bartazi Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam. Mam do wymiany łożysko w przednim kole do 1.8t sedan AVJ. Widzę, że takie łożysko jest przykręcane (FAG), mam rację czy jestem w błędzie? Zatem mam w planie zrobić to sam (mam dosyć poprawiania po mechanikach). Będzie jakiś problem z wymianą? Skoro łożysko jest razem z korpusem to odpada mi problem prasy. Ściągnięcie i założenie można zrobić tutaj bez specjalnego ściągacza?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 musisz odpiac zwrotnice na dole od dwóch wahaczy
galka90 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 a tak na przeszłość po co ma te wahacze odpinać?? normalnie wykręci bez odpinania wyjąć też wyjmie chyba że jest zapieczone na amen ale wtedy tylko całą zwrotnicę wyciągnąć trzeba
bartazi Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dzięki za info Panowie, w połowie lipca będę brał się za to bo teraz nie ma dostępu do garażu. Zobaczę czy da się bez odpinania wahaczy. A tak bardziej ogólnie pojechałem ostatnio na stację diagnostyczną z prośbą, czy można spradzić na rolkach które koło hałasuje. Chciałem się upewnić, że to prawe a gość mi powiedział, że on nie potrafi i to trzeba podczas jazdy słuchać
galka90 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 powiem ci tak jak ci łożysko ładnie nie wyjdzie ze zwrotnicy to masz taka lipę jak ja miałem. Wszyscy piszą że 4 śruby i samo wypada u mnie zapiekło się na amen waliliśmy młotem żeby wybić i nie ma mocnych a przy okazji łożysko rozwaliliśmy więc wyjęcie zwrotnicy nas czekało a kto rozpinał wahacze w audi tak żeby ich nie zniszczyć to wie o czym mówię I podsumowując z godziny roboty wyszło półtora dnia Więc jak ci łożysko nie wyjdzie przy lekkim stukaniu młotkiem i nie grzebałeś nigdy przy wahaczach a nie masz czasu i ochoty rozgrzebywać tego to złóż i zostaw u mechanika: przy normalnej robocie wahaczy dolnych nie trzeba rozpinać bo nawet jak się zastanawiam to po co jedyne co mi przychodzi do głowy to wyjęcie przegubu a to wystarczy jeden wyjąc wahacz ten dolny tylny ale jak nie jest zapieczone to łożysko niemal samo wypadnie więc po co się męczyć?? devastation możesz mi wyjaśnić po co wahacze rozpinać dolne (absolutnie nie chce się kłócić żebyś tego za atak nie uznał chciałbym wiedzieć dlaczego ty rozpinasz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się