Mariusz Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam.Mechanik wymontował mi pompę wtryskową była ona tylko sprawdzana i z powrotem zamontowana nic nie było w niej regulowane po zamontowaniu auto trochę inaczej zaczęło pracować tak twardo mechanik przekręcił trochę pompą silnik pracuje już nie tak twardo odpala na zimnym jak i na ciepłym ale teraz chciałem ustawić tą pompę u innego mechanika.Jak się reguluje tą pompę jest to A4 95r 90 KM 1Z czy przez wprowadzenie ustawień komputerem czy przekręceniem pompy w prawo lub lewo (Jeden mechanik mówił mi że programem a inny mówił że w silniku 1Z ustawia się poprzez przekręcanie pompą..
Musashi Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 pompa - ustawiasz kat wyprzedzenia wtrysku.
spanky Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam.Mechanik wymontował mi pompe wtryskową była ona tylko sprawdzana i spowrotem zamontowana nic niebyło w niej regulowane po zamontowaniu auto troche inaczej zaczęło pracować tak twardo mechanik przekręcił troche pompą silnik pracuje już nietak twardo odpala na zimnym jak i na ciepłym ale teraz chciałem ustawić tą pompe u innego mechanika.Jak się reguluje tą pompe jest to A4 95r 90 KM 1Z czy przez wprowadzenie ustawień komputerem czy przekręceniem pompy w prawo lub lewo (Jeden mechanik mówił mi że programem a inny mówił że w silniku 1Z ustawia się poprzez prekręcanie pompą.. powinno pomoc ... http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
Musashi Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 zacytuje spankiego cytujacego basketa zacytuje wypowiedz basketa na AKP : Aby wyregulowac kąt należy: zdjąć obudowę rozrządu, poluzowac 2 sruby mocujaca pompę od przodu silnika (luzujemy przez otwory w dużym kole zębatym), luzujemy śrubę w podstawie pompy (od wewnetrznej strony mocowaia pompy - bez zdjec ciezko wytlumaczyc), oraz z tyłu pompy na dole - kontrującą. Kontrujemy mocno śrubę nr 3, podlaczamy VAG`a/laptopa z VAG , odpalamy silnik, wchodzimy w 01-wtrysk, włączamy blok 000, właczamy opcję "basic settings" patrzymy na pozycję 02 i obserwujemy wskazania. Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok, jeśli nie - bierzemy do ręki "breszkę" , luzujemy delikatnie śrubę nr 3, i breszką oparta o blok i pompę delikatnie przesuwamy pompą w stronę lewego błotnika - wartość zacznie rosnąć. Jeśli jest zbyt duża - stukamy w pompę trzonkiem młotka tak aby wróciła w kierunku bloku. Operacja jest żmudna, ale trzeba wykonywac naprawde minimalne ruchy. W chwili gdy ustawimy odpowiednia wartosc, dokrecamy mocno srube nr 3, wylaczami silnik, dokrecamy mocno pozostałe, odpalamy ponownie silnik, sprawdzamy wartość w 01/000 poz 02. powodzenia. i zdublowalem
marewel Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Co to za mechanik ktory ustawia pompe w TDI na słuch?
Mariusz Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry.
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry. wolnych .... 861 rpm ...
PAWEL69 Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok tylkoi przy jakich obrotach silnika mają być takie parametry. wolnych .... 861 rpm ... 00BS pozdrawiam PS.spanki czy ten motor to tak jak 1z?
Mariusz Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Zrobiłem logi i Vagiem i BASIC SETTING-GRUPA 000 POZYCJA NR 2 I kat wtrysku jest 061 czyli mam go zmniejszyć żeby się mieścił pomiędzy 049-054 czyli pompą musze kręcić w prawą strone tylko niewiem ile przekręcić bo niemam VAga
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 PS.spanki czy ten motor to tak jak 1z? nie .... bardziej jak AFN/AVG ... Zrobiłem logi i Vagiem i BASIC SETTING-GRUPA 000 POZYCJA NR 2 I kat wtrysku jest 061 czyli mam go zmniejszyć żeby się mieścił pomiędzy 049-054 czyli pompą musze kręcić w prawą strone tylko niewiem ile przekręcić bo niemam VAga jak nie masz to sie nie zabieraj do roboty .... [na oko tego nie ustawisz .. choc sa magicy co robia to na słuch ... ]
Mariusz Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udało mi sę ustawić kąt wtrysku tylko parametry niestoją w miejscu tylko skacze minimalnie 049 -053 a nawet do 054 czy te skoki parametrów to normalna rzecz ?wszystkie koła na rozrządzie są nowe na wale pomrie i górnym wałku kupione w serwisie Oryginalne Mam jeszcze jeden problem jak ruszam z miejsca to czuć jak by coś trzymalo autko był taki (przymulony) ale zaraz idzie dobrze co to jest ???
PAWEL69 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udało mi sę ustawić kąt wtrysku tylko parametry niestoją w miejscu tylko skacze minimalnie 049 -053 a nawet do 054 czy te skoki parametrów to normalna rzecz ?wszystkie koła na rozrządzie są nowe na wale pomrie i górnym wałku kupione w serwisie Oryginalne Mam jeszcze jeden problem jak ruszam z miejsca to czuć jak by coś trzymalo autko był taki (przymulony) ale zaraz idzie dobrze co to jest ??? A kolega patrzył w parametry BS? Jak masz dostęp do vaga to........ Inaczej to wróżba z fusów... javascript:void(0);
Mariusz Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jak moge sprawdzić parametry BS w VAGU (jak wejść w te parametry) i jakie muszą być ustawienia tych parametrów ????
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jak moge sprawdzić parametry BS w VAGU (jak wejść w te parametry) i jakie muszą być ustawienia tych parametrów ???? kolega by sie trochę wysilił i poszukał http://www.a4-klub.pl/smf/opis_dzialania_i_funkcje_programu_vagcom-t4787.0.html;;amp=;sid,52f724adcefd06ab8739d0f687042c2e http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się