Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy da się wypolerować czarne oryginalne relingi ?


radzisz22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie mam takie pytanie bo tez chce sobie wypolerowac relingi..

w b6 czy sie da??

kupiłem "zdrapke" sniezki tygrysa...czy ktos ja stosował??

i jakie filce zescie uzywali jakie rozmiary??

z góry dzieki za odpowiedz.. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeczytaniu tego watku podjalem decyzje o spolerowaniu relingow!! i co?! MASAKRA jakas, hehe, zdemolowalem plastik w slupku B, kupilem jakas inna farbe, ani zdrapke, ani scansol, bo mi gosc polecil co innego i kurcze spieprzylem caly reling bo nic mi nie szlo i przerezalem caly reling papierem sciernym na szlifierce katowej i sobie narobilem... kilka godzin juz papierem wodnym 360 tre nierownosci spowodowane przz szlifierke, a i tak nie uda mi sie tego wyrownac:/ trudno, heh jeden reling bdzie ladny, a drugi... mniej ladny:) jak skoncze i zamontuje to wrzuce foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: szlifierka katowa no wiesz ty co... to nie syrena ani star 200 :polew: :polew:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeczytaniu tego watku podjalem decyzje o spolerowaniu relingow!! i co?! MASAKRA jakas, hehe, zdemolowalem plastik w slupku B, kupilem jakas inna farbe, ani zdrapke, ani scansol, bo mi gosc polecil co innego i kurcze spieprzylem caly reling bo nic mi nie szlo i przerezalem caly reling papierem sciernym na szlifierce katowej i sobie narobilem... kilka godzin juz papierem wodnym 360 tre nierownosci spowodowane przz szlifierke, a i tak nie uda mi sie tego wyrownac:/ trudno, heh jeden reling bdzie ladny, a drugi... mniej ladny:) jak skoncze i zamontuje to wrzuce foto

Nie no stary.

Pojechałeś po bandzie na maxa.

Słyszałeś cos o powolnej i cierpliwej pracy??

To właśnie to. Przy takiej robocie, szlifierka katowa to ostatnie, o czym powinieneś pomysleć :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powolna i cierpliwa praca :mysli: dzis tak wlasnie pracowalem, hehe szlifujac wyzlobienia papierkiem wodnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żeś przykozaczył...trzeba było grubszy papier brać, ale najpierw oczywiście scansol :gwizdanie: No nic - wierzymy, że jakoś to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego trzeba troszkę cierpliwości :wink4:

Polerowanie to nie jest rudna sztuka wystarczy poświęcić te parędziesiąt godzin i efekt gotowy :good:

Jak będę miał chwilę czasu to wypoleruje pokrywę zaworów i zrobię fotostory :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka, wypolerowalem relingi, zamontowalem,auto wygladalo przeslicznie, do czasu az nie spadl deszcz:/ nie wytarlem relingow i powstaly brzydkie zolte kropki:/ Jest jakas skuteczna metoda na zniwelowanie tego, czy tez po kazdym deszczu/myjni mam polerowac relingi szmatka i pasta:/ masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej polakierować to lakierem bezbarwnym żeby potem nie śniedziały ?? Nie żebym próbował ale pewnie jak już bym zrobi to właśnie tak.

Ale pomysł z polerką świetny choć mi by się nie chciało bawić. A już nie wspominając z odkręceniem tego (masakra)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka, wypolerowalem relingi, zamontowalem,auto wygladalo przeslicznie, do czasu az nie spadl deszcz:/ nie wytarlem relingow i powstaly brzydkie zolte kropki:/ Jest jakas skuteczna metoda na zniwelowanie tego, czy tez po kazdym deszczu/myjni mam polerowac relingi szmatka i pasta:/ masakra

Pasuje to czymś zabezpieczyć bo będzie Ci się tak robiło za każdym razem. Są różnego rodzaju bezbarwne lakiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dokladnie tak truckmaniac zgadzam sie z Toba, jak reling jest juz spolerowany i gladki na lustro to niby jaki lakier bezbarwny ma sie do czegokolwiek przyczepic:/ Poza tym dzis porownalem moje wypolerowane na lustro relingi z chromowanymi relingami w passacie b5 po liftingu i powiem Wam ze nie mam wiecej pytan, te w pasku byly po prostu total kozak,a moje niestety nie:/ :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc się łuszczy a spolerować się relingi da tylko jak to gole aluminium to bedzie śniadzieć na powietrzu i ciagle beda plamy tak mi powiedzial znajomy lakiernik i mialem takie stare 100letnie lozku gdzie byly dodatki z aluminium golego. Spolerowalem na lusterko i zasniedzialo na deszczu po kilku dniach dlatego odpuscilem sobie ale moze sprobuje to zrobic zawsze bedzie mozna powrocic do tego stanu co jest kupujac farbe z guma taka jak oryginalnie zrobili tylko pojdzie troche wolnego czasu na marne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie skoro po polerce sniedzieje to mozna troche zmatowic i lakierem prysnac nie bedzie to lustro ale napewno duzo lepiej niz czarne ja chyba tak zrobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy s w c4, spolerowałem swoje relingi, 2 lata jeździłem, były w alpach, dolomitach i nigdy nie zaśniedziały. Po każdym myciu wycierane. A na wiosnę szmatka i pasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie zastanawia tylko jedna rzecz :mysli:

Jak juz relingi są wypolerowane, to czego ten lakier się będzie trzymał??

Właśnie.

Ja po polerce trysnąłem relingi clarem.. syf straszny.. lakier został zerwany i na Avancie jeździły polerowane relingi z gołego aluminium i nie miałem problemów z utlenianiem.

Polera przeprowadzona 3 pastami polerskimi. Zero papieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...