krzysiekml Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 bryy czy ktoś wie jakie koło zamachowe sztywne(jednomas) i docisk sprzęgła podejdzie do 1.8t p&p się dopatrzyłem że z a4 1.9 tdi 90KM prawda to? jakieś wskazówki mile widziane
pioteros Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 o ile w dieslu jest mniejszy dyskomfort na jednomasie o tyle w benzynie podobno jest juz tragedia i chyba nikt nie poleca takiej zamiany
krzysiekml Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 nikt nie zakładał ?nie jezdził nikt z jednomasem ?
janusz_stg Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 o ile w dieslu jest mniejszy dyskomfort na jednomasie o tyle w benzynie podobno jest juz tragedia i chyba nikt nie poleca takiej zamiany wiesz to z doświadczenia czy to są opowieści " starego lasu" . W silnikach benzynowych od zawsze były sprzęgła z jednomasowym sprzęgłem np. Opel Vectra. Jeżdziłem 4 lata nie odczuwałem żadnego dyskomfortu - no chyba że benzynowy silnik audi to silnik " specjalnej troski ".Silniki benzynowe w swojej istocie pracują łagodniej od diesla a koła dwumasowe zastosowano z myślą o podniesieniu komfotru dla "królewiczów na ziarnku grochu". Prawdą jest że stały się standardem ale awarie tych kół są sporadyczne i wytrzymują o wiele większe przebiegi niż w dieslach. Może sie mylę ale na podstawie obserwacji mniej zaawansowanych konstrukcji chyba można pokusić się o taką podmiankę.
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 proste ze dwumas wiecej wytrzyma ci w benzynie, gdzie jest moment 1.5 raza mniejszy i przebiegi zwykle tez sie robi mniejsze wejdz na racingforum.pl tam sa watki gdzie ludzie nie byli zadowoleni z jednomasa w 1.8t chyba ze robili jakis gruby projekt
janusz_stg Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 proste ze dwumas wiecej wytrzyma ci w benzynie, gdzie jest moment 1.5 raza mniejszy i przebiegi zwykle tez sie robi mniejszewejdz na racingforum.pl tam sa watki gdzie ludzie nie byli zadowoleni z jednomasa w 1.8t chyba ze robili jakis gruby projekt To by się mogło nawet zgadzać ,że ludzie nie byli zadowoleni ale ja rozumiem ,że ktoś kto pyta o takie rozwiązanie stoi cienko z $$$$ i chce przyoszczędzić. Tak więc wspominając o możliwym obniżeniu komfortu stwierdzam ,że takie coś o ile podejdą części jest możliwe na podstawie wcześniejszych konstrukcji które takie właśnie były:wink:
krzysiekml Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 komfort to akurat zostawiam na koniec,bo tak jak Janusz pisze VB jest na sztywnym kole i się dobrze jezdzi tylko co podejdzie pod 1.8t ? koło do czego,docisk z 80 b4 2.0 bp ? i łożysko jakie ? w razie jak zmontuję to opiszę co i jak . ---------- Post dopisany 19-06-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2013 at 13:55 ---------- Pany a to się nada 835026 • Zestaw sprzęgła • VALEO • 1 522 zł • e-autoparts.pl
pioteros Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 po 1 za duza srednica a po 2, nie ma to jak dac 1500 za sztywne koło kiedy dwumasy są o 100 drozsze
krzysiekml Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 koło jest tej samej średnicy ,to nie dobrze jak średnica tarczy większa ? a na h..j mi dwumas kiedy chcę się go bozbyć
pioteros Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 a po co sie chcesz pozbyc? kupisz nowego za 100 wiecej i bedziesz smigal kolejne 200tys... jednomas pakuje sie po to zeby nie placic tysiaka za same kolo zamachowe a jak chcesz kupic nowego jednomasa to jest to bez sensu kup uzywke jednomasa z audi setki 2.0 do tego nowe sprzeglo i tyle
krzysiekml Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 tak tylko jak chciałem wiedzieć od czego podejdzie jednomas to nikt nie wie jak wiesz co podejdzie to napisz coś więcej tj. koło,tarcza,docisk i łożysko czy moje podejdzie czy jakieś inne
pioteros Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jednomas najpewniejszy z 1z wzdluznego, a sprzeglo może być od 1.8t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się