Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LEDy w Audi A4 b7 problem! Pomóżcie PROSZĘ!!!


tommytherook

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry:)

Kupiłem Audi A4 b7 z założonymi światłami LED do jazdy dziennej. Niestety były podłączone w ten sposób, że nie zaświecały się od razu po uruchomieniu silnika tylko po przekręceniu pokrętła od świateł wraz ze światłami pozycyjnymi, mijania itd. Na przeglądzie Pan powiedział mi, że jest to niezgodne z prawem więc postanowiłem sam podłączyć je jak należy. I tak z przekaźnika wychodzą 3 przewody: żółty, czarny i czerwony. Żółty podłączyłem do świateł pozycyjnych, czarny do śrubki przed akumulatorem (masa), ale mam problem z czerwonym. Problem polega na tym, że nie mogę się dostać z komory silnika do kabiny samochodu. Poczytałem na internecie, że wcale nie muszę przebijać się do środka, bo można "podpiąć" się np. pod alternator. Pytanie brzmi, czy to aby bezpieczne i czy nic nie ulegnie uszkodzeniu. Nie chciałbym przez "głupie" światełka czegoś popsuć. Z drugiej zaś strony skoro już te LEDy mam założone to niech do diabła działają, prawda? Pomóżcie i poradźcie co mam zrobić. Dla jasności dodam, że jestem laikiem, ale takim, który chce się nauczyć więc potraktujcie mnie ulgowo i nie krzyczcie jeśli coś nie tak napiszę:)

Z góry dziękuję za wszelka pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podłączałem młodemu światła do jazdy dziennej miał schemat że wpina się w ori wyłącznik świateł. Po przekręceniu i odpaleniu auta pala się dzienne po zapaleniu świateł pozycyjnych i mijania gasną dzienne. Ps dlaczego żółty podłączasz pod pozycje ? Dzienne maja się palić same bez pozycyjnych i zgasnąć po zapaleniu mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem, że podobno po to jest ten żółty przewód, żeby po przekręceniu pokrętła światłą do jazdy dziennej się wyłączały, a włączały światła pozycyjne oraz mijania. Co mi zatem proponujesz tylko tak żebym zrozumiał?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączasz pozycyjne/mijania to DRL gaśnie i tyle.

Czarny to masa, czerwony 12V po odpaleniu samochodu a pomarańczowy daje sygnał do wyłączenia świateł (tutaj podłącz pod pozycyjne) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz to we włączniku podłączone wszystko?

Jak tak to czerwony podłącz pod pierwszy pin włącznika świateł :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej przez obudowę ECU :wink:

Ja tak poprowadziłem przewód od czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to dużo rozbierania, 5 czy 6 torxów odkręcić i wpuścić przewód do kabiny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wszelki wypadek wciśnij kilka...kto wie co cię najdzie w przyszłości....:grin:

zaoszczędzisz sobie roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zdejmiesz górną obudowę komputera to wyjmij gumowy rękaw idący do komory silnika, tam jest taki metalowy kołnierz usztywniający, tez go zdejmij.

przesuń maksymalnie w stronę komputera ten rękaw i wciśnij do niego kilka przewodów, ja tam spokojnie zmieściłem 5, i jeszcze jest miejsce.

potem ściąg do tyłu rękaw (nałóż z powrotem na przewody ) wyciągając w komorze komputera przewody. ukryj dołożone przewody przesuwając pod spód rękawa, nie będą widoczne, będzie bardziej estetycznie.

w stronę kabiny już nie ma żadnego problemu. Otwór jak lej po wybuchu...wyciąg ile potrzebujesz i można spokojnie zamknąć obudowę, teraz tylko łączenie według własnego planu i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...