damiandeny Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam, czy spotkał się ktoś z tematem problemu z odpaleniem. w przeciągu 3 dni miałem kilka razy taką opcję że samochód nie chciał opalić. Startował silnik i kręcił bardzo długo, czasem zaskakiwał a czasem nie. Po prawidłowym odpaleniu i ponownym zgaszeniu i odpaleniu jest ok. Dodatkowo miałem dwa razy taką sytuację że na światłach zgasł mi samochód, na luzie. Przy próbie odpalenia ponownie kręci aż odpali, co przychodzi mu bardzo ciężko. Miał ktoś podobny problem ewentualnie podejrzewa czego może dotyczyć? Może być to problem z paliwem?? Proszę o pomoc!! Audi A4 B8 2.0 TDI 143km
wrclaguna Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Podepnij kompa i sprawdż jakie błedy są w silniku 01
longerooo Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 nie chce Cie martwić kolego ale odkręć regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia(dwie śrubki)i jak będą tam opiłki metalu to już będzie wszystko jasne:)
adek266 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 nie chce Cie martwić kolego ale odkręć regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia(dwie śrubki)i jak będą tam opiłki metalu to już będzie wszystko jasne:) witam longerooo, czy moglbys rozwinac temat troche bardziec odnosnie potencjalnych usterek zwiazanych z opilkami metalu?
?ukasz_LBN Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 kolega ma na mysli ze jak są opiłki to poleciała pompa no i pewnie do tego wtryski;/
Kodzak33 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 nie chce Cie martwić kolego ale odkręć regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia(dwie śrubki)i jak będą tam opiłki metalu to już będzie wszystko jasne:) Mógłbyś zrobić fotkę dokładnie co trzeba odkręcić?
damiandeny Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Siema, do tematu nie wracałem, ponieważ temat sam chyba się rozwiązał, pośrednio. Pojechałem do warsztatu w celu sprawdzenia, co mogło być przyczyną, po podłączeniu do komputera system nie zajerestrowal żadnych błędów. Mechanik doradził mi zalał samochody do pełna i obserwacji co sie dzieje. Ku mojemu miłemu rozczarowaniu temat więcej nie powrócił. Zarejestrowałem jedynie delikatne wstrząsy silnika na jałowym biegu. Co sie niedawno okazało, rozsypało mi sie sprzęgło z kołem dwumasowym (nie życzę nikomu, kosztowna sprawa),po wymianie drgania silnika ustały, nie wiem czy ma to związek z objawami z mojego pierwszego posta, ale kiedy silnik gasł,mocno nim szarpało, a koło dwumasowe odpowiedzialne jest przecież za redukcje drgań silnika. Ciekawy temat, przyczyny w 100% niestety nie poznałem. Pozdrawiam
frog125 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 A odkręcałeś pompę zaglądałeś tam czy były jakieś opiłki?
Shade Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 a z ciekawości przy jakim przebiegu Ci ta dwumasa umarła?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się