wyszła mi ok 1300km na zbiorniku ale w trasie nad morze i jadąc max do 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie nawet w normie ,

Mam avant afn , wtryski 216-stki , kapcie 235/40/17 - na zbiorniku 1000 w cyklu mieszanym / trasy nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój AFN troche duzo pali.czy moze to byc wina czujnika temperatury?dawniej na baku zrobiłem 1300 km.a teraz ciezko 1000 zrobic.:facepalm:

Dlaczego myślisz, że to wina czujnika temp. ? Bo jeżeli chodzi Ci o to, że wskazówka nie pokazuje Ci więcej niż 70 stopni tzn, że masz termostat do wymiany a nie, że czujnik padł i w efekcie jeździsz na niedogrzanym silniku co może powodować większe spalanie.

nie nie.na liczniku pokazuje prawie 90*.tylko słyszalem ze te czujniki siadaja czesto.przez co spalanie wzrasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam AHU gumy-195 i po mieście 6-7 w zimę i pod 8 podchodziło a w trasie przy spokojnej bez klimy 5,4.

Wydaje mi się że dużo wciąga przy starcie na zimnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie to spalanie jest caly czas stale w miare waha sie miedzy 5,8-6,2 nie zaleznie czy deptam czy nie,raczej zawsze wykorzystuje moment silnika miedzy 1800 a 3000rpm nie krece wyzej raczej rzadko po za tym przeplywka troche obcina mi i traci pare potem podejrzewam ze ona wlasnie może być przyczyną tego spalania,nigdy tej magicznej 5 mi nie osiagnal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zbytnio nie mam jak sprawdzić dokładnie spalania (mały fundusz na wachę spowodowany remontem) ale wydaje mi się ze zaczeła wiecej palić tzn na 30L ON zrobiłem ostatnio około 400Km 100% miasto co daje około 8/100km ale fakt nie stosuje PSJ :) Jak sądzicie spalanie w miare ??czy za dużo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30L ON zrobiłem ostatnio około 400Km 100% miasto co daje około 8/100km ale fakt nie stosuje PSJ :) Jak sądzicie spalanie w miare ??czy za dużo ??

u mnie podobnie tyle że ja mam jeszcze dodatkowa ośkę do napędzenia i nawyki z 1.8 turbo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim AVG przeważnie spalanie wychodzi mi 5,3l/100km

W lutym jak sprawdzałem to po zatankowaniu do pełna dopiero po 1076km zapaliła się rezerwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jest gniecony staram się jeździć w zakresie 2000-2500 rpm żeby było ciekawiej to jak na trójce wcisnę deskę to tak przy 3000 rpm małą chmurę puszcza a przepływka i reszta niby w porządku (wrzucałem logi na forum), stojące zaciski itd. też odpadają. Zainteresuje się tą zmianą wtrysków, sprawdzę jakie rzeczywiście są u mnie założone bo nie jestem 1-szym właścicielem. Jakieś uwagi przy wymianie wtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie jest gniecony staram się jeździć w zakresie 2000-2500 rpm żeby było ciekawiej to jak na trójce wcisnę deskę to tak przy 3000 rpm małą chmurę puszcza a przepływka i reszta niby w porządku
Przepal kiedyś porządnie rure :P niech się auto troche odmuli :) Bo taką jazda żaluzje w turbo szybko staną :P od czasu do czasu przy 90*C pogonić na biegach nie zaszkodzi :P

Sorry za OT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w tamtym roku palił tak z 5.8 na 100 i ekonomicznie raczej nie jeździłem, w tym 7-8, na baku 750-800 km, to chyba nie jest normalne. To wszystko jazda mieszana. Co radzicie posprawdzać w związku z tym spalaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w AFF przed remontem pompy było 5l trasa i 6l w miescie latem. Zimą o litr wiecej, teraz po remoncie trasa 6l miasto 8l a w zimę 1,5l wiecej. Dałem już sobie na spokój bo po tym co było na wyrabiane to nie wiem czy wymiana pompy coś pomoże bo mechanik mówił że mogę mieć głowice lub tłoki gdzieś przytopione.. To co prawda tylko niepotwierdzone spekulacje ale nie potwierdzam tylko i wyłącznie dlatego że szkoda mi kasy bo mało jeżdzę i odrobienie remontu by zajeło mi z 2-3 lata. Jedno jest pewnie, nigdy już nie bede remontował pompy tylko kupuję drugą do której jeszcze łap nikt nie wkładał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat>czujnik> ewentualnie wtryski. Nie polecam jakichkolwiek zamienników:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...