klucha11 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Witam. Pacjent 2.0 tdi BLB. Z rana po odpaleniu puszcza niewielki dymek siwo niebieski taki baczek jeśli postoi dłużej np. kilka dni baczek jest większy. co to może być? turbo no ma luz i troszku puszcza olej na moje oko (ostatnio czyściłem to zbadałem dokładniej) regenerował nie będę bo myślę nad turbwka z BRD albo ad CAHA (pożyjemy zobaczymy na co padnie wybór). A teraz takie mam pytanie co do wymiany uszczelnień zaworów trzeba do tego zwalać głowice czy nie? lub jakie jeszcze mogą być przyczyny tego baczka porannego. dodam ze reszta osprzętu w idealnym stanie jak na 2.0tdi ---------- Post dopisany 27-05-2013 at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2013 at 12:54 ---------- ??? ---------- Post dopisany 28-05-2013 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2013 at 20:04 ---------- ? Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
mariuszsal Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Cały czas tak kopci - czy teraz w wilgotne i chłodne poranki ?
klucha11 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Cały czas tak kopci - czy teraz w wilgotne i chłodne poranki ? tak caly czas czy to zimno czy to cieplo ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- hahaha a to dobre. co maja logi do mojego pytania o uszczelnienia zaworów. Ponowie pytanie. Czy do wymiany uszczelnień zaworow potrzeba zwalac glowice w silniku 2.0 tdi o oznaczeniu BLB???
Wihajster Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Cały czas tak kopci - czy teraz w wilgotne i chłodne poranki ? tak caly czas czy to zimno czy to cieplo ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- hahaha a to dobre. co maja logi do mojego pytania o uszczelnienia zaworów. Ponowie pytanie. Czy do wymiany uszczelnień zaworow potrzeba zwalac glowice w silniku 2.0 tdi o oznaczeniu BLB??? nie trzeba zwalac głowicy ale wałki czyli rozrzad również.
klucha11 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 rozumiem ze głowicy zwalać nie trzeba a walki trzeba zdemontować. ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- dzięki za info
martinus Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Cały czas tak kopci - czy teraz w wilgotne i chłodne poranki ? Mariusz, a jeżeli taka zależność z Twojej sugestii ma miejsce to co to oznacza ? (będzie info dla innych na przyszłość). Pozdro
klucha11 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Tak bedzie info. Najpierw po zmianie turba dam info a pozniej po zmianie uszczelnien na zaworach. Nic sie nie martw martinus nie zapomne o forum bo nieraz mi pomoglo a podobnego tematu jak ten to nie widzialem u nas Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
mariuszsal Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Cały czas tak kopci - czy teraz w wilgotne i chłodne poranki ? Mariusz, a jeżeli taka zależność z Twojej sugestii ma miejsce to co to oznacza ? (będzie info dla innych na przyszłość). Pozdro Fizyka lub/i świece żarowe. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
klucha11 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Swieczki sprawne przed zima wyminiane. Obstawiam uszczelnienia zaworow. Chba ze uszczelnienia na pompkach. Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
H4mm3R Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Dolewasz oleju od wymiany do wymiany? Ile? Jaki masz przebieg?
klucha11 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Opublikowano 10 Lipca 2013 Oleju nie dolewam. Przebieg niby 150tysi. Ale tez wszystko wyglada jak by tyle bylo. Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4
H4mm3R Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Dziwne, skoro oleju nie dolewasz, bo nie bierze to czemu takiego dymka puszcza...
KrzysiekSPI Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 A co w przypadku jak ktos dolewa nie wielka ilosc oleju raz na jakis dluzszy okres typu 2 miesiace? Ja mam taka sytuacje ze jak auto dluzej postoi to pierwszy zaplon nie jest od strzala tylko zakreci z 2razy i przez 1-2s chodzi nie rowno i przy okazji pusci maly dymek. Ale jak zgasze odrazu auto i odpale je drugi raz to juz normalnie pali. Nawet jak silnik jest zimny i jest -20. Pierwszy zaplon po dluzszym staniu typu 24h sie tak dzieje. Swiece zarowe zostaly zmienione wraz z filtrami i olejami i dalej tak samo sie dzieje. Nie jest to az tak uciazliwe zeby jechac z tym do mechanika tylko ciekawi mnie co to moze byc. Auto ma 235tys przebiegu i poprzedni wlasciciel zrobil chipa na ~170km z 140. 2.0tdi blb.
klucha11 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie twierdze ze oleju wcale nie bierze. Po orostu od wymiany do wymiany stan z maxa zchodzi na minimum Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4
H4mm3R Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie twierdze ze oleju wcale nie bierze. Po orostu od wymiany do wymiany stan z maxa zchodzi na minimumWysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4 Tak jak inni radzą, zacznij od uszczelniaczy zaworów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się