Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Coś syczy z okolic przepustnicy przy dodawaniu gazu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie tak jak w temacie od jakiegoś czasu słychać syczenie przy otwartej masce przy takim szybkim przygazowaniu z wolnych obrotów . Ustaliłem, że coś syczy przy dodawaniu gazu "gdzieś" z okolic przepustnicy (po prawej stronie od bloku silnika tuż przy przegrodzie gzie znajduje się przepustnica. Za każdym razem kiedy dam mu tak szybciej gazu to syyyyknie tak gdzieś przy przepustnicy jakbym miał turbinę.

Po pierwsze - czy coś tam może naturalnie syczeć tzn. "fabrycznie" w 1,8 ARG.

Po drugie - jeżeli odp na pyt. 1 jest negatywna to czy może to mieć wpływ na mniejszą moc, opóźnienie na pedał gazu, duszenie.

Nic na pierwszy, drugi i trzeci rzut oka nie widać przewody od podciśnienia posprawdzałem i wydają się być dobre, filtr powietrza niedawno wymieniany a ssssyyyk jest cały czas. Czy któs miał albo wie jak usunąć taki problem ? Dziękuję z góry za pomoc.

Opublikowano

Masz gdzies dziure w dolocie

Opublikowano

no możliwe ale wiadomo gdzie szukać tej dziury jest w 1,8 jakiś słaby punkt gdzie należy dokładnie szukać. Może istnieje jakaś możliwość znalezienia nieszczelności bo gołym okiem nic nie widać

Opublikowano

sprawdź wężyki przy przepustnicy czy nie są spękane, a dzieje się coś innego z samochodem ?? :)

Opublikowano

wężyki wszystkie sprawdziłem , lecz znalazłem jedną uszkodzoną część rurkę odmy była trzaśnięta a reszta wężyków jest dobra , czy taką rurkę odmy można dokupić gdzieś a czy może być oprócz tego jeszcze jakies uszkodzenie jakiegoś przewodu , a kolejne pytanie to takie czy kolektor może być pęknięty

Opublikowano

Odmę możesz dokupić a w sprawie kolektora to tzw. test plaka ci pokaże jeżeli psiukniesz i silnik zacznie szaleć to znaczy że coś jest nie tak, a jak nic się nie będzie działo to znaczy że wszystko jest szczelne :)

Opublikowano

gdzie psikać tym plakiem na łączenia gumowe czy w jakieś inne miejsca , odmę wymieniłem i bez jakichkolwiek zmian na pracę silnika dalej świszczy przy szybkim naciśnięciu na gaz w okolicach przepustnicy

Opublikowano

trochę świstać będzie przecież musi ciągnąć te powietrze :) Objawy nieszczelnego dolotu to: falowanie obrotów, spadek mocy i wogóle samochód jest dziwny jeżeli nie masz nic z tego to znaczy że tak musi być :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...