Siwy21 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 MATIUS to dobry czas łapania temp. czy jednak zbyt długo? I te 7 km to trasa, miasto i korki czy jak? Masz oryginalny termostat czy zamiennik? Omenos każdy to wie, że jak przyciśnie to temp. przez chwilę będzie 90*C. Ale ja pytam o to, po przejechaniu mniej więcej jakiego odcinka będzie te 90*C? (najlepiej sprawdzane na całkowicie zimnym silniku i przy spokojnej jeździe 60-70 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 dzisiaj ci dokłądnie sprawdzę i napisze pomiary robie w mieście termostat niewiem jaki mam paragon od poprzedniego właściciela za 80zł więc pewnie wahler co do kartonu uważam że trochę to daje audi ma wisko które non stop chodzi kręci się chłodnica jest chłodzona przez ped wiatraka plus pęd powietrza tóre wpada a przy -10 wiadomo że będzie schłądzac mocno chłodnice oraz silnik taka moja teoria nikogo nie zachęcam nikogo nie namawiam napewno autu to nie szkodzi tyle odemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 A u mnie po ok 2 kilometrach na blacie wskazówka w pionie równo 90 stopni i jak wtedy dam ogrzewanie na HI to już nie spada tylko że przez te 2 kilometry jade z prędkścią 20-30 na godzine bo są płyty i oszczędzam troche zwieche a termostat zmieniałem przed zimą na ori kasztował strasznie dużo ok 130 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe. Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe. Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie. Jak najbardziej JEST to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe. Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie. Jak najbardziej JEST to możliwe. ale najpierw stoisz 10 min na zapalonym silniku :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Prawda Bulik. Nie ma możliwości żeby po nocnym postoju pod chmurką w temp. -10*C wsiąść do auta, od razu ruszyć i po przejechaniu 2 km mieć 90*C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Prawda Bulik. Nie ma możliwości żeby po nocnym postoju pod chmurką w temp. -10*C wsiąść do auta, od razu ruszyć i po przejechaniu 2 km mieć 90*C. nawet na pełnym gwizdku z miejsca NIEMA takiej opcji :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoks 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Co do nie trzymania temperatury przy wyższych prędkościach dam odpowiedź w najbliższych dniach. Czy powodem są "gówniane" termostaty. :] Zakupiłem Wahler i zobaczymy jak on się będzie sprawował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 MATIUS i co sprawdzałeś jak to dokładnie jest u Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Co do nie trzymania temperatury przy wyższych prędkościach dam odpowiedź w najbliższych dniach. Czy powodem są "gówniane" termostaty. :] Zakupiłem Wahler i zobaczymy jak on się będzie sprawował. tak jak powinien :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 dodam że auto jest garażowane z pracy wracam późno ok 21 i rano jadę o 6 i nieczekam 10 minut tylko odrazu jade a mówie tu o wskazaniu z wskazówki a nie z klimatromika bo z klimatromika dzisiaj sprawdzałem 90 stopni osiąga dopiero po ok 3,5 - 4 km a i ogrzewanie przez te pare kilometrów mam wyłączone dopiera jak sie nagrzeje włanczam i odrazu na HI dodam że wcześniej wogóle silnik nie osiągał temp 90 stopni na trasie miałem max 65 stopni i jak zmieniłem termostat to spalanie spadło mi o 2 litry na 100 km teraz w zimie mam spalanie 9 litrów na 100 trasa 30% miasto reszta lece sobie na piątym biegu tak ok 70 - 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 To 4 km i to na dodatek przy garażowanym aucie to jest już bardziej prawdopodobne i możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tgkone 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 a ja mam problem tego typu: temp w jezdzie trzyma sie ok na 70 (gdy minus na zewnatrz) (klimatron kanał 49 temp ok 70C kanał 51 równe 90) nigdy nie chce mi się podnieśc na 90. podnosi się dopiero gdy np krece bączki na parkingu pod hipermarketem wtedy stoi na równo 90C i moge juz pozniej jechac gdziekolwiek w trase itd i 90 trzyma. (kanał 49 na klimatronie temp okolice 86, kanał 51 jak wczesniej 90) dodam ze ogrzewanie jest aż wrzace, czy jest mozliwosc aby termostat przepuszczal lekko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ja miałem podobnie, temp. dochodziła max. do 70*C i po wymianie termostatu problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 czyli jesli temperatura na wskazniku nie dochodzi do pionu czyli 90* tylko stoi gdzies w polowie pomiedzy 75 a 90 i jest stala (rowniez przy takich temperaturach jak obecnie) to do wymiany jest termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Najprawdopodobniej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 bo co innego moglbym brac po uwage oprocz czujniki temperatury i termostatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 najczęściej te dwie rzeczy kolego zacznij od wymiany termostatu i dobrego odpowietrzenia układu chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 a jak inaczej sprawdzic czy silnik ma odpowiednia temp robocza wykluczajac podpiecie pod kompa? koledzy tu pisza jakos ze przez climatronik , ale co dokladnie trzeba powciskac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się