sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 o 500 obrotów bedziesz sie targował ????? :grin:zrób je jak trzeba i bedzie dobrze Dobra dziś, pojadę na drogę w której będę mógł się lepiej rozbujać, zrobię na logi na 3 biegu od 1000/obr do odcinki. ---------- Post dopisany at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany at 07:49 ---------- nawet z tych logow widać ze sonda umiera, oscyluje w czasie jazdy a na postoju 0,01v stale... n75 i przeplywka wydaja se być ok chociaż nie wiadomo co się dzieje powyżej 4000obr hmm, błędy od sondy wyskakują w vagu ale jak jeżdżę na gazie, na pb, nie ma błędów. skoro umiera to pewnie się przyczynia do mocy bo źle dawkuje pb ?
gregor10 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Pioteros , teraz to pojechałeś albo inne logi oglądamy, sonda jest tutaj bardzo sprawna, na pewno bym jej nie zmieniał. A auto masz sprawne i lepiej jechać nie będzie. Zrobić chip-a to będzie jechac.
pioteros Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Widać jak wół że na jalowym sonda stoi na 0,01v ale fakt że rzuciłem tylko okiem
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chyba każdy widzi co innego, a te logi to były robione na pb czy na lpg?
sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chyba każdy widzi co innego, a te logi to były robione na pb czy na lpg? pb
painter24 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam bardzo nie chcę zakłądac nowego tematu więc pozwólcie że się podepnę , ja też proszę o analizę mojego silnika 1.9 TDI silnik AWX Bardzo proszę o fachową analizę !! Loga statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 No fajnie kolego, ale temat dotyczy innego silnika i innej mieszanki... dlatego lepiej założyć nowy post bo się wymieszają dwa różne tematy.
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chyba każdy widzi co innego, a te logi to były robione na pb czy na lpg? pb Jak dla mnie to na pewno jest cos nie tak, auto jest seryjne czy coś było zmieniane w silniku? dziwnie krótkie są czasy wtrysku przy bucie, przepływka troche dziwnie wskazuje na wolnych obrotach, zrób tak skasuj błędy przed robieniem loga i zrób jeszcze raz 002 007 i w drugiej turze 002 025 tylko do odcinki.
sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Chyba każdy widzi co innego, a te logi to były robione na pb czy na lpg? pb Jak dla mnie to na pewno jest cos nie tak, auto jest seryjne czy coś było zmieniane w silniku? dziwnie krótkie są czasy wtrysku przy bucie, przepływka troche dziwnie wskazuje na wolnych obrotach, zrób tak skasuj błędy przed robieniem loga i zrób jeszcze raz 002 007 i w drugiej turze 002 025 tylko do odcinki. Auto seryjne, mi nic bynajmniej nie wiadomo o jakich kol wiek zmianach od poprzedniego właściciela... przepływka była wymieniana z 2 mc temu (nowa ale nie ori) bo poprzednia uległa zniszczeniu przez moją głupotę, ale to długa historia hehe. W takim bądź razie wykonam jeszcze raz logi na 3 od 1000 obr/min do odcinki z gazem w podłodze.
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Aha i tu może być problem, przepływka powinna byc dobrana po numerze identyczna jak siedziała w oryginale, zamienniki niestety się nie sprawdzają.
sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 coś takiego wpakowałem PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA VW PASSAT 0280217112 NOWY (3429335983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Na tym to chyba nie będzie chodzić patrząc na to do ilu silników pasuje:grin: lepiej już poszukać oryginalnej sprawnej używki.
sumek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 no właśnie się wahałem, czy używkę czy chińczyka bo za nowa 500 pln płacić to huhu. ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- tak sobie przeglądam allegro powiedzcie mi czy te chipboxy coś dają ? np. ten Chip Tuning Box +25KM Audi A4 1.8T 150KM Benzyna (3447175675) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. czy to kolejna bajka o 7 krasnoludkach ?
pioteros Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 nie daja, pierwszy krok do zniszczenia sobie silnika jak ci tłoki potopi
sumek Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 też tak myślałem ze to syf, a powiedzcie mi jak ew. zwiększyć moment obrotowy ?, bo mam dla porównania vw touran 1,9 z '04 i kurde jak tam się depnie w pedał to czuć tą moc, a w moim a4 lipa....
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czuc bo moment jest większy i dostępny nizej ale to często zludzenie, benzyna lubi obroty i tyle w temacie moment osiągniesz tylko przez dobry program u dobrego tunera
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 ok 1200 jak się dowiadywałem kiedys
sumek Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 yhym, to pozostaje mi zrobić jeszcze raz logi abyście przepatrzyli je, mała kosmetyka i dbanie o silnik , bo zapewne nie jest już pierwszej klasy w końcu wiek robi swoje ---------- Post dopisany 18-09-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 23:05 ---------- Panowie proszę o analizę. Log (0 - 002,007,025)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się