darkb Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam koledzy jak w temacie posiadam Audi a4 1,8 ARG 125 KM , pojawiło mi się coś takiego już 4 raz od czasu jak posiadam swoją audi . Otóż zapalam samochód jadę normalnie zgaszę auto. Po powrocie do auta różny czas powrotu do samochodu nie ma reguły. Auto kręci normalnie rozrusznikiem a nie odpala. Kręcę tak kilka krotnie i nic..... przy tym zapala mi się kontrolka na zegarach EPC. Wtedy też po którymś zakręceniu rozrusznikiem załapie ale chodzi nierówno jakby na 3 gary. I auto wogóle nie reaguje na naciśnięcia pedału gazu. Czasem po tych zjawiskach zgaszę auto i znowu po którymś zakręceniu rozrusznikiem odpali bez problemu. Co może być przyczyną czegoś takiego , bardzo proszę o pomoc bo naprawdę już nie wiem co szukać . Tracę nadzieję :-( Dziękuję
ja74687 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ta kontrolka mówi że coś z elektroniką jest nie tak jak podłączysz VAG-a to on ci więcej powie co go gryzie
darkb Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 a dokładniej gdzie mam sprawdzić w VAGU błędy które mogą dotyczyć tej usterki
sony_dark Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 zrób auto-scana i się dowiesz gdzie może być usterka.
Andrzej07 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 a dokładniej gdzie mam sprawdzić w VAGU błędy które mogą dotyczyć tej usterki zobacz czy są jakieś błędy w silniku
domialex Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Typuje na czujnik polozenia walu albo halla
ja74687 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 tak jak sony_dark napisał zrób auto scana
darkb Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 ok zrobię autoscana tylko nasuwa mi się jedno pytanie czy vag-com "pełna wersja" może coś pozmieniać sam w sterowniku silnika , a kolejne pytanie tak jak napisał kolega domialex : gdzie znajduje się dokładnie czujnik położenia wału i gdzie znajduje się czujnik halla .
domialex Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Czujnik hall z przodu glowicy a czujnik polozenia walu przy wale po lewe jtronoe pod kolektorem ssacym
ja74687 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 VAG sam ci nic nie pozmienia to nie sztuczna inteligencja tylko prosty program
darkb Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 wrzucam przeskanowane przez VAGA kody błędów oraz chcę od razu powiedzieć że dzień przed sdkanowaniem błędów odłączyłem na chwilę akumulator. więc powiedzcie mi koledzy co wg was znaczą te błędy które mam i czy one mogły spowodować brak możliwości odpalenia auta Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 906 018 Q Component: 1.8L R4/5V MOTR 01 0001 Coding: 05001 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 B Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D15 No fault codes Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Coding: 00207 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-00 - No Communications 00855 - Connection to CD changer 49-00 - No Communications End -------------------------------------------------------
MASATO Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 17545/P1137/004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty Fuel Pressure Regulator faulty Fuel Injector(s) faulty Oxygen Sensor Control faultyOxygen Sensor(s) faulty [*]Evaporative Emission (EVAP) System faulty Possible Solutions Check Mass Air Flow (MAF) Sensor Check Fuel Pressure Regulator Check Fuel Injector(s) Check Oxygen Sensor ControlCheck Oxygen Sensor(s) [*]Check Evaporative Emission (EVAP) System 17925/P1517/005399: Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction Possible Causes Power Supply Relay for Engine Control Module (J271 or J363) faulty Wiring between Engine Control Module (J220) and Power Supply Relay for Engine Control Module (J271 or J363) faulty Possible Solutions Check/Replace Power Supply Relay for Engine Control Module (J271 or J363) Check Wiring between Engine Control Module (J220) and Power Supply Relay for Engine Control Module (J271 or J363) Check/Replace Engine Control Module (J220) Special Notes When found in Tdi engines in combination with P2146/008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit - 009 - Open or Short to Ground check the injectors and their wiring 18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low Possible Causes Cables on the Battery were removed Battery weak (voltage) Generator Disfunction Possible Solutions Check Battery Cables Check/Replace Battery Check/Replace Generator Special Notes If multiple Control Module have Power Supply Faults stored, it's most likely to be one common Problem like the ones shown above. Otherwise when only one or two Control Modules have such Codes stored you better start searching at the individual Power Supply of these Modules. Terminal 30 means unswitched battery power that is supplied even when the ignition is off. This is not referring to any physical terminal numbered 30.
darkb Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 no ok to teraz poproszę na nasze łopatologicznie
MASATO Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 no ok to teraz poproszę na nasze łopatologicznie - do sprawdzenia: przepływomierz, regulator cisnienia paliwa na listwie, wtryskiwacze, sonda lambda (lub obie sondy jesli są), EVAP - jeśli auto posiada EGR i pompe powietrza wtórnego to też do sprawdzenia. - sprawdz przekaznik 271 lub 363 w zaleznosci który wystepuje u Ciebie - mozliwe ze to on jest odpowiedzialny za problemy wyzej wymienione, prawdopodobnie przekaznik ten będzie pod kierownicą.
darkb Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 no i znowu stało się to samo co wcześniej audi nie chciała zapalić ale wiem już czemu bo stała cały dzień na prakingu i nagrzała się konkretnie. Objawy takie same kręciła i nie odpalała . Otworzyłem pokrywę bezpieczników i popukałem w czerowny przekaźnik nr. 267 i auto odpaliło , ponownie podłączłem pod VAGA auto i otrzymałem błąd : 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent i teraz pytanie koledzy gdzie znajduje się dokładnie przekaźnik nr. J271 i przekaźnik 363 jak się do nich dostać dużo trzeba rozmontować. Wiadomo na 100 % już że winna jest wysoka temeperatura tylko który przekaźnik tego nie wytrzymuje
ja74687 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 przekaźniki masz przy kolanach pod kierownicą ściągasz tą osłonę i tam zobaczysz skrzynkę z przekaźnikami. Jest ona na bodajże 4 śrubach 2 są pod pokrywką przy przekaźnikach a 2 na krańcach masz przy tunelu i w stronę drzwi jak się schylisz to je zobaczysz ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- ale błąd ci mówi że masz coś nie tak z obwodem tego przekaźnika 271, może to być oczywiście wina przekaźnika ale tak samo wina któregoś kabelka który tam dochodzi
darkb Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2013 więc powiedz kolego od czego zacząć szukanie tych kabelków jest jakiś motyw tego co może w tym układzie obwodzie wysiadać a dodatkowe pytanie bezpiecznik o nr. 30 znajdujący się przy sterowniku auta od czego on jest i kolejne pytanie od czego jest przekaźnik nr 276 cały czerwony w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod kierownicą ---------- Post dopisany 20-06-2013 at 07:52 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2013 at 21:59 ---------- Koledzy przejrzalemm wszystkie przekazniku i okazuje sie ze nie mam przekaznika271 anii przekaznika363 ani pod kierownica ani przy komputerze auta pomozcie
pox Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 A ja bym zaczął od: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent i sprawdził czy akumulator jest OK bo wywala bład zbyt niskiego napięcia.
ja74687 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Jak by był słaby AKU to by nie zakręcił i pikał by a ten przekaźnik mi się zdaje że to jest ten od pompy i wtrysków czyli jeżeli patrzysz na skrzynkę z przekaźnikami to ten ostatni od strony tunelu A jeżeli chodzi o obwód to jedynie schemat i po schemacie musisz jechać Jeżeli chcesz napisz mi na pw wyślę ci książkę Naprawiam Sam tam masz schematy i wiele innych przydatnych rzeczy
darkb Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 u mnie problem rozwiązany okazało się że to przekaźnik był walnięty więc nie dajcie się nabić w butelkę zimne luty na 2 przekaźnikach były. Wymiana przekaźników i audi heja do przodu ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2013 at 12:28 ---------- temat uważam za rozwiązany okazało się że w mojej audi uszkodzony był przekaźnik nr 30 w puszce ECU , jak się okazało były gdzieś chyba zimne luty i prawdopodobnie po przelutowaniu lutów w przekaźniku audi powróciło do życia i od tego czasu ani raz nie było problemu z odpaleniem auta. Tylko ciekawi mnie czemu wszyscy radzili mi sprawdzić przekaźnik 271 i 363 a u mnnie w audi takiego nie było czy to ja mam jakiś dziwny model tych przekaźników
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się