rakud29 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 witam prosze o analize moich logow co jest nie tak jak wyglada moj silnik logi dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jeszcze jeden log dla porownania dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM za kazda pomoc dziekuje pozdrawiam
rakud29 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 ok 8 tys dlaczego co jest nie tak koleo jesli chodzi ci o grupe 23 to mam takie wartosci juz od 4 lat i auto chodzi normalnie
przemik Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 A to wszystko gra. W logach nie widac nic niepokojącego.
rakud29 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 ktos kiedys zwracal mi uwage ze mam za duza mase powietrza doladowanego mozesz wyjasnic co tak pytales sie o ten filtr jak bys mogl jeszcze powiedz czy turbo dobrze mi wstaje jak to sie sprawdza skad wiadomo ze nie za pozno
Wihajster Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 z logów wychodzi,że masz jakis program.Robileś coś??
rakud29 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 tak robilem program ale chodzi mi jak wyglada kondycja silnika czy wszystko jest ok czy nie trzeba czyecic egr ---------- Post dopisany 22-06-2013 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2013 at 21:24 ---------- kto cos powie wiecej o tych logach ---------- Post dopisany 29-06-2013 at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2013 at 17:25 ---------- up
Sztomel Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 ktos kiedys zwracal mi uwage ze mam za duza mase powietrza doladowanego nie masę powietrza doładowanego tylko masę powietrza zasysanego (zmierzoną przez przepływkę) i tu jestem tego samego zdania bo takie wartości czyli maks pomiar 1275 mg/skok daje przepływka z 1.9 TDI silniika 110 KM przy maksymalnym przeładowaniu turbo więc pewnie masz nie taką przepływkę jaka powinna u Ciebie siedzieć. EGR jeśli nie jest zaślepiony to daje zbyt dużą masę powietrza w trybie ON (czyli wysterowanie N18 na poziomie 29,6% w czasie kiedy zawór EGR jest aktywny -otwarty) ale to akurat nie wpływa w żaden sposób ujemnie na dynamikę silnika. Poza tym kondycji silnika po samych tylko logach się nie sprawdzi.
rakud29 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 spisalem numer mojego przeplywomierza BOSCH 0281002461 074906461B sa dwa takie numery na nim sprawdzilem weza co idzie od filtra do turbo i jest ok co do egr to kolego trzeba go czyscic zeby sie te parametry poprawily czy tylko wymiana
Wihajster Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 nr.przepływki jest ok czyli do 2,0 tdi
rakud29 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 to co moze byc nie tak ---------- Post dopisany 01-07-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 13:00 ---------- up
vauxhall95 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 dziura w dolocie i te turbo rumunskie przy takim doladowaniu 2530 i jeszcze do tego przeladowanie 1.6 bara nie pociagnie długo.
AudiB4 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Może to nie turbo rumuńskie a program?,a do tego jeszcze to "cięcie" na pierwszym cylindrze powyżej 1mg/skok w dynamicznych....
przemik Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Może to nie turbo rumuńskie a program?,a do tego jeszcze to "cięcie" na pierwszym cylindrze powyżej 1mg/skok w dynamicznych.... Możesz to jakos rozwinąć/rozjaśnic ???
AudiB4 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Tak,bo jeśli N75 jest w porządku i podciśnienie ok,to jedyne co może powodować przeładowanie to program.
rakud29 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 ale gdzie tu jest przeladowanie widzialem logi innych aut z tym silnikiem i tez kreca sie im do 2.5 bara a teraz temat jest o czym innym skad jest za duza masa powietrza koledzy prosze o konkretne odpowiedzi
AudiB4 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Przepraszam że może sie czepiam,ale dla mnie Exhaust gas to,spaliny....,chyba że jest to błąd programowy,i faktycznie wskazuje LLM,ale jeśli chodzi o masę powietrza,to w nie jednym aucie już takie widziałem,a nawet i wyższe,szczególnie w twoim przypadku jeśli auto jest po programie to raczej normalne że będzie miało masę powietrza większą niż zakłada to "seria" i tak powinno być,bo gdybyś miał ją na poziomie seryjnym,czyli jak chce VCDS,to znaczy że "tjuner" dał ciała konkretnie i podlał gary tylko paliwem,a tak w telegraficznym skrócie,wyższe ciśnienie doładowania to i wyższa masa powietrza zasysanego. Mam nadzieję że wyjaśniłem Ci dlaczego tak masz.
spanky Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 witam prosze o analize moich logow co jest nie tak jak wyglada moj silniklogi dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jeszcze jeden log dla porownania dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM za kazda pomoc dziekuje pozdrawiam patrzac na dawke paliwa to tam z dolu podlane jest i dwumas ze sprzeglem latwo nie ma ... poza tym kazac tej rumunskiej sprezarce dmuchac powyzej 1.5 bara to tez nie daje jej latwego zycia ...
Rekomendowane odpowiedzi