Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

muli na zimnym silniku i czasami na rozgrzanym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To ja powiem tak. Nie sugerujac sie logami dla mnie wlasnie tak zawsze chodzila. Odkad pamietam zawsze mowilem mojemu mechaniorowi ze " nie jest taka czula na gaz" . Zawsze jest opoziona jakas 1-2 sekund ( to mnie znajac mowi ze tak ma). Np. Brata awx chodzi dla mnie jak zlotko. Tak jak dotkniesz gaz tak idzie. Moze mam jeszcze uwalony jakis czujnik? Opcja jeszcze skrocenia lub wydluzenia sztangi od gruszki...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A na moje oko dalej jest podobnie jak u mnie czyli muł z dołu. Samo wysterowanie zaworu n75 mówi że jest coś nie tak. Możliwe że wystarczy regulacja sztangi ale tu niech się wypowiedzą mądrzejsi w temacie :wink:

---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ----------

A poza tym to auto po chipie ... :whistling:

Opublikowano

no troszke muli, ale tak ma od zawsze, moze cos mam zrąbane jeszcze, ale co sprawdzac? a po chipie? hm... przeciez nigdy tego nie ukrywalem :)

Opublikowano
no troszke muli, ale tak ma od zawsze, moze cos mam zrąbane jeszcze, ale co sprawdzac? a po chipie? hm... przeciez nigdy tego nie ukrywalem :)

Nie mówię że ukrywałeś :decayed:

Nie mam pojęcia co jeszcze można sprawdzić bo sam borykam się z tym problemem od dawna i chyba już wyczerpałem wszelkie możliwości.

Powiem Ci że porównując Twoje logi po i przed naprawą turbo jakoś lepiej wstawało z dołu choć i tak to nie jest to co ma być...

Opublikowano

Mi sie czasami wydaje jakby go blokada dwumasu blokowala ( 3 tys. Na postoju i nic wiecej ) czasami moge go na postoju krecic na maxa, a czasam8 tykko do 3000. Od czego to zalezy? Tu i tu silnik 90 stopni na blacie...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Mi sie czasami wydaje jakby go blokada dwumasu blokowala ( 3 tys. Na postoju i nic wiecej ) czasami moge go na postoju krecic na maxa, a czasam8 tykko do 3000. Od czego to zalezy? Tu i tu silnik 90 stopni na blacie...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

To normalne, że na postoju nie pokręcisz powyżej 3000 rpm. Tak ma chodzi chyba o ochronę dwumasu...

Opublikowano

i d*pa, wczoraj znowu mulił na zimnym... wiec szukamy dalej przyczyn mulenia.

a ta ochrona dwumasu raz dziala raz nie?

Opublikowano

tak czytam to wszystko i podobnie miał koleś w pasku B5FL AWX - sprzęgło okazało się winowajca...a nikt nie przypuszczał...a jednak...

Opublikowano
tak czytam to wszystko i podobnie miał koleś w pasku B5FL AWX - sprzęgło okazało się winowajca...a nikt nie przypuszczał...a jednak...

Grześku nie wiem jak kolega ale mój dwumas nie daje żadnych objawów zużycia...

Tak się zastanawiałem bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości a może to wtryski są winne ( korekcje na vagu idealne, ale to nie to samo co sprawdzenie na dojarce) i nie podlewa paliwa wystarczająco z dołu... Sam już nie wiem czego się czepić...

Opublikowano

a sprawdzaliscie szczelnosc podcisnienia jak takze pomiar twozenia podcisnienia przez tademówke...? ja np od tygodnia czulem ze mi auto tez sie nie zbiera,przed chwila zrobilem usterke- pekniety przewod podcisnienia. w koncu kurwica motorowni wrociła

Opublikowano

Naprawdę posprawdzane już jest wszystko a problem dalej jest...

Opublikowano

Ja pompe podmienialem dwa razy. Dwumas tez u mnie w porzadku. Korekcje idealne. I ja rece rozkladam...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

Jedynie n75 pierburga z netu kupilem. Ale to chyba nie winowajca co?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja oprócz wtrysków mam jeszcze jeden punk zaczepu a mianowicie furka została sprowadzona z DE z mocnym programem który wykończył motorownie. Po zmianie silnika "wgrałem ori soft" a problem z niedoładowaniem pozostał. Wiec tak sobie myślę czy nie zostało coś zgrzebane w sterowniku silnika bo korektę miałem robioną na szybko zostało zmienione parę rzeczy m.in. doładowanie, dawka paliwa a słyszałem że niemcy grzebią we wszystkich możliwych rzeczach w spfcie i może coś umknęło tjunerowi :facepalm:

Opublikowano

Ale ja to mialem tez przed wirusem. U mnie to odpada. A co sadzicie o potencjometrze pedalu przyspieszenia? Moze sie wytarl na samym poczatku?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ja pompe podmienialem dwa razy. Dwumas tez u mnie w porzadku. Korekcje idealne. I ja rece rozkladam...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

Jedynie n75 pierburga z netu kupilem. Ale to chyba nie winowajca co?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Marcin dla pewności mógłbyś zalogować dynamicznego 011 z podpiętym bezpośrednio podciśnieniem z vacum do gruszki i wtedy będzie wiadomo czy n75 jest winny. Ale do ok 2500rpm. Jeżeli on jest winny turbina powinna szybko wstać i ładować maksymalne ciśnienie bardzo szybko...

---------- Post dopisany at 20:07 ---------- Poprzedni post napisany at 20:04 ----------

Ale ja to mialem tez przed wirusem. U mnie to odpada. A co sadzicie o potencjometrze pedalu przyspieszenia? Moze sie wytarl na samym poczatku?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

A ja to mam od początku zakupu autka. Na chipie i po korekcie.

Marcinie za dużo gdybania, nie wiem czy to naprawdę taka skomplikowana zagadka że nie możemy tego ogarnąć.

Koledzy którzy orientują się w korektach softu też jakoś milczą...

Opublikowano

w waszych silnikach chyba nie ma kolektora z klapkami... bo pomyslalem o uszkodzeniu regulatora podcisnieniowego "gruszki" od ruchu klapek...

Opublikowano
w waszych silnikach chyba nie ma kolektora z klapkami... bo pomyslalem o uszkodzeniu regulatora podcisnieniowego "gruszki" od ruchu klapek...

Kolektora z klapkami :eusathink: nie,chyba nie. Jest tylko przepustnica sterowana elektrycznie.

Opublikowano

kuźwa d*pa do mocy wam sie przyzwyczaiła...:-D cos albo przeoczyliscie przy sprjwdzaniu lub czegos jeszcze nie sprjwdziliscie... kurde geometria koł -opory toczenia kol takze wplywaja na moc...ale az tak....chyba nie.... moze auto na rolki postawic wielka glowa zmierzy i moze powie co moze byc przyczyna... a kompresje sprjwdzaliscie....?

Opublikowano

Kompresja też ok. Logi mówią same za siebie że coś nie domaga, ogólnie fura nie ma tej elastyczności z dołu. Cały czas trzeba ją cisnąc żeby normalnie jechała. Jakbyś coś ciągnął za sobą...

Ja nie mam kata i dpf a fura nawet podczas mocnego deptania nie puszcza w ogóle czarnego dymu. Może rzeczywiście coś z paliwem

Opublikowano

Ja na moc powiem szczerze nie narzekam. Ciagnie juz od 1500 obr tylko zaraz po odpaleniu zimnego auta (20 sek. ) 1 bieg ruszasz a on mul. Diesel przeciez powinien po zmianie na 2 bieg ciagnac a moj muli i tak ze 2-3 minuty po odpaleniu. Pozniej juz jest w miare ok...

Ale fakt, kompresji nie sprawdzalem... tego nie biore pod uwage :)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...