spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 hmmm .... 2.0 TDI ? ciekawe jak sie ten motor sprawuje u Rogala ... ? bylem dzisiaj swiadkiem u kolegi Rogala jak z 2.0 tdi 140 ps wyszlo 168 albo 166 kucy, nie pamietam dokladnie, ale chyba niezly wynik... Mój 2.0 jest bardziej męski, z czasem pochwale się osiągnięciem. Na razie auto od czasu przebudowy (a zostały tylko seryjne 32 elementy) ma przejechane 6200km i się dociera czekając na ostatnie częsci przydatne do osiagniecia ponad seryjnej mocy Pozdrawiam a mody tez opiszesz [chociaz w czesci ... ] p.s 32 elementy ??? ... co Ty tam namieszales ...
MRoger Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 hyh .. wczoraj widziałem parcha .. i trzeba przyznać że przyspiesza wzorowo ciągnie równo od 2 do 4,5 bez zająknięcia programik i mody extra klasa.. ...chociaż na krótkim odcinku aż tak bardzo mi nie odchodził
jaro4444 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 MRoger nas dwóch w środku i 6 opon do ternówki ważących ok. 130 kg, a i tak musiałem hamować by Cię nie zepchnąć na lewo. I to mimo mokrej nawierzchni, gdzie pełną trakcję łapię na 3 dopiero Gdybyś miał jednak wątpliwość co do dynamiki to zapraszam na jakąś ustawkę, najlepiej kiedy będziesz przebywał w zachodniopomorskich stronach A poważnie to auto ma za sobą przejechane w dwa dni ok 1000 km w trasie, gdzie w ostatnią noc przeleciliśmy Polskę w poprzek średnio jadąc nocą 140-160 km/h. Przy takiej jeździe i załadunku dwie osoby i łacznie ok. 150 kg towaru, średnie spalanie wyszło ok 6.5 l/100 km. Miałem mocnego Leona (190 KM 380 Nm) ale tak jak to Audi płynnie ciągnie to jestem w szoku Wydaje się, ze niby nic się nie dzieje ale jak spogladam w lusterko to wóz, który ruszał razem ze mną, kiedy zapinam 4 lub 5 jest daaaaaleko z tyłu, jakby stał w miejscu. Właśnie ta "gładkość" ruchu to dla mnie najlepszy dowód klasy Rogala. Wykres mocy pnie się pieknie do góry i tak ten wóz jeździ - czym wyższe obroty i więcej gazu to nabiera rozpędu w dzikim tempie. Ale to nie jest najwazniejsze - 50-60% gazu, 5 lub 6 bieg i wóz się napędza absolutnie bez zająknięcia. Po prostu na każdym biegu ma nadmiar mocy lub tyle ile jej potrzeba na dzikie harce Turbina BRD jest bardzo sympatyczną współpracowniczką - praktycznie zerowy lag, cicha, bardzo dobrze trzyma ciśnienie. To, że nie ma jak u MRogera jebni.... newtona z dołu to dobrze, bo Audiola brata ma moment od dołu do końca skali. Wiem teraz jaką droge obiorę w moim przyszłym Audi, bo ten projekt uważam za najbardziej udany w mojej krótkiej karierze domorosłego modyfikatora. Choć wiem juz gdzie zmienię pewne szczegóły
MRoger Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Spoko spoko wiedziałem że nie oprzesz się, żeby nie skomentować ja też będę podążał w tym kierunku bo od pier..cia pana Newtona już mi świnia trzeszczy i kark boli A już tak zupełnie na poważnie, to bardzo udana konstrukcja i dzięki jeszcze raz Jaro4444 za pomoc (znowu) - może jednak się bardziej przekonasz do audiczek jak w swojej zasiądziesz.
Jarol Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Jaro4444 a możesz jeszcze coś wiecej napisać o zmianach: Jakie masz heble, jaka zawiech?? w tej A4
jaro4444 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 Jaro4444 a możesz jeszcze coś wiecej napisać o zmianach: Jakie masz heble, jaka zawiech?? w tej A4 Zawiecha to -40 przód tył, amory od S-Line (czerwone) przód, tył Sachs dobrany pod nr nadwozia (S-Line). Jednak to zestawienie robi out i będzie powrót do S-Line w sprężynach. Te shitowate sprężyny założył Niemiec i absolutnie nie nadaja się do jazdy. Wóz dobija na najmniejszej nierówości i trze "brewkami" osłony spodniej o asfalt. Heble na razie standard ale po zimie planowana będzie zmiana na 312 mm przód. może jednak się bardziej przekonasz do audiczek jak w swojej zasiądziesz. .Do Audi nie muszę się przekonywać - ojciec mój miał 100 B2, później 2 x 100 C3, po tym 100 C4. Pierwszy wóż jakim jeździłem samodzielnie to było "cygaro" C3 W rodzinie latały także 80 B3 i B4, A3, teraz brat ma A4 B5. Ja wstępnie chciałem kupić B7 2.0 TDI ale coś mnie ten motor nie do końca przekonuje dlatego wolę B6 131 KM ale na wypasie.
adamooo Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Jaro4444 a możesz jeszcze coś wiecej napisać o zmianach: Jakie masz heble, jaka zawiech?? w tej A4 Zawiecha to -40 przód tył, amory od S-Line (czerwone) przód, tył Sachs dobrany pod nr nadwozia (S-Line). Jednak to zestawienie robi out i będzie powrót do S-Line w sprężynach. Te shitowate sprężyny założył Niemiec i absolutnie nie nadaja się do jazdy. Wóz dobija na najmniejszej nierówości i trze "brewkami" osłony spodniej o asfalt. Heble na razie standard ale po zimie planowana będzie zmiana na 312 mm przód. może jednak się bardziej przekonasz do audiczek jak w swojej zasiądziesz. .Do Audi nie muszę się przekonywać - ojciec mój miał 100 B2, później 2 x 100 C3, po tym 100 C4. Pierwszy wóż jakim jeździłem samodzielnie to było "cygaro" C3 W rodzinie latały także 80 B3 i B4, A3, teraz brat ma A4 B5. Ja wstępnie chciałem kupić B7 2.0 TDI ale coś mnie ten motor nie do końca przekonuje dlatego wolę B6 131 KM ale na wypasie. ucz się ucz bo długo żyć nie będę .. tak jak mówiłem lepszy 1,9 w wypasie niż szrot 2.0 140 w b7..
MRoger Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 ucz się ucz bo długo żyć nie będę cygaro.. tak jak mówiłem lepszy 1,9 w wypasie niż szrot 2.0 140 w b7.. To samo mówiłem. Do Audi nie muszę się przekonywać - ojciec mój miał 100 B2, później 2 x 100 C3, po tym 100 C4. Pierwszy wóż jakim jeździłem samodzielnie to było "cygaro" C3 decayed W rodzinie latały także 80 B3 i B4, A3, teraz brat ma A4 B5. Ja wstępnie chciałem kupić B7 2.0 TDI ale coś mnie ten motor nie do końca przekonuje dlatego wolę B6 131 KM ale na wypasie .... sprzedał Lenia i od razu inaczej gada
spanky Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 jaro4444 z heblami cos robiles [w b5] bo doczytac sie nie moge ...
Jarol Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 jaro4444[/b] z heblami cos robiles [w b5] bo doczytac sie nie moge ... Napisał że narazie seria ale będą 312
spanky Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 jaro4444[/b] z heblami cos robiles [w b5] bo doczytac sie nie moge ... Napisał że narazie seria ale będą 312 juz znalazlem ....
Rogalotti Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Heble beda wieksze a B7 BLB już kupił
spanky Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 B7 BLB już kupił widac .. wszsytkie fora obsypuje pytaniami ... BTW jaro4444 kiedy beda zdjecia z prac przy B5 ... ? i pytanie zwiazane z heblami ... skoro szykujecie sie na wymiane hebli to od czego pasuja jarzma [z tego co wiem to trzeba zmienic] do B5 przy zmianie na 312 mm ....
jaro4444 Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Zdjęcia będą jak podjadę do znajomego po płytkę z nimi Heble wymiana na wiosnę bo na razie zimówki są 15" ;( Kto pyta nie błądzi (czasem)
spanky Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Heble wymiana na wiosnę bo na razie zimówki są 15" ;( czyli rozumiem ze jeszcze w temat sie nie wgryzles [co potrzebne i od czego] ?
spetsnaz Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Heble wymiana na wiosnę bo na razie zimówki są 15" ;( czyli rozumiem ze jeszcze w temat sie nie wgryzles [co potrzebne i od czego] ? Spanky, jeżeli chodzi o swap na 312, to zaciski zostają te same co w 288, zmienia się jarzmo na 4B0 615 125A stosowane tylko w Audi A6. W żeliwnej zwrotnicy w audi A4 nie stosowano tarcz 312, weszły dopiero w aluminiowej u mnie wynikły małe komplikacje z przewodami przy swapie. http://www.allegro.pl/item447410890_zwrotnica_audi_a6_passat.html dzwoń
Tukan Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 http://allegro.pl/item445904941_a6_vw_98_03r_zacisk_jarzmo_tarcze_288_312_oslona.html
spetsnaz Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 http://allegro.pl/item445904941_a6_vw_98_03r_zacisk_jarzmo_tarcze_288_312_oslona.html Właśnie.. na tej fotce widać różnicę pomiędzy jarzmami w zwrotnicy aluminiowej (te pierwsze) oraz w zwrotnicy żeliwnej (drugie). Tego jarzma dla 312 nie da się założyć do B5
jaro4444 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 czyli rozumiem ze jeszcze w temat sie nie wgryzles [co potrzebne i od czego] ? Niech się brat martwi Ja doprowadzam swoją nową B7 do ludzkiego stanu i mam remont w domu - więc zajęć mi nie brakuje na razie
A3 Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jestem bardzo ciekawy modów TDI Witka mam nadzieje że przynajmniej część opiszesz . Czekam na wykresy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się