piotr26a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A czy amortyzator może tak skrzypieć? Skrzypi jak bujam góra dół a troszeczkę mniej jak prawo lewo i nie wiem już co jest grane hyba mnie h... strzeli
Lukaszxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A czy amortyzator może tak skrzypieć? Skrzypi jak bujam góra dół a troszeczkę mniej jak prawo lewo i nie wiem już co jest grane hyba mnie h... strzeli Amortyzator nie sadze..mi kiedys dawno temu w b5 skrzypial sworzen wachacza.. jak dobrze pamietam dolny prosty..ale to nie ma zasady..u szwagra w borze tez ostatnio skrzypialo jak bujal autem i sie okazalo ze sworzen wachacza..
piotr26a4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ok wielkie dzięki będę szukał i myślał co z tym zrobić Pozdro!
yahoovip Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A czy amortyzator może tak skrzypieć? Skrzypi jak bujam góra dół a troszeczkę mniej jak prawo lewo i nie wiem już co jest grane hyba mnie h... strzeli U mnie tak skrzypiały wahacze górne. Oba wymienione i spokój
piotr26a4 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Koledzy może to śmieszne ale wczoraj rano jadąc do pracy skrzypiało jak cholera- wsiadam po pracy do auta ruszam i cisza aż miło- jak to wytłumaczyć? Jeździłem dziś i również cisza ( z czego się cieszę :> )
Wodzu.tg Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 U mnie podobnie- raz skrzypi bardziej, raz mniej. W każdym razie słyszę to z okolic prawego przodu, gdy ruszając na wprost na 1 i 2 biegu mocniej go przeciągnę na obrotach- słychać wtedy dwa- trzy głośne skrzypnięcia. Kumpel zdiagnozował że to "banan"- wymieniłem go na Lem'a i jest dalej to samo. 350PLN poszło się ... Może ma ktoś pomysł co to może być? Nie chce dalej wymieniać w ciemno bo szkoda kasy a zawias ori, bez luzów. Pozdrówko.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 350 dales za banana do starej zwrotnicy?? to chyba pozlacany..za 1100zł widzialem gosc chcial komplet wachaczy opylic lema do b5..
Wodzu.tg Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Robiłem na raz rozrząd, oleje, płyny itd. Wahacz był przy okazji i nie dopilnowałem sobie ceny- zobaczyłem ja dopiero na fakturze. Cena zresztą to pół biedy- gorzej że nie ustąpiło poskrzypywanie. A co do tzw. "okazji" na allegro, to wolę dać parę pln-ów więcej a mieć pewność co do pochodzenia towaru.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Nie no koles z klubu sprzedawal taki komplecik.. taa tu masz racje ze te "okazje" to moga byc pozorne oszczednosci..
sajmon8526 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 szarpaki uwazam ze nie sprawdza dokładnie wahaczy wiem po sobie ze mi skrzeczał górny przedni i miałem przegląd i zero luzów.i takze zero stuków miałem.A jednak jak złapałem łapa za wahacz i przekrecałem reka to zgrzytał z braku smaru.wymieniłem go i stary sprawdziłem w imadle i okazało ze ze pukał.Takze to ciezka sprawa z trafieniem czasem w dobr wahacz.:)i tak potem jeszcze mi trzeszał i srzypiał nawet jak tamten wymieniłem bo jeszcze jeden pałd a luzów nie ma:)dolny przedni mnie czeka i juz dzis zamówiłem dachstein z allegro za 95 zł.Wole juz chyba zwykła zawieche niz te wielowahacze:)heh
Lukaszxxx Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Górne bardzo prosto mozna sprawdzic.. nie podnoszac samochodu, najlepiej dwie osoby ktos ci ruszasza za góre kola w strone auta i na zewnatrz a ty trzymasz za sworznie reka i czuc dokladnie jak ma luz, proponuje jeszcze skrecic kolem wtroszke w prawo, lewo i wtedy sprawdzic... mialem tak kiedys ze na wprost zero luzow a po skreceniu w prawo stukal mi gorny..
sajmon8526 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a ja nie miałem luzu i robiłem wszystko co tylko mi do głowy przychodziło:)I siedział jak disbli ale jak go zdjąłem i w imadło porzadny ruch to luz dopiero wyczułem:)
michcio1985 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 w moim przypadku zepsuty górny prawy wachacz(strona kierowcy) stukał tylko przy skręconych kołach jadąc po nierównościach(na wprost cisza),albo też na dziurach jeśli koło lekko spadało w dół(przy wyjeżdzie z dziury już nie),np głębsza studzienka na drodze itp.
JaSiuM5 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Mam do was pytanie .. jakie najlepiej kupic wachacze, bo mam do wyminy tylne i sie zastanawiam?? Moze jakas podpowiedz??
irzyk Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Będę w najbliższy weekend wymieniał samodzielnie wszystkie 4 górne wahacze i mam pytanko. Czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię i zbieżność. Na moją logikę to nie ponieważ końcówek się nie rusza a kolumna po wymontowaniu ląduje z powrotem na swoje miejsce. Jeśli się mylę to proszę o podpowiedzi.
vp-tdi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam wszystkich.Będę w najbliższy weekend wymieniał samodzielnie wszystkie 4 górne wahacze i mam pytanko. Czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię i zbieżność. Na moją logikę to nie ponieważ końcówek się nie rusza a kolumna po wymontowaniu ląduje z powrotem na swoje miejsce. Jeśli się mylę to proszę o podpowiedzi. istnieją spece ( mechaniory ,diagnosci itp ) ,że po każdej wymianie wachacza trzeba robić zbieznosc itp ,gów*o prawda . jedynie jak koncowki wymieniasz ,a tak to tylko nabijanie ludzi w butelke , ja nic nie robilem a mam komplet wymieniony ,jechalem nim ponad 180 nic nie bije ,nie sciaga .wiadomo robione samemu i ponad 2 dni bo robione bardzo dokladnie i jak tak zrobisz nic nie ma prawa sie dziac.
irzyk Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Też tak myślałem, że tylko w przypadku jak końcówki są wymieniane lub demontowane z jakiegoś powodu. W takim razie biorę się za wymianę górnych i nie jadę nigdzie dalej zostawiać bez sensu kasy Dzięki za info
vp-tdi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Też tak myślałem, że tylko w przypadku jak końcówki są wymieniane lub demontowane z jakiegoś powodu. W takim razie biorę się za wymianę górnych i nie jadę nigdzie dalej zostawiać bez sensu kasy Dzięki za info jak końcowki wsadzisz tak samo jak stare ( takiej samej firmy ) tyle ze troche jest mierzenia ( ja mam do tego suwmiarke micronową elektroniczną ) tez nie trzeba jechac na zbieznosc ,wiadomo ze idealnie tez ich nie wsadzisz ale zawsze jest jakas tolerancja i na diagnostyce tez ci idealnie nie ustawią wiec szkoda kasy na nich. tylko ludzie totalnie przesadni i bojący sie o nie wiadomo o co ,jezdzi do SKP ustawiac , a tam oczywiscie ( zeby zarobic ) ci powiedza ze masz zle to i tamto ,choc czasem zdarząją sie uczciwi ludzie i skp ze jak u nich przeglad zrobisz to masz za free ustawianie itp ,wtedy ok mozna jezdzic do nich. tak dla własnego spokoju . co rok i tak przeglad robić wiec jak coś nie halo i tak ci musza to zrobic w ramach przeglądu za 99zł ,nie pasuje ? to wypad robisz i tego to jest od ciula ,jedziesz do innego ,chetnie przytuli 99zl za kogos innego.
P1RAT Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ja też się nasłuchałem o tej zbieżności i duperelach. Wymieniałem sam dla siebie wahacze górne i końcówki drążków mimo,że jedna str była dobra. I żadnej zbieżności ustawiać nie musiałem. Grunt to dokręcić wahacze górne już jak auto na kole stoi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się