Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Pompa wtryskowa - zrobiłem logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mechanik wymontował mi pompę wtryskową była ona tylko sprawdzana i z powrotem zamontowana nic nie było w niej regulowane po zamontowaniu auto trochę inaczej zaczęło pracować tak twardo mechanik przekręcił trochę pompą silnik pracuje już nie tak twardo odpala na zimnym jak i na ciepłym ale teraz chciałem ustawić tą pompę u innego mechanika.Jak się reguluje tą pompę jest to A4 95r 90 KM 1Z czy przez wprowadzenie ustawień komputerem czy przekręceniem pompy w prawo lub lewo (Jeden mechanik mówił mi że programem a inny mówił że w silniku 1Z ustawia się poprzez przekręcanie pompą.. :mysli:

Opublikowano

pompa - ustawiasz kat wyprzedzenia wtrysku.

Opublikowano

Witam.Mechanik wymontował mi pompe wtryskową była ona tylko sprawdzana i spowrotem zamontowana nic niebyło w niej regulowane po zamontowaniu auto troche inaczej zaczęło pracować tak twardo mechanik przekręcił troche pompą silnik pracuje już nietak twardo odpala na zimnym jak i na ciepłym ale teraz chciałem ustawić tą pompe u innego mechanika.Jak się reguluje tą pompe jest to A4 95r 90 KM 1Z czy przez wprowadzenie ustawień komputerem czy przekręceniem pompy w prawo lub lewo (Jeden mechanik mówił mi że programem a inny mówił że w silniku 1Z ustawia się poprzez prekręcanie pompą.. :mysli:

powinno pomoc ...

http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html

Opublikowano

zacytuje spankiego cytujacego basketa

zacytuje wypowiedz basketa na AKP :

Aby wyregulowac kąt należy: zdjąć obudowę rozrządu, poluzowac 2 sruby mocujaca pompę od przodu silnika (luzujemy przez otwory w dużym kole zębatym), luzujemy śrubę w podstawie pompy (od wewnetrznej strony mocowaia pompy - bez zdjec ciezko wytlumaczyc), oraz z tyłu pompy na dole - kontrującą.

Kontrujemy mocno śrubę nr 3, podlaczamy VAG`a/laptopa z VAG , odpalamy silnik, wchodzimy w 01-wtrysk, włączamy blok 000, właczamy opcję "basic settings" patrzymy na pozycję 02 i obserwujemy wskazania. Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok, jeśli nie - bierzemy do ręki "breszkę" , luzujemy delikatnie śrubę nr 3, i breszką oparta o blok i pompę delikatnie przesuwamy pompą w stronę lewego błotnika - wartość zacznie rosnąć. Jeśli jest zbyt duża - stukamy w pompę trzonkiem młotka tak aby wróciła w kierunku bloku. Operacja jest żmudna, ale trzeba wykonywac naprawde minimalne ruchy. W chwili gdy ustawimy odpowiednia wartosc, dokrecamy mocno srube nr 3, wylaczami silnik, dokrecamy mocno pozostałe, odpalamy ponownie silnik, sprawdzamy wartość w 01/000 poz 02.

powodzenia.

i zdublowalem :D

Opublikowano

DZięki

Opublikowano

Co to za mechanik ktory ustawia pompe w TDI na słuch?

Opublikowano

z vagiem w glowie :decayed:

Opublikowano

Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry. :mysli:

Opublikowano

Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry. :mysli:

wolnych .... :naughty: 861 rpm ...

Opublikowano

Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry. :mysli:

wolnych .... :naughty: 861 rpm ...

00BS

pozdrawiam

PS.spanki czy ten motor to tak jak 1z?

Opublikowano

Zrobiłem logi i Vagiem i BASIC SETTING-GRUPA 000 POZYCJA NR 2 I kat wtrysku jest 061 czyli mam go zmniejszyć żeby się mieścił pomiędzy 049-054 czyli pompą musze kręcić w prawą strone tylko niewiem ile przekręcić bo niemam VAga :wallbash:

Opublikowano

PS.spanki czy ten motor to tak jak 1z?

nie .... bardziej jak AFN/AVG ... :wink4:

Zrobiłem logi i Vagiem i BASIC SETTING-GRUPA 000 POZYCJA NR 2 I kat wtrysku jest 061 czyli mam go zmniejszyć żeby się mieścił pomiędzy 049-054 czyli pompą musze kręcić w prawą strone tylko niewiem ile przekręcić bo niemam VAga :wallbash:

jak nie masz to sie nie zabieraj do roboty .... [na oko tego nie ustawisz .. choc sa magicy co robia to na słuch ... :naughty: ]

Opublikowano

Udało mi sę ustawić kąt wtrysku tylko parametry niestoją w miejscu tylko skacze minimalnie 049 -053 a nawet do 054 czy te skoki parametrów to normalna rzecz ?wszystkie koła na rozrządzie są nowe na wale pomrie i górnym wałku kupione w serwisie Oryginalne

Mam jeszcze jeden problem jak ruszam z miejsca to czuć jak by coś trzymalo autko był taki (przymulony) ale zaraz idzie dobrze co to jest ??? :wallbash:

Opublikowano

Udało mi sę ustawić kąt wtrysku tylko parametry niestoją w miejscu tylko skacze minimalnie 049 -053 a nawet do 054 czy te skoki parametrów to normalna rzecz ?wszystkie koła na rozrządzie są nowe na wale pomrie i górnym wałku kupione w serwisie Oryginalne

Mam jeszcze jeden problem jak ruszam z miejsca to czuć jak by coś trzymalo autko był taki (przymulony) ale zaraz idzie dobrze co to jest ??? :wallbash:

A kolega patrzył w parametry BS?

Jak masz dostęp do vaga to........ :vaglogi:

Inaczej to wróżba z fusów... :wink4:

javascript:void(0);

:hi:

Opublikowano

Jak moge sprawdzić parametry BS w VAGU (jak wejść w te parametry) i jakie muszą być ustawienia tych parametrów ????

Opublikowano

Jak moge sprawdzić parametry BS w VAGU (jak wejść w te parametry) i jakie muszą być ustawienia tych parametrów ????

kolega by sie trochę wysilił i poszukał :szukaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/opis_dzialania_i_funkcje_programu_vagcom-t4787.0.html;;amp=;sid,52f724adcefd06ab8739d0f687042c2e

http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html

Opublikowano

DZięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...