Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chmura dymu z rury wydechowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim chciałbym prosić o podpowiedź co mam sprawdzić ponieważ wczoraj chciałem przegonić trochę samochód i jak miałem na blacie 200 km/h i coś koło 4500 tyś obr nagle samochód się zadławił i puścił olbrzymiego bąka z szarego dymu że nic za mną nie było widać. Samochód zatrzymałem i posprawdzałem wszystko olej jak był tak jest, płyn w chodnicy bez zmian, silnik nie kopci pracuje równo, błędów na vag brak. Co to mogło być i co mam jeszcze sprawdzić ???? Dodam że przejechałem po tym jakieś 400km i nic się z autem nie dzieje.

Opublikowano

Hydrosztosy sie podwiesily.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ----------

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

Dobra już wiem co to te hydrosztosy-popychacze hydrauliczne zaworów ale możesz mi powiedzieć czy z silnikiem nic się nie stało przez to że sie podwiesiły?? Zwalić pokrywę i tam zajżeć??

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ----------

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

Dobra już wiem co to te hydrosztosy-popychacze hydrauliczne zaworów ale możesz mi powiedzieć czy z silnikiem nic się nie stało przez to że sie podwiesiły?? Zwalić pokrywę i tam zajżeć??

jak pali po nocy normalnie to raczej nic sie nie stalo

i pamietaj afn nie lubia palowania na niedogrzanym silniku

Opublikowano

kazdy diesel nie lubi palowania na niedogrzanym silniku :P

Opublikowano
kazdy diesel nie lubi palowania na niedogrzanym silniku :P

Za każdym razem powtarzam to żonie :D

Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja nie piłowałem go na niedogrzanym silniku temp była 90 stopni po przejechaniu około 100 km robiłem trasę Szczytno-Grodzisk Mazowiecki i miałem szansę trochę rozruszać furę. Więc nie była tego powodem temperatura, czemu na rozgrzanym silniku tak się zrobiło??

---------- Post dopisany at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ----------

Po nocy pali od strzała zawsze tak palił nic się nie zmieniło tylko tak jakoś troszkę muli z dołu

Opublikowano

Kolego a jak hydrosztosy sie podwieszą to auto nie powinno samo zgasnąć ?? U mnie jak sie podwiesiły to auto za każdym razem zgasło i przez chwile nie mogłem go odpalić ,dopiero po chwili auto odpaliło . Tyle że u mnie działo sie to z reguły na pierwszym lub drugim biegu przy ostrzejszym starcie

Opublikowano
Kolego a jak hydrosztosy sie podwieszą to auto nie powinno samo zgasnąć ?? U mnie jak sie podwiesiły to auto za każdym razem zgasło i przez chwile nie mogłem go odpalić ,dopiero po chwili auto odpaliło . Tyle że u mnie działo sie to z reguły na pierwszym lub drugim biegu przy ostrzejszym starcie

widocznie u kolegi tylko na jednym garnku sie podwiesil:wink:

Opublikowano

co jest powodem podwieszania sie popychaczy? ich zużycie ma na to wplyw?

Opublikowano

Zuzycie, niewlasciwy albo stary olej...

Mialem podobny problem w 1Z. Przy ostrym starcie z 1 i 2 biegu potrafily sie szklanki podwiesic.

Po wymianie na komplet nowych problem zniknal.

Opublikowano

zazwyczaj to nie wina szklanek tylko zaworu w pompie olejowej.

Opublikowano
zazwyczaj to nie wina szklanek tylko zaworu w pompie olejowej.
a jak sie podwieszają to powinno sie ten zawór wymienić ?? czy można dalej jeździć ?? U mnie tak sie działo jak turbina przeładowywała , po zmianie na inne turbo problem na razie sie nie powtórzył , nie wiem co jedno miało wspólnego z drugim ale na razie jest ok
Opublikowano

Zawieszaly ci sie wtryskiwacze.Wtrysk sie nie zamykal i pompowalo ci powietrze do pompy wtryskowej.

Opublikowano
Zawieszaly ci sie wtryskiwacze.Wtrysk sie nie zamykal i pompowalo ci powietrze do pompy wtryskowej.
a od czego sie zawieszają i dlaczego tylko wtedy jak turbo przeładowywało ??
Opublikowano

no bo bylo wieksze doladowanie i dlatego.

Opublikowano

a to że wtryski sie zawieszają nie świadczy o ich kiepskiej kondycji ?

Opublikowano

swiadczy,lepiej sprawdz,bo widze masz program a jak wtrysk kuleje to mozesz szybko miec lzejsze tłoki z dodatkowo dziura

Opublikowano
swiadczy,lepiej sprawdz,bo widze masz program a jak wtrysk kuleje to mozesz szybko miec lzejsze tłoki z dodatkowo dziura
A na ile powinny być ustawione wtryski w AFN ?? Dodam że długo jeździłem z dawką paliwa w okolicy 1-1.2 bo jak koleś uszczelniał mi pompę paliwa to popierdzielił dawkę i dopiero sam to ustawiłem jak dorobiłem sie kabla i programu
Opublikowano

190/300.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...