Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu - procedura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak tylko masz tam w taki sposób : 18 sztuk na zawory wlotowe, i 12 sztuk na zawory wydechowe

Opublikowano

ja niedawno te sprawdzałem kanał 93 na vag-u firmy foxwell NT500 miałem 8 stopini sprowdadziłem ze szwajcarii i nic nie kombinowany sprawdzany w autorundzie i tez podobnie mam, jestem teraz przed wymianą rorządu bo poprzedni właściciel nie wymieniał więc oco kaman czyli originalnie jest źle ustwione ? auto jest dynamiczne i pali 11,5 litra na 100km bp mojemu ojcu spalił 9 bo jezździ do 100km/h ja od 100 do 200 zależy od drogi mam 24 punkty wiec wiecie panowie teraz jezdże jak dziadek do marca ;/


a tak apropo jestem mechaniorem i zmienne fazy rozżądu masz tylko na wydechowych :P zakupiłem na allefrogo blokady za ponad 500zł kompl. do ASN chca za wymiane od 600zł do 700 plus czesci 1200zł części orginalna pompa wody i org. pasek nabój i rolki ina :)

Opublikowano

Drogo się cenią 600-700 zł za wymianę rozrządu. Ale cóż każdy ceni się w/g swoich stawek i r.g :)

Opublikowano

no niestety drogo ale pewnie :P ale dalej się nie dowiedziałem czego mam w tym bloku 93, 8 stopni może już jest coś innego zurzyte ?

Opublikowano

no niestety drogo ale pewnie :P ale dalej się nie dowiedziałem czego mam w tym bloku 93, 8 stopni może już jest coś innego zurzyte ?

mogło być tak ustawione po wymianie i mogl tak jeździć i wielkiej rożnicy w jeździe nie odczuwać. Ja ustawiałem u siebie na oryginalnych blokadach z ASO i mam 9st.(bede musiął poprawić). JAk weźmie 600 za robotę i to ogarnia to dobra cena. Ja robiłem sam to nie mogę mić pretensji

Opublikowano

Witam.
Po długiej walce mam 4 stopnie auto dobrze się zbiera itp. ale po przejechaniu jakieś 50km pojawiło się buczenie paska rozrządu jak na tym filmiku

wszystko zrobiłem zgodnie z opisem czyżby tłumik drgań za bardzo naprężał pasek ? :mellow: oczywiście wszystko wymienione na nowe


no nic wiedzę że nikt nie pomógł rozrząd ustawiony od nowa teraz furka pięknie mruczy :D a w sewrwisówce nie ma do końca wszystkiego opisane co i jak ja się dowiedziałem w serwisie kumpel mi pokazał odpowiednie ustawienia wiec to co w necie krąży można sobie w du...e wsadzić i z tymi autodatami :P procedura jest źle napisana więc jak ktoś nie ma dość do serwisu lepiej zaprowadzić do gości co mają to bo nikt tego prawidłowo nie zrobi :D i jak ktoś kupuje taką furę niestety trzeba mieć kasę a jak nie to punto hehehe dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam.

Opublikowano

To trzeba się podzielić informacją dla innych, i wkleić taką isntrukcje opis,. ktoś temat przyklei i ludzie będa kożystali.

Opublikowano (edytowane)

A jakie masz wartości w grupie 93?

Ja miałem serwisówkę z Audi i opis zgadzał się z autodatą.

Edytowane przez lmarrio
Opublikowano

mam ustawienie wałków A wartość 2 drugi 1ale w serwisuwce nie pisze jakie mają być te wartośći :P a i tylko orginalny rozrząd !!!!!!!!!!!! kto ma takie auto to niech nie oszczędza mi sie dziś rozsypały rolki INA :/ :/ :/ i znów robie to samo ale zamówiłem wszystko orginale za 1450zł czyli pasek rolki i pompę :/ w sumie kupiłem HEPU za 350zł ale pie....le żeby kolejny raz to robić ;/ mówił gość że nie polecają zamienników i mają racje szacun dla orginalnych szcześći te co wymontowałem so owiele lepsze niż te kupione masakra wszystko CHIŃSKIE !!! Chińczyki są już na zakłądzie obok u mnie w stalowej woli ta zaraza się pleni na maksa i ludzie są zadowoleni bo tanie :P dziękuję za uwage i to są moje doświadczenia niestety .
Pozdrawiam.

Opublikowano

Skoro już znamy Twój przypadek to warto by było, żebyś napisał coś konkretnego o tej instrukcji.

Opublikowano

Witam też ostatnio wymieniałem pasek rozrządu wszystko gładko poszło oczywiście robione na blokadach auto po złożeniu normalnie odpaliło praca silnika jest równa jednak jak sprawdziłem vagiem to wartości mocno odbiegają od pożądanego 0 i teraz moje pytanie bo nie mam zielonego pojęcia które pole z grupy 093 jest do którego koła? i jeśli było robione na blokadach to jest możliwość że coś się przesunęło czy był ustawiony tak wcześniej?

Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Opublikowano

Niestety blokady to nie wszystko , trzeba wałki jeszcze odpowiednio ustawić .

Grupa 93 to od lewej : wałek ssący B1 ,wałek ssący B2, wałek wydechowy B1 , wałek wydechowy B2.

To co Ci wyszło to standard , pewnie blokady zamienniki , a nawet gdyby były ori to też trzeba doregulowywać .

Opublikowano

Byłem z tym u dwóch mechaniorów i każdy z nich powiedział mi, że jeśli ktoś źle ustawi rozrząd to od razu pojawiają się błędy położenia wałków rozrządu u mnie nic takiego nie występuje czyli mogę sądzić że jest ustawiony w granicach normy? I mogę jeździć na tak ustawionym rozrządzie bez Obaw że coś się posypie?

Opublikowano

Ustawienie rozrządu to jedno a ustawienie kątów na wałkach to drugie, podejrzewam że o tym drugim ci mechanicy nawet nie mają pojęcia. Jest jakaś tolerancja stopni ale 18 to trochę za dużo. Poczytaj ten wątek, dowiesz się ciekawych rzeczy o tym silniku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302925-problem-z-30-asn-drgania-na-wolnych-obrotach/

Opublikowano

To aż dziwne że żaden z nich nie wie o takich rzeczach tym bardziej że jeden z nich zajmuje się tylko audi i vw możecie mi polecić jakiegoś dobrego fachowca z łódzkiego?

Opublikowano

Koledzy Jak macie problem z rozrząd w ASN to zapraszam do brata on już ogarną pare sztuk ASNÓW z forum ....

Sulejówek Ul.kombatantów 74 , TEL.503803636 - Piotrek .Polecam

Opublikowano

Bez blokad w tym silniku?

Oczywiście że da się zrobić ale dobrze tylko z blokadami i tylko Ci którzy wiedzą jak ustawić wałki wstępnie.

ASN wyglądają demonicznie ale jak ktoś ma narzędzia i odrobinę wiedzy to żaden problem.

Fakt jest taki że ustawiam ASN po innych serwisach i ludzie są zadowoleni.

Opublikowano

Słuchajcie, w Asn jest 30 zaworów a więc to oznacza też 30 popychaczy?

Tak :wink:

Opublikowano

czesc wam koledzy :)

bo ja własnie jestem po zakupie zestawu do blokad do ASN-a i mam zamiar wymienic rozrzad kompletny łacznie z zimeringami na wałkach . i moje pytanie jest takie jak zablokuje gore i duł to po zdieciu paska moge odkrecic kola normalnie ?? zeby dostac sie do uszczelniaczy wałków ?? oraz na co zwrucic uwagę?? i czy to prawda ze jak sie załozy blokady to wtedy jest synchronizacja góry z dołem ?? pytam dlatego bo robiłem juz w poprzednich audi tyle ze a8 o silnikach 2.8 oraz s8 d2 4.2 l a tera mam zamiar w 3.0 v6 220km asn 2004r

Opublikowano

czesc wam koledzy :)

bo ja własnie jestem po zakupie zestawu do blokad do ASN-a i mam zamiar wymienic rozrzad kompletny łacznie z zimeringami na wałkach . i moje pytanie jest takie jak zablokuje gore i duł to po zdieciu paska moge odkrecic kola normalnie ?? zeby dostac sie do uszczelniaczy wałków ?? oraz na co zwrucic uwagę?? i czy to prawda ze jak sie załozy blokady to wtedy jest synchronizacja góry z dołem ?? pytam dlatego bo robiłem juz w poprzednich audi tyle ze a8 o silnikach 2.8 oraz s8 d2 4.2 l a tera mam zamiar w 3.0 v6 220km asn 2004

Jak zablokujesz to śmiało możesz odkręcać. Teoretycznie synchronizacja jest, a jak wyjdzie o zobaczysz później na VAGu. Tutaj jest inaczej niz w 2.8,tutaj musisz cofnąć nastawniki kluczem ktory powinienes miec w zestawie. Jak ustawić góre na "0" bez kilukrotnego zdejmowania dekli to jeszcze nikt na forum nnie powiedział i pewnie nie powie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...