terminator1985 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 no i przy zmianie biegów obroty cholernie wolno spadaja, nie mam gdzie podpatrzec altka , alewydaje mi sie ze jak zrobi sie to , to i obroty szybciej beda spadac
Barca111 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 dokładnie tak obroty spadają i podczas zmiany biegów jest to strasznie uciążliwe myślałem że sprzęgło do wymiany ale jak kupiłem to było wymieniane. sprawdz jeszcze odmę też miałem uszkodzony ten element
darkle Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 ja piernicze, jak by miec jaka wtryskarke i forme to by człowiek taki biznes zrobił;} Podobna membrana występuje w TDI i steruje klapą gaszącą
terminator1985 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Barca111, rozebranie dzisiaj gruchy to była tylko formalnosc;] membrana peknieta i z jednej strony uszko od ciegna;p , teraz tylko klej i zobaczymy efekty, ogolem ktos w miare ogarniety powinien z tego zrobic jakis artykuł i go przypiac gdzies na poczatku bo, widac ze to jest ciemna strona tego silnika i w duzej mierze sprawca wielu dziwnych objawów....;p ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:47 ---------- ja piernicze, jak by miec jaka wtryskarke i forme to by człowiek taki biznes zrobił;} Podobna membrana występuje w TDI i steruje klapą gaszącą masz moze gdzies zdjecie tego?ogolem cos mi sie nei chce wierzyc, ze nei idzie tego dostac osobno bez gruchy, tym bardziej ze ta czesc ma numer katalogowy
Barca111 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 terminator1985 dużo ludzi ma problem z tą nieszczęsną gruszką miejsce pęknięcia też nie najlepsze. ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- Lite44 w alt widać na nim klej;] lecz nie pomogło
terminator1985 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 łatki nie dało rady zalozyc, jedynie posklejane klejem do połaczen elastycznych i lekko silkonem, ciekwe ile wytrzyma;p...jutro testy ;p
Barca111 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 terminator1985 mi się jakoś udało skleić ale będę wymieniał na dobrą membranę, daj znać jak po testach czy jest różnica itd
terminator1985 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Barca111, całkowicie ina kultura pracy auta...... do momentu jak sklejone ucho nie pusciło;p,...dzisiaj nie bede dziadował i zwiążę drutem;p, membranka tez ładnie zasysa ale wydaje mi sie ze długo na tych patentach nie pojezdze... jak by ktos cos wiedział na temat wolnej i przede wszystkim zdrowej gruchy z membraną to da znac
emsiek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Fakt, z tą gruszką jest robota w wielu ALTekach. Ja membranę skleiłem rok temu i tydzień temu znów padła (łatka też pękła ale rok było elegancko), dziura się trochę powiększyła, ale skleiłem jeszcze raz tym samym sposobem tylko poświęciłem temu więcej czasu i skleiłem z obu stron z pomocą wulkanizatora, mam zamiar jeździć kolejny rok, jeżeli nie dłużej. I tak jak już też inni wspominali mała łatka rowerowa i jest ok, choć ost zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej by było użyć kawałka dętki rowerowej ze względu na to, że pęka przy samym brzegu a łatki rowerowe są okrągłe, na brzegu za cienkie, a w swoim środku dość grube i mało elastyczne, z dętki można wyciąć mały prostokącik i przy użyciu kleju od wulkanizatora można to skleić. ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- Jeszcze kwestia, że skoro to taka częsta przypadłość to jaką mam pewność, że sprawna używka pochodzi dłużej? :/
terminator1985 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 no kurde auto złapało swiezosci, zmiana biegów teraz to przyjemnosc, przedtem bardzo niepłynnie operowałem sprzegłem , co za tym idzie pewnie tez sprzegło dostało po d*pie z tym niesrawnym elementem... oby troche pojezdzic na tym drucie i membranie poklejonej;p
Barca111 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Co do dentki to dobry pomysł. A sama ta membrane da się wymienić czy cała gruszke trzeba? Czy ta dźwignię z membraną? Nie dało się jeździć szarpanie nie udolna zmiana biegów a teraz auto zlapalo oddech. Mimo wszystko kupie używek na czarną godz jakby już fabrycznej nie dało się kleić
Wandej Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Zerknijcie czy z 1.8ADR nie jest taka sama grucha. Kolektor do niego kosztuje 70zl
terminator1985 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 tak w 1.8 20v jest chyba ta sama grucha, tylko inaczej zamontowana niech ktos sie wypowie w temacie, i czy podobnie grucha przylega do klapek, co za tym idzie takie same ustawienie jak w alt?? Problem jednego błedu (17545) rozwiazany zapewne przez naprawe membranki, pozostał jeden bład ktory wyskakuje 17536 za ubogiej mieszanki na obciazeniu, Panowie kaj szukac teraz?
emsiek Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Łukasz, można wymienić samą membranę z dźwigienką bo to jest jeden element (gdzieś wcześniej były zdjęcia), u mnie póki co trzyma klejenie. Ja już to gdzieś pisałem, ale różnie z tym bywa. Ogólnie najprostszą metodą dla każdego amatora jest: 1. Zdejmujemy klapkę z przodu- wkrętaczek, a tak właściwie to samą ręką można to zdjąć. 2. Pęknięta dźwigienka to wiadomo, jeśli nie to prosimy kogoś aby gazował, najlepiej gwałtownie wciskać kilkakrotnie gaz z werwą- rusza się- sprawna, nie rusza się: 3. Odchylamy dolną przykrywkę tej gruszki (nic nie odkręcamy), ostrożnie bo prowadzi do niej przewód, 4. Wyjmujemy sprężynę, 5. Zdejmujemy dźwigienkę z trzpienia, 6. Wyciągamy dźwigienkę z membraną do dołu, 7. Mamy w ręku- możemy sprawdzić membranę/skleić bądź wymienić element.
terminator1985 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Zdjac dzwigienke to nie taka prosta sprawa chyba, ja miałem peknieta w jednym miejscu to zeszła spoko, ale juz jak ja skleiłem to za cholere nie chciała wejsc na ten trzpien, dzwigienka to tam ciul;p lepiej miec ja peknieta niz membrane;p
emsiek Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 No zejść wkrętakiem zdjąłem, żeby założyć to faktycznie musiałem zrobić mały stożek z jednej strony bo nie było łatwo.
Barca111 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 witam. niestety ale łatka puściła na membranie i próbowałem na dentkę ale po przejechaniu 200km też nie wytrzymało więc nie pozostaje mi nic innego jak szukanie drugiej gruszki albo ostateczność ASO.
terminator1985 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 ja kupiłem ostatnio z całym kolektorem za 150+przesyłka, na sczescie działa i nawet swieżą bo z 04:decayed: oby pojezdzic;p raczej napewno ciezko bedzie kupic samą gruche,, przedewszystkim dzwon przed zakupem na allegro i truj o sprawdzenie ciegna i membrany ewentualnie zapytaj sie jak z gwarancją rozruchową..
Barca111 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 za taka cene to też mogę kupić z kolektorem;] w piątek byłem oglądać u gościa ale miał pękniętą niestety. jutro zaczynam poszukiwania:wink: a to pasuje od diesla lub FSI?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się