Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek płynu przy czujniku temperatury płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was serdecznie!

Mam problem z uciekającym plynem przy czujniku temperatury.

Czujnik wymieniony, uszczelki też i dalej ucieka.

Tam jest taka obudowa aluminiowa tego czujnika ta w którą się go wpina.

Może ona jest walnięta ?

Ewidentnie płyn ucieka zza czujnika.

Może potrzeba jakiejś większej/grubszej uszczeliki?

Mechanik próbował na silikon ale nie trzyma :(

Jakieś pomysły?

Opublikowano

Rozumiem że zawleczka zabezpieczająca jest? przy wymianie często pęka.A może czujnik nie taki jest identyczny jak ten co był?

Opublikowano

Prze zawleczke rozumiesz te przy czujniku, ktora sie podwaza przy wyjmowaniu go? Bo plyn nasuwa jak by czujnik nie byl szczelny i zza niego leci. Dlatego go mechanik wymienil ale dalej leci :(

Opublikowano

Rozumiem że jak rozmawiamy o czujniku to chodzi o ten z tyłu g2/g62 i tam jest taka wyjmowana zawleczka nawet mam taką u siebie gdzieś bo przy wymianie czujnika każdy pisał że dobrze się w nią zaopatrzyć bo często pękają tak też zrobiłem. Widzę że kolega z Warszawy może na woli mieszkasz to przyjdę zobaczyć?

Opublikowano
Rozumiem że jak rozmawiamy o czujniku to chodzi o ten z tyłu g2/g62 i tam jest taka wyjmowana zawleczka nawet mam taką u siebie gdzieś bo przy wymianie czujnika każdy pisał że dobrze się w nią zaopatrzyć bo często pękają tak też zrobiłem. Widzę że kolega z Warszawy może na woli mieszkasz to przyjdę zobaczyć?

Kurna teraz stoi u mechaniora w Piastowie :/

Brak tej zawleczki moze byc powodem wycieku?

Podobna tak cieknie jak by uszelka byla za mala ale nawet silikon nie pomagal podobno a i tylko na cieplym sp***rza.

Opublikowano

Patrzyłem właśnie w etce jest tam zawleczka podkładka i czujnik więc żadnych cudów nie ma .Zawleczka jak jest nie uszkodzona i dobrze zamocowana,czujnik taki jak poprzedni i wszystko z nim ok to zostaje uszczelka jest nowa?Jeśli nie to nową uszczelkę i gotowe.A tak poza tym jak mechanik z takimi rzeczami ma problem hm.

Opublikowano
Patrzyłem właśnie w etce jest tam zawleczka podkładka i czujnik więc żadnych cudów nie ma .Zawleczka jak jest nie uszkodzona i dobrze zamocowana,czujnik taki jak poprzedni i wszystko z nim ok to zostaje uszczelka jest nowa?Jeśli nie to nową uszczelkę i gotowe.A tak poza tym jak mechanik z takimi rzeczami ma problem hm.

O zawleczke zapytam. Uszczelka podobno nowa. Czujnik identyczny. On mowi ze musi byc jakies pekniecie w tym metalowym kryccu w ktory sie wklada czujnik. Nie chce mi sie w to wierzyc. Powinien chyba polombinowac z tym oringiem...

Opublikowano

A czy ten króciec nie jest plastikowy?

4 razy wyjmowałem czujnik,sprawdzanie , wymiana i nigdy nie kapało.

2 razy na starych iringach.

Może króciec pęknięty

Tapatalk

Opublikowano
A czy ten króciec nie jest plastikowy?

4 razy wyjmowałem czujnik,sprawdzanie , wymiana i nigdy nie kapało.

2 razy na starych iringach.

Może króciec pęknięty

Tapatalk

Ten akurat nie... On jest wkrecany w blok silnika. No mnie kapalo kapalo az wreszcie oddalem do mechanika a ten rozlozyl rece i mowi ze moze jest jakies mikro pekniecie tego metalowego i przy temperaturze sie rozszerza i leci.

Opublikowano

Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie ma

Tapatalk

Opublikowano
Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie ma

Tapatalk

Mechanik nawet go wyjal :P ale oglada oglada i nic :P

Opublikowano
Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie ma

Tapatalk

Mechanik nawet go wyjal :P ale oglada oglada i nic :P

A to dobrze wiedzieć że da się wyciągnąć.

Trzeba by było jakiś drugi podstawić

Tapatalk

Opublikowano

No i co w końcu wiadomo coś?

Opublikowano

Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten czujnik G2/G62? gdzieś poniżej za silnikiem? ma ktos jakies foto?

Opublikowano

Chyba problem cieknącego płynu rozwiązany - wymieniłem króciec wodny i przestało ciec.

Niestety chyba uszkodził (albo zabrudził) się czujnik bo jak odpalam silnik to sam przygazowuje i przez pierwsze kilometry na jałowym na ok 1100 obrotów.

Musze jeszcze VAG'a zapiąć, ale podobno to to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...