ePasjonat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam, orientujecie się jak to jest z tym hałasem w samochodach? Na przeglądzie na pewno się przyczepią więc pojadę gdzie trzeba natomiast jak jest z kontrolą drogową? Sprawdzają hałas jak w motorach? Będę robił wydech bez kata i przelot w dobrej firmie, będzie głośniej na wyższych obrotach. Jeżdżą po ulicach takie głośne Porshe, motory, skutery itd. to chyba nie przyczepiają się do samochodów co?
pastaldo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Niestety się przyczepiają. Nie pamiętam jaki jest próg hałasu ale nie może ileś tam przekraczać. Tylko tyle że chyba nie wszystkie jednostki policji mają to urządzenie na wyposarzeniu. Pytanie brzmi po co całkowicie przelotowy wydech w TDI.
Armi Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Niestety się przyczepiają. Nie pamiętam jaki jest próg hałasu ale nie może ileś tam przekraczać. Tylko tyle że chyba nie wszystkie jednostki policji mają to urządzenie na wyposarzeniu. Pytanie brzmi po co całkowicie przelotowy wydech w TDI. Odpowiedź w podpisie: 420 Nm od CompSport
ePasjonat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 noi mam 16-zaworowy, to brzmi naprawdę fajnie, wbrew wszystkim opiniom na temat robienia przelotu w TDI. Są filmiki w necie jak to brzmi, bez szału i kosmosu ale daje radę. Dźwięk to dodatek, mniejsza turbo-dziura, parę KM i dużo szybsze wchodzenie na obroty to zalety przelotu.
pastaldo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 No ok ja tylko zapytałem Choć jesli miałbym coś takieg robic tym bardziej kompletny wydech to jednak zrobiłbym wydech o wiekszej średnicy bez środkowego tłumika i kata ale końcowy bym zostawił chyba albo zrobił podwójny wydech
ePasjonat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 No u mnie jest podwójny.. tak tak, to już wydech jest indywidualny, tak jak na przelot przystało, przecież nie piszemy o końcówce z Allegro
pastaldo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 jeżeli się zrozumieliśmy to podwójny chodziło mi o cos takiego nie takiego
Andrzej07 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 oby nie było głośniej niż 90-pare decybelów ile to sam możesz sprawdzić dzwoniac np. do ITD:polew:
ePasjonat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 No tak, wiadomo, 170 konne TDI mają podwójny wylot ale to tylko pic, wygląd, funkcji raczej nie spełnia.
pastaldo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Robiąc kuskomowy wydech o większej średnicy i z takimi dwoma wyjściami z ori puch powinno na takie moce mieć wystarczającą wydajność. No ale to nie moja sprawa.
ePasjonat Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Podwójny oryginalny wydech ma każde 170 KM w górę.
Mauros88 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dokladnie nie moze przekroczyc 96 DB dla silnikow Diesla dla benzyniaka 93DB
MAGIC87 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 jeszcze 3 lata na pełnym przelocie:wink: na stacji diagnostycznej zawsze sie smieje wchodzac pod auto:naughty: Policja nigdy sie nie doczepiła, a kilka- kilkanascie rutynowych kontroli juz miałem a halasuje to tak
kanu Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dokladnie nie moze przekroczyc 96 DB dla silnikow Diesla dla benzyniaka 93DB dawno temu w Lanosie miałem 99dB bez środkowego tłumika tylko i na pseudo-sportowym "Michael'u" na końcu
radioo11 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 turbo tez troche tlumi wiec powinien sie zmiescic w normie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się