jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Witam Was serdecznie! Mam problem z uciekającym plynem przy czujniku temperatury. Czujnik wymieniony, uszczelki też i dalej ucieka. Tam jest taka obudowa aluminiowa tego czujnika ta w którą się go wpina. Może ona jest walnięta ? Ewidentnie płyn ucieka zza czujnika. Może potrzeba jakiejś większej/grubszej uszczeliki? Mechanik próbował na silikon ale nie trzyma Jakieś pomysły?
uciniak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Rozumiem że zawleczka zabezpieczająca jest? przy wymianie często pęka.A może czujnik nie taki jest identyczny jak ten co był?
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Prze zawleczke rozumiesz te przy czujniku, ktora sie podwaza przy wyjmowaniu go? Bo plyn nasuwa jak by czujnik nie byl szczelny i zza niego leci. Dlatego go mechanik wymienil ale dalej leci
uciniak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Rozumiem że jak rozmawiamy o czujniku to chodzi o ten z tyłu g2/g62 i tam jest taka wyjmowana zawleczka nawet mam taką u siebie gdzieś bo przy wymianie czujnika każdy pisał że dobrze się w nią zaopatrzyć bo często pękają tak też zrobiłem. Widzę że kolega z Warszawy może na woli mieszkasz to przyjdę zobaczyć?
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Rozumiem że jak rozmawiamy o czujniku to chodzi o ten z tyłu g2/g62 i tam jest taka wyjmowana zawleczka nawet mam taką u siebie gdzieś bo przy wymianie czujnika każdy pisał że dobrze się w nią zaopatrzyć bo często pękają tak też zrobiłem. Widzę że kolega z Warszawy może na woli mieszkasz to przyjdę zobaczyć? Kurna teraz stoi u mechaniora w Piastowie :/ Brak tej zawleczki moze byc powodem wycieku? Podobna tak cieknie jak by uszelka byla za mala ale nawet silikon nie pomagal podobno a i tylko na cieplym sp***rza.
uciniak Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Patrzyłem właśnie w etce jest tam zawleczka podkładka i czujnik więc żadnych cudów nie ma .Zawleczka jak jest nie uszkodzona i dobrze zamocowana,czujnik taki jak poprzedni i wszystko z nim ok to zostaje uszczelka jest nowa?Jeśli nie to nową uszczelkę i gotowe.A tak poza tym jak mechanik z takimi rzeczami ma problem hm.
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Patrzyłem właśnie w etce jest tam zawleczka podkładka i czujnik więc żadnych cudów nie ma .Zawleczka jak jest nie uszkodzona i dobrze zamocowana,czujnik taki jak poprzedni i wszystko z nim ok to zostaje uszczelka jest nowa?Jeśli nie to nową uszczelkę i gotowe.A tak poza tym jak mechanik z takimi rzeczami ma problem hm. O zawleczke zapytam. Uszczelka podobno nowa. Czujnik identyczny. On mowi ze musi byc jakies pekniecie w tym metalowym kryccu w ktory sie wklada czujnik. Nie chce mi sie w to wierzyc. Powinien chyba polombinowac z tym oringiem...
edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 A czy ten króciec nie jest plastikowy? 4 razy wyjmowałem czujnik,sprawdzanie , wymiana i nigdy nie kapało. 2 razy na starych iringach. Może króciec pęknięty Tapatalk
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 A czy ten króciec nie jest plastikowy?4 razy wyjmowałem czujnik,sprawdzanie , wymiana i nigdy nie kapało. 2 razy na starych iringach. Może króciec pęknięty Tapatalk Ten akurat nie... On jest wkrecany w blok silnika. No mnie kapalo kapalo az wreszcie oddalem do mechanika a ten rozlozyl rece i mowi ze moze jest jakies mikro pekniecie tego metalowego i przy temperaturze sie rozszerza i leci.
edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie ma Tapatalk
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie maTapatalk Mechanik nawet go wyjal ale oglada oglada i nic
edekxp Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Ciekawe czy da się go wymienić bez wyciągania silnika,bo miejsca to tam nie maTapatalk Mechanik nawet go wyjal ale oglada oglada i nic A to dobrze wiedzieć że da się wyciągnąć. Trzeba by było jakiś drugi podstawić Tapatalk
jawosz Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 W tym problem ze musialbym kupic ale chyba jest dosyc drogi w aso :/ i szkoda ponad 300 wydawac jak to nie to
jawosz Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 No i co w końcu wiadomo coś? Czekam na ten krociec wodny. Zamowilem z allegro. Jutro powinien dotrzec.
RSOrez Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten czujnik G2/G62? gdzieś poniżej za silnikiem? ma ktos jakies foto?
wilku213 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Patrząc od przodu to za głowicą, jak masz rure dolotową powietrza, to pod nią. 4 pinowy czujnik, wtyczka z zawleczką.
jawosz Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Chyba problem cieknącego płynu rozwiązany - wymieniłem króciec wodny i przestało ciec. Niestety chyba uszkodził (albo zabrudził) się czujnik bo jak odpalam silnik to sam przygazowuje i przez pierwsze kilometry na jałowym na ok 1100 obrotów. Musze jeszcze VAG'a zapiąć, ale podobno to to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się