smite Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam. Jestem nowy i przepraszam za wszelkie niedociagniecia Problem mam nastepujacy: Przy rozgrzanym silniku obojetnie na ktorym biegu auto przerywa 2.2-2.4 oraz 3.2-3.4 zawsze pomiedzy tymi wartosciami obrotow. Po przekoczeniu tych wartosci przyspiesza plynnie. 2 problem to bujanie silnika na jalowych obrotach. Czasem mocniej czasem slabiej ale buja silnikiem. Wszelkie filtry i olej sa zmienione na nowe. Fachowcy w skodzie powiedzieli mi ze trzeba obejrzec wtryski czy sie gniazda nie wybily czy cos w tym rodzaju. Nie chce rzeby rozebrali mi pol silnika i nic z tego nie wyniklo. Moze ktos poleci jakis zaklad (lubelskie, mazowieckie)ktory zaja by sie moim problemem. ASO Danelczyk w lublinie nie wchodzi w gre mam zle doswiadczenia z tym serwisem. pozdrawiam Paweł
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 widać regularność tej usterki... niestety...
Musashi Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 miales update softu? [br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 21:50 _________________________________________________bujanie, to albo konektory albo uszczelnienia PD.
smite Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Opublikowano 17 Lipca 2008 miales update softu? [br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 21:50 _________________________________________________bujanie, to albo konektory albo uszczelnienia PD. Kupilem go w marcu nie wiem czy byl upgrade softu. Sprawdzic mozna tylko w ASO?
smite Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 Mechanik wywnioskowal ze trzeba wymienic pompowtryski komplet chce odemnie 1.5tys za sztuke orginalna nieuzywana. Moze ma ktos dostep do tanszego zrodla czesci? Podrawiam
jacekm Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 3-letnie PD do wymiany ? Trochę dziwne. Jaki przebieg ? Zobacz to co radzi Musashi , może być też lipne paliwo
jacekm Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 bardzo dziwne Mi się wydaje, że mechanik chce troszkę "dorobić" Przy wymianie PD uszczelni i powie, że miał rację
kris78 Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 trzeba by sprawdzić korekcję błędów PD, zalej do dobre paliwo Vpower lub Verwa i zobacz czy jest zmiana, są też na stacjach płyny do płukania PD, te rzeczy możesz zrobić bez dużego wkładu finansowego trzeba by sprawdzić jeszcze połączenie elektryczne PD, sorki jeżeli się powtarzam(ten wątek już się gdzieś pojawiał )
smite Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 130 tys. Przebiegu ma ostatnio jak jezdzilem po rozgrzaniu powyzej 2 tys nie dalo sie wcale jechac. Leje tylko werwe albo ultimate. Co radzicie? jak sprawdzic czy trzeba wymieniac je czy nie. Mechanik mowil ze zakladal przyrzady rozbieral silnik i jest pewnien ze trzeba je wymienic.. troche duzy to koszt dla mnie 6 tys za same pompowtryski Pozdrawiam Pawel
Musashi Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 szukaj pd na allegro trafiaja sie nowe i tanie ale tak jak pisalem, warto obadac wiazke i uszczelnienia PD.... tyle ze taka ew. moze jest wbrew interesowi mechanika
GRazny Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 jak miałbym wydać 6tyś to zastanowiłbym się nad czymś takim... http://allegro.pl/item425359403_vw_2_0_tdi_pd_seat_audi_silnik_nowy_z_fabryki.html wziąłbym wtryski a resztę rozparcelował i wyszło by całkiem tanio... chyba... ale nowe wtryski też zdarzają się w dobrych cenach...
smite Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Widzialem juz wczesniej ta aukcje z nowym silnikiem ale nie jestem przekonany. Mechanik powiedzial ze na pewno wtryski sa zle mierzyl manometrem wszystko pompe paliwa wlacznie i ze ewidentnie sa zle wtryski mowil o 2. Przy takim prebiegu zmienic chce wszystkie bo moze sie okazac ze pozostale tez w niedlugim czacie padna. Uzywane wtryski nie wchodza w gre a tylko takie sa w tym momecie na aukcjach. Pozdrawiam
siniakTDI Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 U mnie też zaobserwowałem odkąd zakupiłem auto mniej więcej te same objawy czyli *masaż w fotelu, oczywiście nie zawsze *przerywanie obrotów na biegu jałowym (chociaż wskazówka obrotomierza stoi nieruchomo) *bujanie budą Z tą sytuacja radziłem sobie narazie w ten sposób że włanczałem klime i bujania w fotelu i bujania buda ustawały teraz kiedy zaczynaja się wibracje włanczam ogrzewanie tylnej szyby (na klime już za zimno). Ale zaczyna mnie takie rozwiazywanie powoli denerwować trzeba sie tym zajać. Czy waszym zdaniem u mnie będa pompowtryski czy może popatrzec co tam sie dzieje przy listwie od pompowtrysków? a to są moje korekcje bloku 013 Przebieg 108kkm i jest 100% prawdziwy sprawdzany vagiem, dodatkowo w ASO po numerze win wszystko sie zgadzało z książka serwisową. Czy możliwe żeby pompki padały przy takim przebiegu, autem jeżdzono po niemczech chyba tam zadnego gnoju nie wlewali a ja tankuje na BP.
turdzi Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 uszczelnienia PD.... a ja mam takie pytanko nie wnoszacze nic do tematu co to jest to PD ?
NYNA Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 a ja mam takie pytanko nie wnoszacze nic do tematu co to jest to PD ? PD [pompe-duse] pompowtryskiwacze
Musashi Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 wyraznie 1wszy cylinder kuleje, pomiar sprezania cylindrow. jezeli bedzie ok. sprawdzenie listwy ( wiazki) sterujacej PD, nastepnie uszczelniaczy, ( podmianka PD 1 z 4ka) jezeli sie zmieni PD do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się