grzes1704 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 trzeba dobrze turbo wyczysic ... . Ale jak juz sie raz zapiecze to zabawa z czyszczeniem co jakiś czas. Ja wyczyściłem i po 6 miesiącach znowy do roboty bo zaczynało stawać . A wtryski nowe i turbo dobre. A i dodam ze auto tylko po trasie lata i to bez oszczędzania.
Aron21 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 To ja nie wiem co jest u mnie przyczyną Moje trubo też przeładowuje jak u kolegi Tylko że u mnie brak błędów na Vagu ani żadnych notlafu-ów ( choć miałem problem 3 miesiące temu w zime od spokojnej jazdy i zapchanego kata ale turba nie wyciągałem ani nie czyściłem tylko pare razy butowałem na dolnych biegach i przeszło) Mam wtryski 0.216 bez korekcji mapy oraz wywalonego kata . Moc jest 0-100km nie całe 11s czyli jak seria . Sztanga turbiny chodzi płynnie . I nie wiem dlaczego przeładowuje ;D
ciahciah Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 przeładowuje bo to nie jest nowe auto, wszystko działa gorzej niż kiedyś itp. możesz wydłużyć sztangę trochę pomoże na przeładowania ale turbo może gorzej z dołu się budzić
Aron21 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 No właśnie już przestałem szukać dziury w całym bo to bez sensu i tak jak mówisz samochód swoje lata ma i coś go zawsze tam boli . A raczej nie będę nic robić ze sztangą bo na chwile obecną turbo wstaje od 1750obr/min i ciągnie jak durne do 3500obr/min . Niżej logi jak miałem kata i wywalało błąd notlauf : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A tutaj już po zabiegu usunięcia kata i tak jest do dnia dzisiejszego : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzegorzmen Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 No właśnie już przestałem szukać dziury w całym bo to bez sensu i tak jak mówisz samochód swoje lata ma i coś go zawsze tam boli . A raczej nie będę nic robić ze sztangą bo na chwile obecną turbo wstaje od 1750obr/min i ciągnie jak durne do 3500obr/min .Niżej logi jak miałem kata i wywalało błąd notlauf : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A tutaj już po zabiegu usunięcia kata i tak jest do dnia dzisiejszego : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM No to kolego aż dziwne że nie łapie ci Notlaufów , bo przeładowania są bardzo duże . jeśli turbo chodzi bez zacięć to sprawdź wężyki od podciśnienia , i zawór N75. Przecież tak nie można jeździc , bo załatwisz Turbawke na początek:shock3: ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:31 ---------- na komputerze sie nie sprawdzi wtryskiwaczy.Mozna miec korekcje 1.5-2mg i wtrysk idealny albo korekcje 0.10-0.20 ale leje jak z wiadra. Dlatego ważne jest skontrolowanie zużycia paliwa , jak wzrosło od normy to jest podejżenie że wtryskiwacze leją , zwłaszcza jak auto dostało POWERA nie wiadomo skąd ... Po zatym nie każdy pompiarz sprawdzi i poprawnie wyreguluje wam ciśnienia w naszych dwusprężynowych wtryskiwaczach . Trzeba najlepiej wysłać wtryski do Bogdana do Nadażyna tylko większość stwierdzi że za taką kasę to ma nowe wtryski z Allegro.
Aron21 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Wężyki podciśnienia nowe a N75 bym musiał od kogoś zamienić a narazię nie mam kiedy .Musiałbym pogadać z bidzio1 czy by był na to chętny w co wątpie A co do turba to najlepsze że oleju nie puszcza i żadnych ruchów wzdłużnych a poprzeczne ledwo co wyczuwalne .
grzegorzmen Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Wężyki podciśnienia nowe a N75 bym musiał od kogoś zamienić a narazię nie mam kiedy .Musiałbym pogadać z bidzio1 czy by był na to chętny w co wątpie A co do turba to najlepsze że oleju nie puszcza i żadnych ruchów wzdłużnych a poprzeczne ledwo co wyczuwalne . To zamień z zaworem od EGR-u N 81 jak dobrze pamiętam i zrób loga , ale jak pisałeś jak sztanga ciężko chodzi to tylko rozruszać ręcznie i dopiero zlogować
Aron21 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Znaczy mi chodzi o wirnik w środku Turbo że nie ma żadnych ruchów A co do sztangi to chodzi lekko , jak w nowym turbo .
ciahciah Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja bym w pierwszej kolejności podmienił gruszkę na próbę i zrobił loga 011d
Aron21 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 ja bym w pierwszej kolejności podmienił gruszkę na próbę i zrobił loga 011d Dzisiaj będę przekładać N75 i N81 od Sharana 1.9AFN . A co do gruszki to mam jakąś dziwną założoną gdyż u kolegi bidzio1 jak patrzyłem to ma malutką gruszkę a moja to masakra jakaś taka duża .
Aron21 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Po podmianie N75 okazuje się że nie ma jakichkolwiek zmian : Logi Dynamiczne po zmiane N75 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM To może jak mam dużo wiekszą gruszkę to tak będzie bić A tak w nawiasie , to czy po zmianie końcówek wtrysków nie zmieniła się też mapa do Turbo czy coś takiego ?? I dopiero się wystroi przy chipie??
hornet Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Na jakie końcówki zmieniałeś ? Na takie same jak miałeś ? Jak to masz większą gruszkę??? modzone coś było ? Jeżeli końcówki zmieniałeś na większe to trzeba zmienić soft. Może dymi po zmianie końcówek ?
Aron21 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 końcówki były zmieniane na 0.216 boscha , dymić nie dymi cały czas tylko przy dobrym butowaniu puści małego dymka ale naprawde to jest mało co . Ciężko wyczuć czy coś było modzone bo auto kupiłem z lejącymi wtryskami i troszkę się opornie toczył . A co do gruszki to wygląda tak : ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Jest 2 razy wiekszę niż u kolegi bidzio1 u którego patrzyłem i ma taki sam silnik .
Aron21 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 za same końcówki do przekładki dałem 600zł .
krzysiek1606 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 za same końcówki do przekładki dałem 600zł . to raczej z boschem nie maja wiele wspolnego:naughty:
Aron21 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo
krzysiek1606 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed:
Chadury89 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tez mialem problem z turbo VNT co pol roku. Ale od kiedy zmienilem olej na Motul X-cess 5w40 (podobno ma duzo czynnika myjacego, a wczesniej byl Castrol 10w40) i zmieniam biegi w miescie dynamicznie przy 2500 obrotow problem znikl i co pare dni biore strzykawke z wezykiem i pompuje juz z rok nie mam problemu i auto sie elegancko zbiera.
ciahciah Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 no tak ale raczej wtryski nie mają nic wspólnego z ciśnieniem w turbo gruche masz dobra a po logach widac ze turbo sie przycina i zacznij od czyszczenia sprezarki pozniej jedz na program bo w nie dlugim czasie objawy powroca:decayed: zrób jak kolega mówi, wyczyść sprężarkę a jak dalej doładowanie będzie się bujać do 1800mbar wtedy może kolega krzysiek pójdzie po rozum że może jednak gruszka jest zła jak się nie potrafi auta ogarnąć jak należy to pewnie że objawy powrócą, a czemu inni w ogóle z tym nie mają problemów? bo nie trafili na osoby które by umiały rozwiązać problem raz na zawsze wtryski i ciśnienie turbo ma wiele ze sobą wspólnego bo co napędza turbinowe jak nie spaliny jak bym miał co parę dni coś robić przy aucie to bym go już dawno sprzedał...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się