Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmulony silnik do 3500 obr. Podpowiecie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ----------

Aha jeszcze jedno pytanko: czy działanie/nie działanie kierownicy powietrza może mieć wpływ na pobór oleju?

Były takie teorie. Ale działanie ta kierownica to tak naprawdę regulacja zmiennych długości kolektora i z olejem nie ma nic wspólnego.

Ja też miałem pękniętą tę dźwignię. Klejenie nie zdaje egzaminu, skręcanie drutem również bo cienki drut miedziany potrafi się zerwać. Ja zastosowałem blaszkę ze starej tablicy rejestr. Może być z czegoś innego:wink:

Zdj_cie022.jpg

Zdj_cie023.jpg

To miała być prowizorka ale wytrzymała 1,5 roku aż do sprzedania auta:decayed:

Opublikowano

witam wszystkich. dziś zdemontowałem kierownicę powietrza i okazało się że jest pęknięta gumowa membrana i mam pytanko czy jest sens bawić się w klejenie jak tak to najlepiej czym i ile to wytrzyma czy szukać używki np allegro a może kupić po prostu nową z serwisu? pozdrawiam

Opublikowano

Witam, prawdopodobnie mam ten sam problem, dzwignia cała, ale po dodaniu gazu ani drgnie, jutro bedzie rozbierane, pewnie nieszczesna membrana ktora nie idzie za ciula samej dostac, ..Ma to wogole wpływ na spadanie obrotów podczas zmiany biegów? bo to, ze jest zamulony to normalka

Opublikowano

po pytaj o samą gruszkę. w moim przypadku ma to znaczenie ale nie takie jak miałem nieszczelną odmę.

Opublikowano

Powiedźcie koledzy czy w silniku AWA 2.0FSI też występuje ta kierownica powietrza?

---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ----------

Sprawdziłem, jest, przesunąłem tą dźwignię w dół i po dodaniu gazu raz wróciła a później nie wracała w to samo położenie, wsiadłem w auto żeby się przejechać, przesunąłem dźwignię w dół i po przyjeździe wróciła na poprzednie położenie, ale na biegu jałowym i po przegazowaniu nie chciała wrócić.

Chciałem jeszcze zapytać przy okazji o takie dziwne szarpnięcia silnikiem na biegu jałowym tak jakby brakowało iskry przez ułamek sekundy, nie równo pracuje, kojarzycie coś?

Opublikowano

Wiele powodów może skłaniać do szarpnięcia silnikiem, do których ja jeszcze pewnie nie dorosłem ze swoim doświadczeniem, jak choćby koło dwumasowe.

Szarpnięcia mogą być spowodowane złą temp. silnika, czyli silnik niedogrzany, bo walnięty czujnik temperatury na bloku silnika lub na chłodnic. Konsekwencją jest inny kąt zapłonu i skład mieszanki. Również może to wynikać z Twojej kierownicy powietrza, która jest otwarta na max'a, więc silnik dostaje dużo powietrza a mało benzyny. Mało benzyny, bo pracuje na wolnych obrotach. Stąd mieszanka za uboga, więc silnik tak jakby próbował zgasnąć po czym dostaje mocniejszy wtrysk paliwa, żeby nie zgasł, wiec troszkę więcej może obrotów, po czym jak mieszanka się spali, to znowu będzie za ubogo i tak w kółko.

Opublikowano

Dzięki śliczne za odpowiedź

Opublikowano
Wiele powodów może skłaniać do szarpnięcia silnikiem, do których ja jeszcze pewnie nie dorosłem ze swoim doświadczeniem, jak choćby koło dwumasowe.

Szarpnięcia mogą być spowodowane złą temp. silnika, czyli silnik niedogrzany, bo walnięty czujnik temperatury na bloku silnika lub na chłodnic. Konsekwencją jest inny kąt zapłonu i skład mieszanki. Również może to wynikać z Twojej kierownicy powietrza, która jest otwarta na max'a, więc silnik dostaje dużo powietrza a mało benzyny. Mało benzyny, bo pracuje na wolnych obrotach. Stąd mieszanka za uboga, więc silnik tak jakby próbował zgasnąć po czym dostaje mocniejszy wtrysk paliwa, żeby nie zgasł, wiec troszkę więcej może obrotów, po czym jak mieszanka się spali, to znowu będzie za ubogo i tak w kółko.

Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma

Opublikowano

Cewki i świece ok, a ta sonda regulacyjna gdzie się znajduje? A z tym dolotem i odmą o co chodzi?

Opublikowano

Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma

W 1,8T jak i w ALT jest koło dwumasowe. Nr 058 105 266H:wink: Tyle że w benzynie rzadziej pada.

Opublikowano

Koło dunasowe:facepalm:W ALT jest sprzeglo jak w 1.8T więc ciężko jest zamordowac. Pewnie Ci kolego wypadają zapłonu. Do sprawdzenia cewki świece sonda regulacyjna przeplywka no i oczywiście dolot i odma. Reszta wpływu raczej nie ma

W 1,8T jak i w ALT jest koło dwumasowe. Nr 058 105 266H:wink: Tyle że w benzynie rzadziej pada.

Darku wiem że jest ale właśnie ciężko je chyba wykończyć

Opublikowano

a nie ma kto sprzedac samej membrany????? małe gówno a tyle problemu, ze ciul

Opublikowano

ciężko będzie dostać samą membranę ja pytałem z 10 osób i wszyscy sprzedają tylko z kolektorem ssącym. ale ja kleiłem i jak narazie odpukać śmiga aż miło:}

Opublikowano

kolego , a jakim klejem to smigłes, cyjanoakryl starczy ?

Opublikowano

banalny sposób klej do dentek i łatka hehe

Opublikowano

ja piernicze, jak by miec jaka wtryskarke i forme to by człowiek taki biznes zrobił;}

Opublikowano

dokładnie masowa produkcja;]

Opublikowano

Barca111, a jak miałes uszkodzana to membranke, przy odpale były za duze obroty? i na zimnym przy jedzie zamulony ogolem tępo reagował w pedał gazu?

Opublikowano

tak duże obroty i falowanie na luzie. podczas wciśnięcia gazu pojawiało się szarpanie i dopiero przyspieszenie ale jak w silniku 1.0 straszny muł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...